Mitä Mieltä

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Tällä tarkoitin sitä, että sun tapoihis taitaa kuulua homotella ym ihmisiä.

Hyvä, kerää säälipisteet kotio.
:lol: Voi Jeesus! :lol: Millähän perusteella tapoihini kuuluu "homotella ym ihmisiä"?
Sitä paitsi, vaikka sanoisinkin kaveriani homoksi, tekeekö se minusta säälittävän? Väitätkö tosissasi, ettet koskaan vittuile muille ihmisille ja käytä siinä sivussa "karkeita" ilmaisuja?
 
vittu kone temppuilee, tää saattaa olla pariin kertaan. Kumminkin.

Juurihan sanoit kuuluvasi, tai ainakin annoit ymmärtää kuuluvasi tähän "karkean ilmaisun" ryhmään.

Ja säälittävän tekee tommonen perinteinen "kun ei jaksa väitelläkkä" kommentti "Millaisia ovat kaltaiseni? " tai ei niinkään kommentti, vaan asiayhteys.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Juurihan sanoit kuuluvasi, tai ainakin annoit ymmärtää kuuluvasi tähän "karkean ilmaisun" ryhmään.
No, jos minun tuttava piirissäni ei ole mitenkään outoa vittuilla toisille, miten se on säälittävää? Pitää miehen aina vähän vittuilua kestää, varsinkin, jos se tulee kavereilta.
Ja säälittävän tekee tommonen perinteinen "kun ei jaksa väitelläkkä" kommentti "Millaisia ovat kaltaiseni? " tai ei niinkään kommentti, vaan asiayhteys.
Hei, sinä sanoit "Nostaakseni osakkeitani kaltaistesi silmissä?", minä vain halusin tietää, millaisia ovat kaltaiseni. Miten se liittyy "väittelyintooni"? Jos sinä sanot jotakin, jota en täysin ymmärrä, haluan hieman selvennystä asiaan.
Meikkis painuu nyt paapaamaan, huomen aamulla matikan kokeet. Mutta jatketaan huomenna tätä keskustelua, jos sinulla on vielä joitain mielenkiintoisia pointteja.
 
Älä nyt vielä maate me. Tai samahan se mulle on.

En mä vittuilun kestämisestä mitään ole puhunut, itsetuntoni kanssa ei ole mitään ongelmia.

No, jos kaverisi todella ottavat vittuilusi huumorilla, mikäs siinä, mutta muitten ihmisten silmissä todennäköisesti lähinnä nolaat itsesi.

Toivottavasti itse kukin oppi jotain tästä keskustelusta.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ja ei, en vittuilee juuri koskaan kenellekkään, ellei joku varta vasten ala vittuileen. Miksi vittuilisin?

Hehheh, katoppa nyt itekkin mitä tuossa sun avatarin yläpuolella lukee... :confused: :lol:
 
hehe, tämä on Bodomin palsta, ja se on vaan Allulta lainattu :)


edit: Vois sen tietysti lainausmerkkeihinki laittaa, mutta ajattelin ettei kukaan ikinä kysy miks siinä lukee sillain....
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
mutta muitten ihmisten silmissä todennäköisesti lähinnä nolaat itsesi.
Miten? Tarkennappa taas, miten nolaan itseni muiden ihmisten silmissä?

Toivottavasti itse kukin oppi jotain tästä keskustelusta.
Mitäs sinä opit?
Muuten, sanoit jossakin välissä, ettet ole ateisti, mutta kuulut kirkkoon, tai niin minä ainakin sen käsitin. No, edustaako kirkko sinulle niitä arvoja, joita kunnioitat ja haluat vaalia?
 
No, jos alat esim. baarissa vittuileen jollekki mielestäsi "vammaiselle" tai "homolle" niin eiköhän siinä oma maine ensimmäisenä me.

Käsittääkseni alaikäinen ei voi erota kirkosta ilman vanhempien suostumusta, vai voiko?
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
No, jos alat esim. baarissa vittuileen jollekki mielestäsi "vammaiselle" tai "homolle" niin eiköhän siinä oma maine ensimmäisenä me.
Missä välissä sanoin jotakin tähän viittaavaa?
Ja minä en edes välitä siitä, mitä muut minusta ajattelevat. Voin aivan huoleti tehdä kaikkea mikä minusta itsestä hyvältä tuntuu, lakien rajoissa tietenkin, eikä minua vaivaa ollenkaan, vaikuttavatko tekoseni tai sanomiseni muista hulluilta tai typeriltä.
Käsittääkseni alaikäinen ei voi erota kirkosta ilman vanhempien suostumusta, vai voiko?
Ei voi. Oletko kysynyt vanhemmiltasi lupaa? Vai oletko edes aikeissa erota kirkosta?
Muuten, jos en olisi ensimmäisessä viestissäni käyttänyt samaa sanavalintaa kuin Hatu, vaan esimerkiksi "typerää" (edelleen samaa tarkoittava kuin jälkeenjäänyt), niin tätä keskustelua tuskin olisi käyty, vai mitä?
 
Originally posted by Torgoth
Missä välissä sanoin jotakin tähän viittaavaa?
Ja minä en edes välitä siitä, mitä muut minusta ajattelevat. Voin aivan huoleti tehdä kaikkea mikä minusta itsestä hyvältä tuntuu, lakien rajoissa tietenkin, eikä minua vaivaa ollenkaan, vaikuttavatko tekoseni tai sanomiseni muista hulluilta tai typeriltä.

Ei voi. Oletko kysynyt vanhemmiltasi lupaa? Vai oletko edes aikeissa erota kirkosta?



Eli vittuilet pelkästään kavereillesi? Se on varmasti hyvä ratkasu.

Kyllä olen, asiasta oli parikin "tappelua" muutama vuosi sitten. Ja kun homma ei sopinut, päätin että niin kauan ku se ei mulle mitään maksa, niin kirkkoon kuuluminen on paskan hailee.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Eli vittuilet pelkästään kavereillesi? Se on varmasti hyvä ratkasu.
Heh, no ei nyt aivan niinkään, kännissä tulee kuittailtua kelle sattuu, ja sitten sattuu.;) Minä muuten tarkoitan vittuilulla paljon muutakin kuin haistattelua, taitavasti vittuiltuna kohde ei edes tajua joutuneensa pilkan kohteeksi. No, sinähän et sitä harrasta, niin et varmaan voi eroja käsittää. Suunsoittoni takia monet "ei niin hyvät kaverit" välttävät seuraani kännissä, koska eivät halua joutua irvimiseni kohteeksi. Minä kuitenkin teen pilaa kaikista tasapuolisesti, itseni mukaan lukien, jos siihen on aihetta, enkä ota ketään silmätikuksi, siksi harvempi tosissaan suuttuu jutuistani.
Helvetti, huomenna taas kokeet, aaltoliikeopista, pitäisi kai lukea niihinkin ja yrittää hiljentää kupin ottoa. Jees, meikkis poistuu taas hetkeksi, saatan käydä yöllä vielä vilkaisemassa tilannetta.