Mitä Mieltä

Originally posted by Zyklon
No kyl mä ainakin puhuin ihan niistä karvasista elukoista :D

Jos puhutaan niistä toisista kissoista eli naisista niin niitä minä en raiskaa.. se on homojen hommaa. eikä ole tarviskaan..

Mutta sellaset pienet ja pörröiset pikku elukat on kivoja! :lol: :lol:

Hahaa, puhuit ittes pussiin...
 
Ihan sama palvooko jotain jumalaa/saatanaa, yhtä vammaista touhua molemmat. Itse veikkaisin että jossain truu saatananpalvonta rituaalissa soi joku klassinen musiikki ennemmin kuin metalli.
 
Originally posted by Hatu
Ihan sama palvooko jotain jumalaa/saatanaa, yhtä vammaista touhua molemmat.
Kuulutko kirkkoon? Jos kuulut, eipä sinulla ole paljon sanomista. Onko vammaisempaa touhua kuin kuulua johonkin instituutioon, jonka arvoja ei edes kunnioita? Kiihkoilijat ovat erikseen, mutta muuten jokainen saa minun puolestani palvoa mitä tahansa. Eniten ärsyttävät tyypit, jotka selittävät kuinka kovia ateisteja ovat, ja kuitenkin kuuluvat kirkkoon, kun eivät ole siitä uskaltaneet erota. Sille, ettei ole eronnut kirkosta, löytyy aina mitä onnetomampia selityksiä, yleisimmät taitavat olla "en oo jaksanu" tai "ei siihen kuuluminen minua haittaa". Hah.
 
"Vammaisella tarkoitetaan liikuntarajoitteista tai muuten alikehittynyttä"


Mun mielestä se on enemmän typerää käyttää sanaa "vammanen" tossa tilanteessa ku olla ateisti ja kuulua kirkkoon....
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
"Vammaisella tarkoitetaan liikuntarajoitteista tai muuten alikehittynyttä"


Mun mielestä se on enemmän typerää käyttää sanaa "vammanen" tossa tilanteessa ku olla ateisti ja kuulua kirkkoon....

Alikehittynyt, jälkeenjäänyt, vammanen, kaikki synonyymeja. Eli minusta sen käyttö ei ollut tuossa asiayhteydessä typerää. Sitä paitsi en ollut ensimmäinen joka käytti sanaa tässä keskustelussa, mutta te puutuitte vasta minun tekstiini. "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" vai?
 
Ensimmäinen jonka mä luin.

"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"

Miten toi liitty mihinkään?

Ja toisekseen, eli kaikki ateistit jokka ei eroa kirkosta on alikehittyineitä, jälkeenjääneitä ym? Kyllä.
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Ensimmäinen jonka mä luin.
Luitko tekstin jonka olin lainannut?
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"

Miten toi liitty mihinkään?
No, kukaan ei kommentoinut Hatun tekstiä, kun siinä käytettiin sanaa "vammainen" vastaavassa tarkoituksessa.
Btw. kuulutko sinä kirkkoon? Ja oletko ateisti? Jos vastaat molempiin "kyllä", mieti toisen kerran mitä tuo sanonta tarkoittaa.
Ja toisekseen, eli kaikki ateistit jokka ei eroa kirkosta on alikehittyineitä, jälkeenjääneitä ym? Kyllä.
Hah, ajattelit ottaa kirjaimellisesti? No, jos sanon jotakin ihmisryhmää vaikka homoiksi, mietitkö heti, pitääköhän se varmasti paikkansa?
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Jos minä sanon jotain ihmistä/ryhmää homoksi, niin myös tarkoitan sitä.
Heh, siis, jos sanot koulussa kaveriasi homoksi, todella uskot, että hän on hieman miehiin menevä? Et käytä muita pilkallisia ilmaisuja, kuin joita pidät totena? Olet ensimmäinen lajissasi, johon minä törmään.