Torgoth
Graveless Soul
Varulta...Originally posted by Zyklon
No joo joo.. VITTUAKO SÄ ALAT VÄÄNTÄÄN JOKA ASIASTA!!!
Varulta...Originally posted by Zyklon
No joo joo.. VITTUAKO SÄ ALAT VÄÄNTÄÄN JOKA ASIASTA!!!
Originally posted by Zyklon
No kyl mä ainakin puhuin ihan niistä karvasista elukoista
Jos puhutaan niistä toisista kissoista eli naisista niin niitä minä en raiskaa.. se on homojen hommaa. eikä ole tarviskaan..
Mutta sellaset pienet ja pörröiset pikku elukat on kivoja!
Kuulutko kirkkoon? Jos kuulut, eipä sinulla ole paljon sanomista. Onko vammaisempaa touhua kuin kuulua johonkin instituutioon, jonka arvoja ei edes kunnioita? Kiihkoilijat ovat erikseen, mutta muuten jokainen saa minun puolestani palvoa mitä tahansa. Eniten ärsyttävät tyypit, jotka selittävät kuinka kovia ateisteja ovat, ja kuitenkin kuuluvat kirkkoon, kun eivät ole siitä uskaltaneet erota. Sille, ettei ole eronnut kirkosta, löytyy aina mitä onnetomampia selityksiä, yleisimmät taitavat olla "en oo jaksanu" tai "ei siihen kuuluminen minua haittaa". Hah.Originally posted by Hatu
Ihan sama palvooko jotain jumalaa/saatanaa, yhtä vammaista touhua molemmat.
Miten niin? Mikäs sille ois oikea tarkoitus?Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Pakko puukkua tohon pikku seikkaan että tota "vammaista" sanaa kyllä käytetään ihan vääriin tarkotuksiin
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
"Vammaisella tarkoitetaan liikuntarajoitteista tai muuten alikehittynyttä"
Mun mielestä se on enemmän typerää käyttää sanaa "vammanen" tossa tilanteessa ku olla ateisti ja kuulua kirkkoon....
Luitko tekstin jonka olin lainannut?Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ensimmäinen jonka mä luin.
No, kukaan ei kommentoinut Hatun tekstiä, kun siinä käytettiin sanaa "vammainen" vastaavassa tarkoituksessa."Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"
Miten toi liitty mihinkään?
Hah, ajattelit ottaa kirjaimellisesti? No, jos sanon jotakin ihmisryhmää vaikka homoiksi, mietitkö heti, pitääköhän se varmasti paikkansa?Ja toisekseen, eli kaikki ateistit jokka ei eroa kirkosta on alikehittyineitä, jälkeenjääneitä ym? Kyllä.
Heh, siis, jos sanot koulussa kaveriasi homoksi, todella uskot, että hän on hieman miehiin menevä? Et käytä muita pilkallisia ilmaisuja, kuin joita pidät totena? Olet ensimmäinen lajissasi, johon minä törmään.Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Jos minä sanon jotain ihmistä/ryhmää homoksi, niin myös tarkoitan sitä.
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Liian laiska editoimaan. Mistä päättely että nimenomaan sinun tekstiisi?
Yhtä hyvin asia koski Hatua.