Norther

no tuata, sehän ei tarkota että se ei ois hyvä jos sä osaat soittaa kaikki sen vetäsyt...hyvä soittajahan on myös sitä että osaat itte keksiä loistavia sooloja, jotka kuulostaa -tanan hyviltä!ja mie kyl vittu väitän että sie et ois ikinä keksiny tuollasia vetäsyjä mitä wirman on tehny!
 
:lol:

Tiettekö miten mä alotin? sain joululahjaks muuntajan (ei, me ei olla köyhiä ;) ainakaan kovin :D ) ja en keksiny sille mitään muuta tekoo ni heitin sen vanhaan 3 oktaaviseen leikki urkuun kii ja aloin soittaa, siitä se sit lähti :D
 
Repi: Ei ole tarkkaa tietoa... Kai se lähi aikoina julkaistaan... Voin lähettää sähköpostia heti kun se julkaistaan jos kiinnostaa???!!! Ai niin noille minun sivuilleni tulee tod.näk. sellainen arvonta missä on yksi kpl tota Elen uutta demoa palkintona...
 
Originally posted by Crimson Twin
Repi: Ei ole tarkkaa tietoa... Kai se lähi aikoina julkaistaan... Voin lähettää sähköpostia heti kun se julkaistaan jos kiinnostaa???!!! Ai niin noille minun sivuilleni tulee tod.näk. sellainen arvonta missä on yksi kpl tota Elen uutta demoa palkintona...
juu kiinnostaa, pistä vaan postintynkää kun tulee uutta infoa...pitääpäs käydä tsekkailemas noita sun sivuja
 
Kiitos!!! Aivan loistavaa jos "ilosamona" leviää!!! Minä olin ensimmäinen joka alkoi mainostamaan Eleniumia ihan hullun tavalla sitten tuli kaverini jonka avulla sain myytyä jopa muutaman This Side of Paradise singlen Eleltä(tietysti olen ominkin avuin saanut myytyä ainakin muutaman kpl:een)ja nyt sinäkin vielä sait ihmisiä kiinnostumaan... HIENOA!!! Ai, että sentään... :)

Ja kyllä tällä laudalla saa vähänväliä nauraa... :D
 
Originally posted by MtG
tiu tau tiu tau tilipalitittan sirkat soittaa salolla! Se tais olla Wirmanin ensimmäisinä biiseinä.. Tosin kyllähän se vetää aivan usskomatonta sooloa, kuten vaikkapa Silent Nightissa...

Vittu oon 100% varma, että silent nightin soolon on tehnyt laiho... on se kyllä helvetin hyvä muuten, vaikka aika helppo onkin :)
 
Originally posted by Hatebreeder86


No se on soittanut 14 vuotta ja montako Warman?
Ehkä joku 7-8 vuotta...
No eihän se kaikkea ratkaise, mutta en ole vielä tavannut yhtään Warmanin soittamaa kohtaa joka mulle itselle ois tuottanut tuskaa, joten eiköhän se sano jonkin verran......
En tietenkään oo kaikkea yrittänyt harkata, mutta kun ei oo nuotteja esim. mask of sanityyn, niin ei sitten oikein jaksakaan harkata...

ehkä kannattais kuunnella Warmenin biisejä, niistä saattas löytyä jotain Jannen itsensäkin keksimiä sooloja sun muita :rolleyes:
tarkotan että bodomin biiseissä Laiho on ollu se päällepäsmäri, Warmenissä Janne taas on päässyt jopa toteuttamaan itseään...ehkä sieltä löytyisi niitä tuskaakin tuottavia kohtia myös sinulle..?