Mitä Mieltä

Eikös Elvistäkin pidetty Saatanan lähettiläänä.

Oli muuten aika koomista. Oli mun vuoro pitää koulun radiossa aamunavaus, mutta metalli on siellä kielletty johtuen siitä, että aamunavausten vastaaja on vahvasti uskovainen. Kaikki räppi ja kaikki sellanen on sallittua, paitsi metalli. Just ja just saatiin pitkän väittelyn jälkeen pistää Stratoa soimaan. Sentencedia ei annettu soittaa.. :(
 
Mua oikeesti vituttaa tommonen. Meinaa toi MtG:n juttu. Miksei nämä uskovaiset voi tutustua metalliin pikkusen ni se ei ois enää niin saatanallinen, vieras ja pelottava juttu niille?
Vai onko metallin kuuntelu syntiä? :D

Mitäs siitä seurais jos pistäsit metallia soimaan ilman lupaa? Tuskin ne kehtaa sitä kesken aamunavauksen poikkika pistää.

Tämmösessä asiassa jälki-istunto tai vastaava tuskin ois niin paha rangaistus.
 
Originally posted by Torgoth
Kerro, kultapieni.
Vitun runkku saatana... mua ei sanota kultapieneks ei sitten millään, että painupa helvettiin löytämään joku huora jota voit nimitellä miten lystäät...

sitä mä vaan, että tää boardi on niin syvältä oikeesti...

ja silti mä täällä käyn...

vittu children of bodom, miten helvetissä niin hyvä bändi liitetään näin idioottiin keskusteluun?

on tää jo monta kertaa sanottu, mutta sanoinpa vielä kerran, ottaa päähän niin paljon tällä hetkellä...
 
:D

Kyllä tuo on semmonen juttu että sais olla aika kovat panokset ennenkö saisivat estettyä etten soittas metallia jos jotai fucking aamunavausta joutus pitää.

Tai Ehkä, jos pitäsin, en välttämättä laittas metallia, mutta jos joku tulis kieltään vaikken ois ees laittamassa, niin sitten laittasin ihan piruuttani.

Vaikka Nyrkillä Tapettava Huora ja se varsinainen puhe ois se ku lukisin ne sanat siinä ääneen, ei siitä kuitenka kaikki selvää sais.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Kyllä tuo on semmonen juttu että sais olla aika kovat panokset ennenkö saisivat estettyä etten soittas metallia jos jotai fucking aamunavausta joutus pitää.

Tai Ehkä, jos pitäsin, en välttämättä laittas metallia, mutta jos joku tulis kieltään vaikken ois ees laittamassa, niin sitten laittasin ihan piruuttani.

Piiruuttaan mä viimeistään pistäisin :D

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Vaikka Nyrkillä Tapettava Huora ja se varsinainen puhe ois se ku lukisin ne sanat siinä ääneen, ei siitä kuitenka kaikki selvää sais.

Kävi muute sama mielessä :D
 
mä en ole kultapieni, uskokaa jo, mä oon ruma ja tyhmä pikkutyttö takamaalta joka on niin epäsosiaalinen ettei saa kontaktia muihin ihmisiin muualla kuin internetissä, eikä siinä pitäisi olla mitään kulliteltavaa.
 
Originally posted by Villilapsi
Vitun runkku saatana... mua ei sanota kultapieneks ei sitten millään, että painupa helvettiin löytämään joku huora jota voit nimitellä miten lystäät...
Löytyisiköhän helvetistä naisia minun makuuni? Hyvin paljon todennäköistä, mutta olosuhteiden pakosta tyydyn ainakin toistaiseksi etsimään naisia aivan täältä Suomen kamaralta. Äläkä sinä hauku minun tulevia naisystäviä.;)

@~Rappion Lapsi~: Eikö Väkisin Kastettu olisi parempi vaihtoehto?
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
No, kuinka vaan. Riippuu kelle sen osottaa ;)
No, minä luulin, että se oli tarkoitettu niille kristityille, jotka kieltää metallin soiton.
Meillä oli yläasteella aulassa mankka, jossa sai jokainen luokka vuorollaan soittaa mitä musiikkia halusi. Se sitten poistettiin, kun isot pahat ysit soittivat "saatananpalvonta musiikkia", reksin sanoja lainaten, huolimatta siitä, kenen soittovuoro oikeasti olisi ollut.
 
MtG.. Minä ainakin alottaisin tuosta hommasta hirveän huudon! Ei ne voi kieltää metallin soittoa siksi että joku vitun tiukkapipohuora on niin "uskonnollinen" ettei se voi sietää metallia. Perkele.. kuuntelisivat sitä räppiä.. nehän vaan puhuu paskaa ja kiroilee koko ajan eikä niissä biiseissä ole kyllä koskaan mitään järkevää asiaa. Ja kun kattoo vaikka joidenkin amerikkalaisten räppäreiden touhua niin on se kyllä melko rankkaa verrattuna nykyajan metalliporukan menoon..

Voi PERKELE KUN PISTÄÄ VITUTTAAN TOLLANEN!!! :(

Ja jos sun kerran on pakko pitää se aamunavaus niin tottakai sun pitää saada ite päättää mitä soitat!
 
Ei meillä mitään ongelmia tuu jos ei laita soimaan mitään örinämusaa. Lukion aulassa on stereot ja me soitetaan aina vähän pidemmillä välitunneilla musaa, esim. Iron Maiden, Dio, Nightwish, AC/DC, Sentenced, mutta jos soittaa bodomia niin alkaa tulla valituksia (muilta oppilailta). Onneks todella moni meidän koulussa kuuntelee tommosta "kevyempää metallia". Ei tarvi ainakaan mitään anssikelaa kuunnella.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Niinpä!

Todistuksessa sen vaan sitten näkee mitä on tullu soitettua käyttäytymis numeron kohalla :p
Mitä väliä käyttäytymisen numerolla on? Se ei vaikuta yhtään mihinkään, ihan sama mihin kouluun haet. Ja ainakin minun aikanani sai itse päättää, näkyykö se hakupapereissa.