Children Of Bodom-Chaos Ridden Years - Stockholm Knockout Live DVD

"ei keikkojen ole tarkoitus keskittyä pääosin taitojen esittelyyn".....
 
Hehe nää on hauskoja ku foorumille ilmestyy jotai uusia trolleja.

Mutta ite asiasta sen verran että dvd kolahti postilootaan julkasupäivänä ja matsku on just niin hyvää kuin odotinki. Ei menny taaskaan rahat hukkaan. Ite keikkaa en oo vielä ehtiny kokonaan kattomaan, mutta tuskin siinä mitään niin ihmeellistä on näkemättä kun kuitenkin yli kymmenen kertaa nähny bändin livenä.

Vielä tosin pitäs se dvd+2cd versio ostella... saa nähä missä välissä jaksaa tilata.
 
Liikaa näpertelyä, ja tilulilu skeidaa paskaa. Laiho mokailee aivan vitusti kokoajan. Yrittää enemmän kuin mihin kykenee, ja mokaa nekin.

Sä varmaan vedät skeballa helvetin paljon paremmin ? Joo, munkin mielestä Laiho mokaili niin pahasti, hyvä että sai sen soitosta edes mitään selvä. Vitut, musta ihan sairaan hyvä live. Ja kysyn vaan, että mitä helvettiä sä sillä DVD:llä teet, kun "tilulilu skeidaa paskaa" se DVD on täynnä ?
 
No, annetaan nyt miehen pitää (väärä) mielipiteensä :)

Kommentoin ensimmäisenä "dokumenttia" ja "deleted scenesiä". Dokumentti oli muuten varsin hyvä, mutta joitain "merkkipaaluja" kuten parin levyn teko oli jostain syystä sivutettu kokonaan -> Hatebreederin jälkeen tuli jo "Enter Roope"-osio. Deleted Scenes taas oli ah niin tyypillinen, eli pari kertaa jaksaa katsoa ja kerran nauraa. Ovatpahan sitten nuokin hyllyssä , ei niillä muuta arvoa minulle ole :)

Itse keikka sitten: Parhaita tallenteita mitä olen nähnyt. Helvetin tyylikäs leikkaus, luonnolliset kuvakulmat, ja äänessäkin oli hieman sitä "räkää" mitä livenä väistämättä on. Erittäin hyvin siis tehty, ja monta kertaa jo katsottu läpikin. Eli aivan hintansa väärti paketti kyllä.
 
Joo, dvd oli kyllä mahtava. Jotenki vaikuttaa vaan ettei ruottalaiset oikeen oo täysil messissä. Kun katoin muutama vuos sitte Iron Maidenin keikan Ullevilleltä niin siinä oli musta sama juttu ettei ruottalaiset oikeen osaa oli hevi keikalla messissä. Mutta voihan se tietty johtuu siitäki ettei sitä vaa oikein saada dvd:lle massiivisena sitä yleisöä.
Mut on toi dvd pakko ostos, kun on monesta loisto biisistä live veto ja ne dokumentti osuudetkin on kattomisen arvosii ja ihan mielenkiintosia.
 
Jotenki vaikuttaa vaan ettei ruottalaiset oikeen oo täysil messissä. Kun katoin muutama vuos sitte Iron Maidenin keikan Ullevilleltä niin siinä oli musta sama juttu ettei ruottalaiset oikeen osaa oli hevi keikalla messissä.

Miten mäkin kelasin, että hiukan öööh.. vaisu yleisö... Samoin Japanilaiset näyttää In Your Face singlessä olevan vähän "pihalla". Mutta se nyt ei tähän kuulunutkaan.
 
Ei ne ruotsalaiset vaan handaa tätä hommaa, siksi ehkä ovatkin vähän pihalla. :lol: Kyllähän tuo on törkeen hyvää livemättöä tuo keikka, eikä dokkareissakaan ole vikaa. Ja jossain haastattelussa Alexi sanoi, että siinä on suuri hyppäys koska se olis periaatteessa ollu sellasta "Seuraava levy tuli ulos lähettiin pitkälle rundille, taas seuraava levy ulos ja rundille". Eihän sitä sitten olisi sellaista toistoa jaksanutkaan kuunnella. Deletet Scenes oli kyllä juuri sitä mitä osasikin odottaa, kovaa sekoilua. Sitä on kiva kattoa. Ja muutenkin nuo nuoruuskuvat pojista on aika suloisia. :D
 
Ja jossain haastattelussa Alexi sanoi, että siinä on suuri hyppäys koska se olis periaatteessa ollu sellasta "Seuraava levy tuli ulos lähettiin pitkälle rundille, taas seuraava levy ulos ja rundille". Eihän sitä sitten olisi sellaista toistoa jaksanutkaan kuunnella. Deletet Scenes oli kyllä juuri sitä mitä osasikin odottaa, kovaa sekoilua. Sitä on kiva kattoa. Ja muutenkin nuo nuoruuskuvat pojista on aika suloisia. :D

Just luin tuon SoB:n sivuilta. Siis tuon, miksi siinä on se hyppäys.
Ahh, Henkka nuorena. On se kyllä ollut suloinen. Alexi kans.
 
onko muuten ku siä on se "Angels don't grill" niin siis siinähän on eri keikoolta lyhkääsiä videon pätkiä, niin että onko siinä myös pari kohtaa ankkarockin keikalta?
 
Olihan tuo dvd todella hyvä. Monestikohan olen jo kerinnyt sen katsoa? Ja tuo Needled 24/7 video jätettiin sen takia pois, kun se oli ikäänkuin "kosto". Kun sen videon tekijä tunki sinne niitä vitun sirkuspellejä, jota bändin jäsenet eivät olisi halunneet. Joten siksi se on jätetty pois.

Juu, onhan se video periaattees vähän huono, mutta musta se ois saanut olla fanien päätettävissä, että laitetaanko se video siihen vai ei, eikä bändin. Suurin osa kuitenkin sen olisi siihen halunnut, eikä monenkaan mielestä se ole lainkaan huono.
 
Mahtava dvd, ostin tänään vihdoin omakseni ja halvalla. Tänä iltana olisi tarkoitus vielä katsoa, ainakin ekstrat :)
 
Aivan upee DVD, parempaa ei olis voinu toivoa. Mua ei Needledin puuttuminen ainakaan vaivaa yhtään, tää tehtiin siks Ruotsissa koska Alexi ei halunnu puhua suomalaisille englanniksi jos muistan oikein.
 
Aivan upee DVD, parempaa ei olis voinu toivoa. Mua ei Needledin puuttuminen ainakaan vaivaa yhtään, tää tehtiin siks Ruotsissa koska Alexi ei halunnu puhua suomalaisille englanniksi jos muistan oikein.

Näinhän se oli, muistaakseni jossain Soundin haastattelussa tuumasi että kun dvd menee kansainväliseen levitykseen niin olis typerää puhua englanniksi välispiikit Suomessa. Siksi piti lähteä naapuriin.
 
Minä sain DVD:n kesän alussa ja huippu se on.
"Helvetinmoinen saatanan kirous yllättivät hänet." :lol:
Kuvat ovat tosi hyviä, kyllä Janne osaa.:p
Ja nuo kuvat pojista pieninä, oihh!
Ja sitten se kun Alexi otetaan talteen mustamaijaan.
Katottiin (tai minä ja iskä katottiin:) ) keikka yhdessä.
Extrat tulee toki katottua useimmin. Hauskat nimet ovat osioille keksineet,
"Angels don´t grill", "Retards of Bodom" ja "Punch me, I plead". Eikä toki saa unohtaa "Kekkonen´s Axes".:p
Erityisen nautittavan DVD:stä tekee se että ansaitsin sen haravoimalla.
Joo, en minäkään mikään arvostelun expertti ole..