Mitä Mieltä

Eihän metalli ja saatananpalvonta niin kauheesti liity toisiinsa mutta varmasti on joitakin bändejä ja kuuntelijoita joilla on jotain tekemistä saatananpalvonnan kanssa. Onneksi ne on kumminki hyvin pieni ihmisryhmä.
 
Originally posted by Graveheart
Eihän metalli ja saatananpalvonta niin kauheesti liity toisiinsa mutta varmasti on joitakin bändejä ja kuuntelijoita joilla on jotain tekemistä saatananpalvonnan kanssa. Onneksi ne on kumminki hyvin pieni ihmisryhmä.
No en nyt sanoisi hyvin pieni ihmisryhmä
 
loppujen lopuksi niitä ihmisiä ei ole montaa tuhatta... korkeintaan kolme... :) tai siis satanisteja voi olla ton verran, mut saatanpalvojia ei oo kyllä suomessa tuhattakaan...
 
Mä oon kyllä kans sitä mieltä, että on se sen verran kipeetä touhua toi ihan oikee saatananpalvominen, että ei niitä ihan joka kadunkulmassa vilise... Ja sekin nyt on vähän niin ja näin, että mistä asti se on saatananpalvontaa, että missä se raja kulkee... Luetaanko ne saatananpalvojiks jotka kuuntelee jotain tosi sairasta musaa ja pitää ristiä väärinpäin kaulassa ja uhoo jokaiselle kristitylle joka tulee vastaan ja kusee hautausmaalle ja viiltelee itteensä huvin vuoks... Vai onko se vasta saatananpalvontaa että raiskataan ja uhrataan kissoja ja käydään lahkokokouksissa joissa sitten juodaan verta ja rukoillaan pirua ja tehdään sokeesti mitä vaan mitä lahkon johtaja käskee... Mutta satanistithan on sitten taas enemmänkin idealisteja, tai siis eihän niillä ole sen enempää mitään sairaita rituaaleja, nehän vaan uskoo siihen että paha voittaa, eli kuinka moni sitten voidaan laskea satanistiks?
 
No eihän se muhun mitenkään liity että jos joku pertti saatananpalvoja sattuu kuuntelemaan vähän Dimmua uhratessaan naapurin kissaa.............

Tai ei ainakaan pitäis mutta kun pahan näkönen niin myös varmasti on paha.
Se on vaan sairasta ja sikamaista yleistämistä!:mad:
 
Originally posted by The Warrior
Mitä mieltä olette metalli musiikin yhdistämisestä saatananpalvontaan minun mielestä se on perseestä!!
Noh, tottahan se on että metallimusiikki maistuu saatanalle. Ja niin se pitää ollakin.. Pimeämmät alueet kiinnostaa aina enemmän kuin valokeilan raiskaamat.

"Maailma ilman perkelettä on kuin viini ilman humalaa"
-KT: Valtakunta
 
Hmm.. Tuo satanistikin on käsitteenä levinnyt niin laajaksi että enää ei oikein voi sanoa kuuluvansa edes siihen.. On siinä niiden ideologiassa paljon sellaista minkä minäkin hyväksyn, mutta esim. tuo pahuus homma on vähän sellainen että enpä tiedä. Kun jotkut sanovat että satanismiin kuuluu se että pahuutta pidetään luonnollisena koska sitä on enemmän kuin hyvää.. ja jotkut sitten ajattelevat että pahuus voittaa jne.

Mutta kun miten helvetissä määritellään pahuus ja hyvyys? Sekin riippuu paljon mielipiteestä että mikä on pahaa ja mikä hyvää. Varmasti moni asia mitä minä pidän täysin luonnollisena enkä mitenkään pahana on monen mielestä hirveää kissanraiskaussaatananpalvontaa ja pahaa..

Tuossa taas eilen heräsä hirveitä raivon tunteita kun jouduin oleen kirkossa koska eräs minulle hyvin tärkeä henkilä pääsi ripille.. kaikki se paska mitä siellä selitettiin vitutti ihan tosissaan.. ja vielä kun pappina oli se sama homo joka vei meidän entisen treenikämpän niin ei sekään tehnyt oloani mitenkään rauhalliseksi..
 
Originally posted by Zyklon
Varmasti moni asia mitä minä pidän täysin luonnollisena enkä mitenkään pahana on monen mielestä hirveää kissanraiskaussaatananpalvontaa ja pahaa..
Sinusta on aivan luonnollista raiskata kissoja?:err: :rolleyes:
 
Originally posted by Zyklon
Tuo nyt oli vain sellainen vertaus.. :lol:

Vai hä? Etkä sä sitten raiskaa kissoja??!! :D
Hetkinen, puhuttiinko tässä niistä karvasista eläimistä vai naisista?
Jos naisista, niin ei niitä oo tarttenu koskaan pakottaa mihinkään, heh. Jos niistä karvasista elukoista, niin onhan ne ihan hauskoja, mutta oon allerginen niille, joten niidenkään raiskaaminen ei välttämättä ois kovin fiksua, rupeais varmaan kutittamaan enemmän ku satiaiset...:rolleyes::lol:

Jees, gospel biisit raikaa:
 
No kyl mä ainakin puhuin ihan niistä karvasista elukoista :D

Jos puhutaan niistä toisista kissoista eli naisista niin niitä minä en raiskaa.. se on homojen hommaa. eikä ole tarviskaan..

Mutta sellaset pienet ja pörröiset pikku elukat on kivoja! :lol: :lol: