Official chatting thread in finnish!

Torgoth said:
Suora lainaus MTV3:n sivuilta:
"Paul McCartneyn fani, Ian Mears, on laittanut verkkohuutokauppa ebayhyn myyntiin flunssan, jonka uskoo saaneensa McCartneylta.

Paul McCartney joutui perumaan vastikään konserttinsa flunssan vuoksi. Mearsin mukaan hän sai flunssan McCartneylta, jonka tapasi tuolloin. -Oloni oli lauantaina normaali ja sunnuntaina vietin suuren osan iltapäivästä Paulin seurassa. Tiistaihin mennessä minäkin olin flunssautunut.

Flunssa lähetetään huutokaupan voittajalle sinetöidyssä muovipussissa, johon Mears yskii. Toisena vaihtoehtona hän on valmis lähettämään paketillisen räkäänsä.

Flunssasta on tähän mennessä tarjottu 1.2 puntaa, vajaat kaksi euroa."


Hilpeää...
hahahah :lol: voi herranjestas.
 
Soitin illalla kaverille Ouluun, että menen sinne ryyppään huomenna. No, se soitti äsken, että tyyppi, joka hakkas minut viime juhannuksena ja jota vastaan kaveri todistaa, oli soittanu sille ja uhannu tappaa, jos se sitä täälläpäin näkee. Eihän siinä sitten ole vaihtoehtoja, kaveri aiko tulla tänne kattomaan, miten siinä käy, heh. Voiko parempaa kutsua olla kuin ”älä tule tänne tai kuolet”?

Eli se on pakko mennä paikalliseen kattoon, onko miehe(/i)stä vastaamaan puheistaan.

Mitä te olette suunnitelleet vapuksi?
 
Trää!
party.gif


Turkuun olen menossa. Ensiksi kavereiden kanssa jonnekin pieneksi aikaa pörräämään, sitten parempaan seuraan Sinisterin ja Cannibal Corpsen keikalle Säätämöön. Jatkosta ei tietoa. Toivottavasti humalapainoitteinen.
 
  • Like
Reactions: DotNoir
Ei tuonne ytimeen tarvi lähteä katsomaan sitä nykyajan wapputouhua: teinit ördää siinä missä keski-ikäisetkin. Kadut tulvivat kusta ja oksennusta, tulipa pari vuotta sitten todistettua että joku paskansi keskellä Aleksanterinkatua...
 
  • Like
Reactions: Fevermist
Helvetti, nyt vasta huomasin nuo vihreät palikat. Millon ne on ilmestyny?
On taas mukava krapulan poikanen päällä, vähä koittanut sitä helpottaa lämpimällä kiljulla...
 
Minoon menossa ensin järven rannalle hakeen juotavat ja sitten kavereiden kanssa kaupunkille :D Ainoo onkelma on vaan mitenkä selviän kotio ilman että porukat huomaa mitään o_O
 
Noh, minä viittasin niihin kiharatukkaisiin oksennusposkiin, mutta toisaalta ehkä en tässä vaiheessa ole parempi sanomaan kun päässä on soinut jo muutaman tunnin smoke on the water... :lol:
 
Eh, väliaikatietona, että nyt kello on 11 aamulla ja VIELÄKIN se smoke on the water soi päässä...

Annan väliaikatietoja kun tilanne kehittyy... ;)
 
Kohta viis kello, eikä väsytä yhtään. Kaltsu maistuu. Olin miltei tämän v-lopun selvistä päin, mutta jouduin sitte hakeen serkkupojan Jykylästä(reilu 200 km), eikä semmosta automatkaa ilman alkoholia kestä. Heilahti sitte taas vähä raskaamman juomisen puolelle, perkele. No, jos sitä ens viikolla ei kovin paljo jois, ku saa siellä kursseilla kulkea ja tienaa vielä 35 € viikossa, vittu.
 
Sanotaan vaikka näin, jotta nevershine liittyy molempiin bändeihin, ja mulla sekä Downfallilla ei ole bändiyhteyksiä... :err: :rolleyes: Mitä kettua mä selitän?