~MarttiPrkl
Zero Tolerance
Kyllä, miksi sanoisin ketään homoksi vain sen takia jos on hermot mennyt? Nostaakseni osakkeitani kaltaistesi silmissä?
Originally posted by Torgoth
Mitä se "Ensimmäinen jonka mä luin" sitten tarkoitti?
Millaisia ovat kaltaiseni? Kuvaileppas.Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Kyllä, miksi sanoisin ketään homoksi vain sen takia jos on hermot mennyt? Nostaakseni osakkeitani kaltaistesi silmissä?
Voi Jeesus! Millähän perusteella tapoihini kuuluu "homotella ym ihmisiä"?Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Tällä tarkoitin sitä, että sun tapoihis taitaa kuulua homotella ym ihmisiä.
Hyvä, kerää säälipisteet kotio.
No, jos minun tuttava piirissäni ei ole mitenkään outoa vittuilla toisille, miten se on säälittävää? Pitää miehen aina vähän vittuilua kestää, varsinkin, jos se tulee kavereilta.Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Juurihan sanoit kuuluvasi, tai ainakin annoit ymmärtää kuuluvasi tähän "karkean ilmaisun" ryhmään.
Hei, sinä sanoit "Nostaakseni osakkeitani kaltaistesi silmissä?", minä vain halusin tietää, millaisia ovat kaltaiseni. Miten se liittyy "väittelyintooni"? Jos sinä sanot jotakin, jota en täysin ymmärrä, haluan hieman selvennystä asiaan.Ja säälittävän tekee tommonen perinteinen "kun ei jaksa väitelläkkä" kommentti "Millaisia ovat kaltaiseni? " tai ei niinkään kommentti, vaan asiayhteys.
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ja ei, en vittuilee juuri koskaan kenellekkään, ellei joku varta vasten ala vittuileen. Miksi vittuilisin?
Miten? Tarkennappa taas, miten nolaan itseni muiden ihmisten silmissä?Originally posted by ~Rappion Lapsi~
mutta muitten ihmisten silmissä todennäköisesti lähinnä nolaat itsesi.
Mitäs sinä opit?Toivottavasti itse kukin oppi jotain tästä keskustelusta.
Missä välissä sanoin jotakin tähän viittaavaa?Originally posted by ~Rappion Lapsi~
No, jos alat esim. baarissa vittuileen jollekki mielestäsi "vammaiselle" tai "homolle" niin eiköhän siinä oma maine ensimmäisenä me.
Ei voi. Oletko kysynyt vanhemmiltasi lupaa? Vai oletko edes aikeissa erota kirkosta?Käsittääkseni alaikäinen ei voi erota kirkosta ilman vanhempien suostumusta, vai voiko?
Originally posted by Torgoth
Missä välissä sanoin jotakin tähän viittaavaa?
Ja minä en edes välitä siitä, mitä muut minusta ajattelevat. Voin aivan huoleti tehdä kaikkea mikä minusta itsestä hyvältä tuntuu, lakien rajoissa tietenkin, eikä minua vaivaa ollenkaan, vaikuttavatko tekoseni tai sanomiseni muista hulluilta tai typeriltä.
Ei voi. Oletko kysynyt vanhemmiltasi lupaa? Vai oletko edes aikeissa erota kirkosta?
Heh, no ei nyt aivan niinkään, kännissä tulee kuittailtua kelle sattuu, ja sitten sattuu. Minä muuten tarkoitan vittuilulla paljon muutakin kuin haistattelua, taitavasti vittuiltuna kohde ei edes tajua joutuneensa pilkan kohteeksi. No, sinähän et sitä harrasta, niin et varmaan voi eroja käsittää. Suunsoittoni takia monet "ei niin hyvät kaverit" välttävät seuraani kännissä, koska eivät halua joutua irvimiseni kohteeksi. Minä kuitenkin teen pilaa kaikista tasapuolisesti, itseni mukaan lukien, jos siihen on aihetta, enkä ota ketään silmätikuksi, siksi harvempi tosissaan suuttuu jutuistani.Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Eli vittuilet pelkästään kavereillesi? Se on varmasti hyvä ratkasu.
Kerro, kultapieni.Originally posted by Villilapsi
vittu oikeesti... oikeesti... oikeesti...