Nu-Metal

Originally posted by Hepatiitti


...Ja sen haluan vielä kanssanne jakaa, että kyllä itse ainakin vihaan rhapsodya, stratoa ym. pippeliheviä PALJON enemmän kuin näitä nuumetalpoppisorkestereita...
Minäpä en! Stratovarius ja Rhapsody on just hyviä!
 
Jepjep! Räppipaska on PERSEESTÄ ja jotku saatana Linkin puistotki saa haistaa pitkät!:( Minustaki Rhapsody on ihan hyvä ja kyllä mää stratoakin kuuntelen, ehkä enimmäkseen siksi että siinä on LEGENDA kitaristi Timo Tolkki! Mutta Rhapsodyn Luca Turilli on kyllä melko virtuoosi...
 
Ei millään pahalla pojat, mutta tehän kehutte koko ajan Slayerin ja Panteran tyylisiä mättöbändejä. Sanokaa mikä helvetin osa Slipknotin ''Wait and Bleed'' kappaleessa ei muistuta noita kahta. Kyllä teilläkin on tämmönen muoti ilmiö. Vihaatte Nu-Metallia koska muutkin vihaavat. Vittumaista...

Itse en välitä mistään noista bändeistä pätkääkään, vaan kuuntelen iloisena Bathorya.
 
Originally posted by Sapatti
Ei millään pahalla pojat, mutta tehän kehutte koko ajan Slayerin ja Panteran tyylisiä mättöbändejä. Sanokaa mikä helvetin osa Slipknotin ''Wait and Bleed'' kappaleessa ei muistuta noita kahta. Kyllä teilläkin on tämmönen muoti ilmiö. Vihaatte Nu-Metallia koska muutkin vihaavat. Vittumaista...

Itse en välitä mistään noista bändeistä pätkääkään, vaan kuuntelen iloisena Bathorya.
Minäpä en kehu.. Pantera ja Slayer on myös sieltä! On joskus kerran tullut kuunneltua Panteran Fucking Hostilea, mutta ei kauaa! Ja minä vihaan nuupoppia:lol: siksi, että se on vaan huonoa! Se on PASKAA!
 
Originally posted by Sapatti
Ei millään pahalla pojat, mutta tehän kehutte koko ajan Slayerin ja Panteran tyylisiä mättöbändejä. Sanokaa mikä helvetin osa Slipknotin ''Wait and Bleed'' kappaleessa ei muistuta noita kahta. Kyllä teilläkin on tämmönen muoti ilmiö. Vihaatte Nu-Metallia koska muutkin vihaavat. Vittumaista...
Näin on näreet. Wait and Bleed on kuitenkin lähinnä sellainen "takuuhitti", mutta kuunnelkaapa esim. slipknotin disasterpiece, eeyore tai people=shit, eihän siinä oo perhana mitään yhteistä linkinparkin tai limp dickshitin kanssa, paljon enemmän löytyy yhtäläisyyksiä just johonkin panteraan tms. Valitettavasti slipknot tekee myös näitä teinihittirempautuksia, esim. left behind tai wait and bleed (vaikka sinällään hyviä kipaleita ovatkin mun mielestä)...
 
Mulla oli jotai vitun tärkeetä sanottavaa.. ei nyt vaa tu mieleen....

.......


Ainii, ei se nii tärkeetä ollukka, vaan nyt tippu Diablon osakkeet rajusti, ne on ottanut se yhen karhun kokosen räppärin mukaan yhteen biisiinsä.

En manaa sitä bändiä vielä, ku en o kyseistä biisiä kuullu, mutta pelkkä ajatuskin että siinä o polvihousu mukana.... :(
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ainii, ei se nii tärkeetä ollukka, vaan nyt tippu Diablon osakkeet rajusti, ne on ottanut se yhen karhun kokosen räppärin mukaan yhteen biisiinsä.

En manaa sitä bändiä vielä, ku en o kyseistä biisiä kuullu, mutta pelkkä ajatuskin että siinä o polvihousu mukana.... :(
Niin se biisi on nimeltänsä Intomesee muistaakseni ja siinä on tämä paleface mukana... Itse asiassa se on ihan kuunneltava biisi räpäytyksistä huolimatta, ei se nuumetallilta kuulosta.

Ja onhan se paleface ihan kohtuu asiallinen äijä lökäreistä ja hiphop-aatteista huolimatta, ei siis mikään täysin turha meitsivittumeitsi-hokija...

Viddu ihan sama, kuunnelkaa se biisi ja tehkää omat johtopäätökset... ei diablon arvostus ainakaan mun silmissä (tai korvissa) pudonnut tippaakaan.
 
Originally posted by Hepatiitti

Niin se biisi on nimeltänsä Intomesee muistaakseni ja siinä on tämä paleface mukana... Itse asiassa se on ihan kuunneltava biisi räpäytyksistä huolimatta, ei se nuumetallilta kuulosta.

Ja onhan se paleface ihan kohtuu asiallinen äijä lökäreistä ja hiphop-aatteista huolimatta, ei siis mikään täysin turha meitsivittumeitsi-hokija...

Viddu ihan sama, kuunnelkaa se biisi ja tehkää omat johtopäätökset... ei diablon arvostus ainakaan mun silmissä (tai korvissa) pudonnut tippaakaan.

Jätkähän puhuu asiaa! Mitä nyt joku tollanen vaikuttaa jos joku räppäri on mukana jonku metallibändin biisissä? Onhan esim. Soulflyn Bleed-biisissäki mukana tämän LimppiKeksin päänaukoja Fred Durst ja silti se biisi ainaki mun mielestä rokkaa. Ja vaikka en oo tota Diablon biisiä kuullukkaa, niin ei varmaan oo biisi huonotunu ku Paleface on mukana. Ajatteleppa nyt kun vaikka nappaat mikserillä ne Palefacen osuudet sieltä biisistä pois niin vois biisin tunnelma latistua aika lailla. Itse sitäpaitsi pidän Palefacen biisistä The Ultimate Jedi Knight Mind Trick (vai miten se nyt olikaa..) En siksi että se on räppiä vaan siksi kun se käsittelee Star Warsin Jedi-sotureita. Mutta ei se räppi sitä huonommaks biisiks tee. Vaikka tietenkin heviversio tosta biisistä vois olla aika mielenkiintonen ja ehkä jopa hyvä.
 
yeps..vaik mä niin helvetisti vihaan joka nu-metal orkesterii tai hip saatanan hoppia ni kyl se jotenki se diablo kolahtaa ku se ei ihan kuulosta nu metallilt ja se intomesee piisi..ei se pallinaama siit yhtää huono piisii tee se sopii ihan vitun hyvin.sitäpaitsi pallinaamal on ollu ittellääki hevibändi..se o kova jannu!ja sitten..Strato rokkaa ja Rhapso on ihan vitun paska!!!Stay heavy!
 
Siis voi saatanan saatana!

Juuri biisin kuullena en voi muuta sanoo ku voi vittu....

Siis kyllä MUN mielipide on että täys paska!

Tässähä o sitä vinyylin vingutustakin, vai mitä ne nyt tekee, ja se jos joku o pahansortin moka tässä biisissä....

Joo, mun kanta tuli varmaa selväks tästä asiasta...