Gallup

Nyt se on ROCK
new_all_coholic.gif
 
Originally posted by Zyklon
Okei Rappio.. mä tungen karhun perseeseeni jos sä tunget Karjalan omaan perseeseesi!!! :D

Se on hieman kovempi homma kun on kaiken maailman Pohjois-Karjalat ja Itä-Karjalat jne.. :lol: :lol:

Vittu saatana mä en pysty mitää Karhua mun perseeseen enää tunkee ku siel on se potkukelkka syksyn jäljiltä :D

mut kuiteski KARHU!!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 
Originally posted by Zyklon
Hmm.. en kyllä muista. Jaa että minäkin oon tunkenu kelkan perseeseeni?? :lol: :lol:

Pitääpä tarkistaa.. :lol: :lol:

Tais olla sillei et sä et onnistunu, mut mä onnistuin :cool: Tai jotai tollasta :lol:

Kannattaa tarkistaa, kato myös hyökkäys suunnitelmat TikTak Boardille :lol: "Sorion bannattu" :lol:
 
Minä muistan tuon potkukelkka jutun. Taisin nimittäin olla pahaksi onnekseni siellä kolmantena osapuolena miettimässä sitä että mihin se pitäisi tunkea. Tai jotain.

Jotenkin vähän outoja juttuja siihen aikaan... :D Keskellä yötä täällä boardilla useamman tunnin, käsittämätöntä...
 
Mä en muistanu et sä olit mukana... Mut se on mahollista et kyl vängättiin sut siihen mukaan :D

Silloi TikTak boardille hyökkäyksen aikaan tuli oltuu tosi monta tuntii putkee netissä...
Ainoo tauko (mulla) oli ku mä menin ostamaan äidille tonnikalaa :lol:
...Sit alko hirvee taistelu onks tonnikala hyvää vai pahaa :lol:
 
Toiselle laudoille "käännyttämään" meno on perseestä. Se antaa "käännyttäjästä" typerän kuvan. Voisitte antaa niiden rauhassa kuunnella omaa musiikkiaan, eihän ne tulleet meitä "käännyttämään". Ainakaan tähän mennessä. ;)