disasterpeace
liquid soul (karhu)
Mä ainaki luulin et se olis ainaki vähä hankalampaa... No empä oo ottanu selvää, ku en oo viel kertaakaa kirkosta eronnu
Kyllä muuten disa tietää nää jutut.Originally posted by disasterpeace
Se syö niitä välipalaks
Tuon ei pitäisi pitää paikkaansa, se on perustuslain vastaista.Originally posted by Hepatiitti
Kirkon kesätöitä voi saada vain jos kuuluu kirkkoon.
Perustuslain vastaista tai ei, ainakaan täällä Tampereella ei kirkko tarjoa kesätöitä muille kuin seurakuntaan kuuluville. Itsekkin tuota olen kummastellut, mutta niin se on.Originally posted by Torgoth
Tuon ei pitäisi pitää paikkaansa, se on perustuslain vastaista.
Originally posted by The Warrior
Mitä mieltä olette metalli musiikin yhdistämisestä saatananpalvontaan minun mielestä se on perseestä!!
Ainakin parempaa liksaa kuin kaupungin kesätöistä (?). Tietääkseeni.Originally posted by snapsitap
Ja ei kai kirkon kesätöistä ainakaan tampereella saa mitään loistopalkkaa?
kannattaa muuten mennä rippileirille! on muuten OIKEASTI jättikivaa. Riparilla saa paljon uusia kavereita, ja saat leirin loputtua rahat vaikka uusiin stereoihin. Sitäpaitsi, meiän rippileiri oli varsin hauska kun siellä oli hirveästi ihmisiä jotka kuunteli Niskalaukausta, CoBia, Nightwishia, Borgiria yms. ja sieltä saa erittäin hyvää ruokaa. En ainaskaan huomannu mitään haittaa ko. leiristä, muuta kun sain vessapaperinipun yksissä kansissa omakseni, ja oppitunnit oli hiton tylsiä.Originally posted by Villilapsi
Mä sanoin äitille että jos mä en kerta pääse Tuska festareille edes yhdeksi päiväksi kesällä niin en mä mihkää rippikouluunkaan mene. Että jos pääsen Tuskaan, niin voin sitä rippikouluakin harkita, tosin leirille en kirveelläkään mene. Vaikka on se mulle ihan sama, koska kuitenkin eroan koko touhusta välittömästi kun täytän sen 18 vuotta...
Muahahahaa...Originally posted by anarkisti
kannattaa muuten mennä rippileirille! on muuten OIKEASTI jättikivaa. Riparilla saa paljon uusia kavereita, ja saat leirin loputtua rahat vaikka uusiin stereoihin. Sitäpaitsi, meiän rippileiri oli varsin hauska kun siellä oli hirveästi ihmisiä jotka kuunteli Niskalaukausta, CoBia, Nightwishia, Borgiria yms. ja sieltä saa erittäin hyvää ruokaa. En ainaskaan huomannu mitään haittaa ko. leiristä, muuta kun sain vessapaperinipun yksissä kansissa omakseni, ja oppitunnit oli hiton tylsiä.
Originally posted by anarkisti
saat leirin loputtua rahat vaikka uusiin stereoihin.