Norther

Originally posted by MtG
En niiden levyjä ole täältä pohjolasta löytäny, mutta aivan uskomaton bändi! Darkest Time on paras kuulemistani.
joo Darkest Time on kova osaan jopa soittaa sen kitaralla, ei muuten mikään kovin helppo biisi.

sit toi Realised on kans tosi hyvä.
 
Niin onhan tuo Norther kova bändi... Jopa itse Kride on "vittuillut" minulle... Tosin se oli täysin omaa syytäni ja otan syyt niskalleni... Kyllä toi DoEW on kyllä yksi kovimmista debyyteistä!!!

Niin ja tuo biisihän ei ole Realised vaan RELEASED!!!
 
Originally posted by Crimson Twin
Niin onhan tuo Norther kova bändi... Jopa itse Kride on "vittuillut" minulle... Tosin se oli täysin omaa syytäni ja otan syyt niskalleni... Kyllä toi DoEW on kyllä yksi kovimmista debyyteistä!!!

Niin ja tuo biisihän ei ole Realised vaan RELEASED!!!
no mistähän syystä mahto vittuilla?et kai vaan menny heittää sille Bodom läppää?:)
 
Ei asia ei liittynyt mitenkään Bodomiin... Ja siis hän lähetti minulle vain erään viestin eikä sekään ollut varsinaista vittuilua, mutta lähinnä huomautus... Joskus vain ajattelemattani menin ja kirjoitin, että Last Breathin biisin eräät synä kohdat ovat törkeästi pöllitty OG:ltä, mutta eihän asia näin ole... Ja nyt häpeän silloista mokaani... VITTU!!!
 
Originally posted by Crimson Twin
Ei asia ei liittynyt mitenkään Bodomiin... Ja siis hän lähetti minulle vain erään viestin eikä sekään ollut varsinaista vittuilua, mutta lähinnä huomautus... Joskus vain ajattelemattani menin ja kirjoitin, että Last Breathin biisin eräät synä kohdat ovat törkeästi pöllitty OG:ltä, mutta eihän asia näin ole... Ja nyt häpeän silloista mokaani... VITTU!!!
noh näitä sattuu...juu muuten just tilasin OG:n Wastrelin, toivottavasti tulee hyvää settii ainaki netis kuulosti ihan vitun lupaavalta...Eleniumiakin odotan erittäin innolla
 
Repi: Niin sattuu(ikävä kyllä) ja niin toi OG:n Wastrel on ihan huippu levy jne... Eleniumin sitä demon julkaisua minäkin odotan innolla... Vaikka minulla jo sellainen masteroimtaon versio siitä onkin... On mutten ihan helvetin hyvä se demo!!!
 
Mun mielipide northerista on se, että se on ok bändi, jossa on jonkin verran samanlaisuuksia kuin cob:issa.
Soittotaidoista uskoisin siten, että kaikki muut ovat bodomissa parempia, kuin northeris, paitsi northerin kosketinsoittaja on mun mielestä ehkä parempi kuin Warman.....
kai..
Oox muuten Ozzy käyny mun sivuil?

http://listen.to/raine


:)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Mä en kyllä allekirjottas tota että Northerin kosketinsoittaja ois parempi...

No se on soittanut 14 vuotta ja montako Warman?
Ehkä joku 7-8 vuotta...
No eihän se kaikkea ratkaise, mutta en ole vielä tavannut yhtään Warmanin soittamaa kohtaa joka mulle itselle ois tuottanut tuskaa, joten eiköhän se sano jonkin verran......
En tietenkään oo kaikkea yrittänyt harkata, mutta kun ei oo nuotteja esim. mask of sanityyn, niin ei sitten oikein jaksakaan harkata....

Poikkeaa aiheesta, mutta onko muuten tietoa mistä saisi joitain Follow The Reaper- levy midejä? Mulla on vain Bodom after midnight, Children of decadense ja KTS.....
:cool: