Torgoth
Graveless Soul
Ai niin, "lupashan" se työkkärin akka vielä, että toukokuussa on joku "nykyaikaisen työnhaun" viikon kestävä kurssi, jos ei siihen mennessä saa duunia. Siellä kuulemma opetetaan miten tehdään CV ja miten nykyaikana voi hakea töitä, voi Jeesus! Sinne joutuu kuulemma kaikki, jotka on ollu viis kk työttömänä. Helvetti, minähän oon ollu työttömänä vasta helmikuun alusta, joten toukokuussa pitäs olla vielä kaks kk armon aikaa ennen ku joutuu tuommosella lässyn-lässyn paskakurssille, perkele. Vituttaa tuommoset.
Ostin muuten Terry Pratchettin "Mahtava Morris ja sivistyneet siimahännät". Alkaa näin: "Eräänä päivänä, kun Jussi Pupunen oli tuhmalla tuulella, se katsoi aidan yli maanviljelijä Matiaksen pellolle, joka oli täynnä tuoretta, vihreää salaattia. Jussi Pupunen sitä vastoin ei ollut täynnä salaattia. Se ei tuntunut reilulta."
Tuolla ei kylläkään ole ainakaan tähän mennessä ollut mitään tekemistä itse tarinan kanssa, heh.
Ostin muuten Terry Pratchettin "Mahtava Morris ja sivistyneet siimahännät". Alkaa näin: "Eräänä päivänä, kun Jussi Pupunen oli tuhmalla tuulella, se katsoi aidan yli maanviljelijä Matiaksen pellolle, joka oli täynnä tuoretta, vihreää salaattia. Jussi Pupunen sitä vastoin ei ollut täynnä salaattia. Se ei tuntunut reilulta."
Tuolla ei kylläkään ole ainakaan tähän mennessä ollut mitään tekemistä itse tarinan kanssa, heh.