Mitä Mieltä

Originally posted by Svartalf Öpsy
Juu kyl mieki olin riparilla ja siel oli IHANVITUNSIISTII
kunhan niit vitun jeesusteluja ei lasketa mukaan:rolleyes:


Niin ja tietääkö joku bändiä nimeltään Valgrind???
Joo ne on mun kavereita. Ne soittaa pakanametallia seurakunnan kämpillä:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En kyllä tunne tuon nimistä yhtyettä, mutta tuo paikka, missä ne soittaa.. :devil: :devil: :devil:

:devil:
 
Originally posted by The Warrior
Mitä mieltä olette metalli musiikin yhdistämisestä saatananpalvontaan minun mielestä se on perseestä!!

niin... taas se tuli levyraadissa todistettua...:)
Timo T.A Mikkonen sano et The 69 Eyes on saatanallista...:) hehe... onneks samassa ohjelmassa tuli heti perään asiaan korjaus... ei tosin samalta henkilöltä...:) Sitten se oli vaan saatanallisuuden rajamailta timo ta mikkosen mielestä...:)
höh...
 
Timo t.a mikkonen? Jotai et tää ei oo sellasta musiikkia mitä mä kuuntelen, tää on ihan saatanallista.... tai jotain sinnepäin... ja sit kauhee selostus perään... vittu se on kans yks niitä ihmisiä joita vois mennä lyömään jos kaupungilla vastaan tulee... vittu se on ärsyttävä...:mad: eikä vaan tän sen 69 arvostelun takia...
 
Originally posted by BurningAngel
Timo t.a mikkonen? Jotai et tää ei oo sellasta musiikkia mitä mä kuuntelen, tää on ihan saatanallista.... tai jotain sinnepäin... ja sit kauhee selostus perään... vittu se on kans yks niitä ihmisiä joita vois mennä lyömään jos kaupungilla vastaan tulee... vittu se on ärsyttävä...:mad: eikä vaan tän sen 69 arvostelun takia...
Onpa Timo T.A. Mikkonen vittumainen... Ja on kotoisin varmasti Perä-Vittulasta.. Tekisi mieli vetää sitä lättyyn..:mad:
 
löysin eilen seurakunnan työhakemuksen joka piti palauttaa huhtikuussa... siinä lukee 840€... ja ne työt annetaan aina vaan kuukaudeks...
Edit: Niin ja mun kesätyöpalkaks yksityisestä yrityksestä yhteenlaskettuna kahelta kuukaudelta tuli 1903 € et ei se mikää luksuspalkka seurakunnilla ja kaupungilla oo...
 
mosh.gif
 
Originally posted by Hepatiitti
Mites seurakunnan tiloihi oikee pääsee? Pikapuhelu pastorille...? :)

En tiiä, mä en sitä treenistä hommannu... Ei ne meit hirveen mielellää sinne ottanu... Päästiin sinne kuu se kitaristi tuns yhen tyypin mikä pysty vaikuttaa asiaan, ei pastori olis meit sinne päästäny
 
Monet on jo kuullut tämän, mutta mehän soitettiin ennen paikallisen nuorisoseuran kellarissa. Tämän nuorisoseuran puheenjohtaja sattuu olemaan paikallinen pappi ja sehän meidät ajoi pois sieltä ja valehteli ihmisille vaikka mitä jotta meidät leimattaisiin hirveiksi saatananpalvojapeikoiksi..

Se pappi muuten pelkää ainakin mua.. :D
Eilen kun kävin kaupassa niin se oli siellä, ja se ei ilmeisesti nähnyt kun mä kävelin sieltä yhdestä suunnasta ja se käänty katsomaan sinne.. heh.. heti kun se huomas mut niin mä huomasin sen silmissä sellasen hassun "eleen" ja se käänty helvetin nopeasti katsomaan toiseen suuntaan. Sit huomasin että se viivytteli ihan tahallaan siellä "turvallisen" matkan päässä minusta kun se oli joissakin kohdissa vitun kauan.. :lol:

Tosin se saakin pelätä kun on mennyt puhumaan meistä paskaa..