Mitä Mieltä

Alaikäisellä se on hiukan hamkalampaa... Kirkosta ei käsittääkseni saa erota ennen kun on täyttänyt 15, ja sen täytettyään mutta ennen 18 ikävuotta paperiin tarvitsee vanhempien/huoltajien allekirjoitusten lisäksi kahden "todistajan" allekirjoitukset. Ei sinänsä hankalaa, mutta määritelmä siitä kuka kelpaa todistajaksi on muistaakseni aika tarkka.
 
Mä sanoin äitille että jos mä en kerta pääse Tuska festareille edes yhdeksi päiväksi kesällä niin en mä mihkää rippikouluunkaan mene. :) Että jos pääsen Tuskaan, niin voin sitä rippikouluakin harkita, tosin leirille en kirveelläkään mene. :) Vaikka on se mulle ihan sama, koska kuitenkin eroan koko touhusta välittömästi kun täytän sen 18 vuotta...
 
Noh, toistaiseksi kuulun kirkkoon. Ei ole ollut vielä mitään syytä erota siitä, koska tällä hetkellä kirkkoon kuulumisesta on enemmän hyötyä kuin siitä eroamisesta. Ai että mitä hyötyä? Kirkon kesätöitä voi saada vain jos kuuluu kirkkoon. kirkollisveroa en kyllä aio maksaa penn..senttiäkään, todennäköisesti siis eroan kirkosta kun 18 tulee täyteen.
 
Vittu että mä kirosin kun kuulin kesällä että kaverit oli kirkon kesätöissä ja sai siitä jopa ihan hyvää palkkaakin.. perkele mä sain kahdesta viikosta 250 euroa ja ne sai vitun paljo enemmän!!! :(

Mutta mä tiedän ettei ne ois mua ottanut kirkolle töihin kun tolla kylän papilla tuntuu olevan melko paljonkin minua vastaan.. en sit tiedä oisinko menny muutenkaan :D
 
Mulle ei oo perjaatteessa mitää hyötyy kirkkoon kuulumisella... Kesätöitä mä saan jo muualta... Meijän treenis on kyl kirkon tiloissa (menee skenepisteet :D ), mut ei mun kirkkoon pitäis kuuluu, ainoo jonka bändist pitäis kuuluu on meijän kitaristi ku se on sen seurakunnan tiloissa... Se treenis oli kyl helvetin vaikee saada ku ei oltu mikään gospel bändi :D ...Ei ne haluu niitten tiloihin mitää Death metallisteja
 
voi tampereellakin hakea kirkon kesätöihin, mutta on 99% varmaa että et sinne pääse jos et kuulu kirkkoon... tuo yksi prosentti on sitten suhteilla....:(
 
Originally posted by Villilapsi
Mä sanoin äitille että jos mä en kerta pääse Tuska festareille edes yhdeksi päiväksi kesällä niin en mä mihkää rippikouluunkaan mene. :) Että jos pääsen Tuskaan, niin voin sitä rippikouluakin harkita, tosin leirille en kirveelläkään mene. :) Vaikka on se mulle ihan sama, koska kuitenkin eroan koko touhusta välittömästi kun täytän sen 18 vuotta...
kannattaa muuten mennä rippileirille! on muuten OIKEASTI jättikivaa. Riparilla saa paljon uusia kavereita, ja saat leirin loputtua rahat vaikka uusiin stereoihin. Sitäpaitsi, meiän rippileiri oli varsin hauska kun siellä oli hirveästi ihmisiä jotka kuunteli Niskalaukausta, CoBia, Nightwishia, Borgiria yms. ja sieltä saa erittäin hyvää ruokaa. En ainaskaan huomannu mitään haittaa ko. leiristä, muuta kun sain vessapaperinipun yksissä kansissa omakseni, ja oppitunnit oli hiton tylsiä.
 
Juu kyl mieki olin riparilla ja siel oli IHANVITUNSIISTII
kunhan niit vitun jeesusteluja ei lasketa mukaan:rolleyes:


Niin ja tietääkö joku bändiä nimeltään Valgrind???
Joo ne on mun kavereita. Ne soittaa pakanametallia seurakunnan kämpillä:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Originally posted by anarkisti
kannattaa muuten mennä rippileirille! on muuten OIKEASTI jättikivaa. Riparilla saa paljon uusia kavereita, ja saat leirin loputtua rahat vaikka uusiin stereoihin. Sitäpaitsi, meiän rippileiri oli varsin hauska kun siellä oli hirveästi ihmisiä jotka kuunteli Niskalaukausta, CoBia, Nightwishia, Borgiria yms. ja sieltä saa erittäin hyvää ruokaa. En ainaskaan huomannu mitään haittaa ko. leiristä, muuta kun sain vessapaperinipun yksissä kansissa omakseni, ja oppitunnit oli hiton tylsiä.
Muahahahaa...

Mä en todellakaan astu jalallanikaan mihkään saatanan leirille, siis mä vihaan leirejä... Mä oon kerran eläessäni ollut kesäleirillä joskus useita vuosia sitten, ja kerran leirikoulussa, mikä oli aivan karmea kokemus... Ja vielä se että menis jonneki kirkon järjestämille tapahtumille, hyi helvetti... Ja mä en tykkää saada uusia kavereita, koska mä en tykkää ihmisistä hirveesti. Ja jos mä kerta pääsen tällä uhkailumenetelmällä paremmin Tuskaan, niin sehän kannattaa... Ja tosiaan, jos mä lupaan mennä ripille, niin mä meen sinne ihan vaan jonku iltakoulun kautta...