Official chatting thread in finnish!

Huomenta. Krapulaa pukkaa. Tuli kiskottua kiljua aamu kuuteen, oisin varmaan valvonu kauemminkin, mutta puhelimesta loppu akku, eikä ollu enää mitään tekemistä, ku nettiin ei päässyt. Mietin tässä, ottaisinko krapularyyppyä, vai kärsisinkö iltaan asti. Taidan lähteä ulos reippailemaan ja ammuskelemaan haulikolla, paranee kai se olo siinäkin.
Miten se Esa niitä raha-asioitaan hoitelee?

jesh kiljumiehiä..kilju on helvetti parasta :].. tulihan tota itekki 2 päivää kiljua kiskottua. eikai tota mitään muuta tekemistä ollu ni samapa tuo oli..mutta onneksi ei tuu krapulaa.. lauantaiaamuna heräsin lattialta..ja sunnuntaina onneksi sängystä

Torgoth said:
Miten se Esa niitä raha-asioitaan hoitelee?

Mitenpä sitä muuten ku käymällä luukulla Ja soittelemalla sisaruksille josko niillä ois velipojalle vipata muutama euro... :loco: Kelalla pitäs kans pyörähtää tiedustelureissulla. Vaikka turha taitaa olla se reissu... :rolleyes:

Eddy said:
Kelalla pitäs kans pyörähtää tiedustelureissulla. Vaikka turha taitaa olla se reissu... :rolleyes:
Aivan varmasti. Millon oot kotosalla, jos käyn ne kamas nakkaamassa? Ja joko ne muutama päivä on menny, että voidaan ruveta ryyppään?:D

Imperiumista löydettyä:
Nuorempana vielä puheviasta kärsinyt Mikael Åkerfeldt tuli itkien kotiin. Isä kysyi:
- Onko sua taas muut oppilaat kiusanneet?
- Ei oppilaath vaan opeth!

:rolleyes:

Torgoth said:
Aivan varmasti. Millon oot kotosalla, jos käyn ne kamas nakkaamassa? Ja joko ne muutama päivä on menny, että voidaan ruveta ryyppään?:D

Kyllä kai suurimman osan ajasta oon kotona. Tänään tosin pitää ainakin yrittää sinne luukulle. Vittu niitä puhelinvastaanoton aikoja, 8.00-8.30 ja 12.00-13.00...

Hmmm... Pitää katella tossa illemmalla tuota ohjelmaa kuhan taas tietää vähän enemmän.

Lolita Vampiriá said:
Imppeeriumin messulauta suks, mään...
Täällä on paljon hauskempaa :p
Kyllä Imperiumikin on aivan hauska, vaikka siellä tulee enimmäkseen vain lurkittua. Tänne kylläkin pystyy kirjottelemaan paljon paskempia juttuja ilman bannivaaraa, heh. Imperiumin kautta kuitenki tutustuin Akseli Ruusuntuoksuun, joka on vitun hyvä tyyppi. Raahesta lähdössä vitutti eniten se, että sinne jäi enemmän kavereita(3) kuin täällä Kärsimysmäellä on. (Kertooko tämä jotakin kaveri määrästäni?)
Zeanraki oli näköjään Imperiumiin alkanu kirjotella. Eddy ei vissiin vielä
ainakaan. Imperiumin Oulun miittiin ois tarkotus mennä, jos Aksu ei ole Tsekissä silloin. Ei oikein viitsi yksin mennä sinne, koska meikkiksen Oulun tuntemus on mitä on. Taksillahan sitä pääsis ja rahalla sais, mutta ei tässä kuitenkaan niiiiiin rikkaita olla, hah.
Opettajat alkaa 21.50 ykkösellä ja sen jälkeen Se Sketsishow onko kukaan seurannut niitä? Helvetin loistavia sarjoja.

@Eddy: Miten sossun tätin kans kävi? Osta multa tämä Grateqin piuha, investoin ite sen USB:n. Saat pulittaa 30€, sisältäen sun velat.

Perkele, alkaa oleen melko kännissä, piti kiskoa tuota maailman toiseksi parasta juomaa vähän liian joutusaan...

Voi VITTU!
Hyvän olon tunne sitte kaikkos ja tilalle tuli armoton vitutus. Ja kaikki vain yhden tekstiviestin takia. Helvetti, olin kuvitellut olevani pelkästään ystävä erään henkilön kanssa, mutta tämä oli ilmeisesti kuvitellut minun yrittävän jotakin muuta ja käytännössä pistää välit poikki, koska on löytänyt jätkäkaverin. No, muistaapahan taas, miksi jätkien kanssa on niin paljon yksinkertaisempaa kaveerata, hah.

Joo... Ei noista naisista ikinä oikein tiedä, mitä ne miettii pienissä päissään... Mulla ei varsinaisesti ole onneksi tuollaista ongelmaa omien naiskavereitteni kanssa, koska ollaan oikeastaan aina jossain vaiheessa keskusteltu, mitä toinen haluaa ja mitä ei. Eli siis suurin osa mun naispuoleisista kavereista (niitä on oikeasti liian monta :D ) tietää, että en minä niiltä mitään sen kummempaa halua, kunhan vaan hengaillaan aina silloin tällöin...

Hearse said:
No henk koht oon sitä mieltä että imperiumin boardi on suht persiistä, täynnä turhia niuhottajia. Jotka kumminkin ite kirjottavat paskaa, mutta "asiasta" :rolleyes:
Aikasta nopeaa siellä tosiaan käy piiska, ja en ymmärrä joidenkin asioiden suurentelua, mm. sitä, kun tulee liian paljon uusia ihmisiä laudalle....minkä takia sitten ylipäätänsä laittoivat laitoksen pystyyn? :rolleyes: Joskus on ihan hauska lukea jotain juttuja, usein tosin vituttaa tuollainen "täydellisyys".

Naisilla pieni pää? :p Otan tuon kohteliaisuutena, minun kaalini on hehtaarikokoa.

DotNoir said:
Joo... Ei noista naisista ikinä oikein tiedä, mitä ne miettii pienissä päissään... Mulla ei varsinaisesti ole onneksi tuollaista ongelmaa omien naiskavereitteni kanssa, koska ollaan oikeastaan aina jossain vaiheessa keskusteltu, mitä toinen haluaa ja mitä ei. Eli siis suurin osa mun naispuoleisista kavereista (niitä on oikeasti liian monta :D ) tietää, että en minä niiltä mitään sen kummempaa halua, kunhan vaan hengaillaan aina silloin tällöin...
No, ne on kuitenkin vaan niitä teekkari-tyttöjä... :D ;)

Mulla taisi olla joku tuonlainen ongelma lukioaikoina, muttei sitten sen jälkeen taas. Toisaalta taas ei enää olekkaan niin paljon läheisiä naispuoleisia ystäviä. kyllä niitä useampi on, mutta vähemmän kuin niihin aikoihin. Hmm. kyllä ainakin itselläni on tainneet tasapainoisemmat ystävyyssuhteet olla oman sukupuolen edustajien kanssa. Jos ei Nettaa lasketa. Se on ne PMS-vaivat, niinkuin kunnon sovinisti sanoisi... :lol:

Olen muuten Imperiumissa nimellä Damage Driven Creep, mutta kirjoittelen kyllä aika harvoin...

Torgoth said:
Eddy ei vissiin vielä
ainakaan.

Ei oo eikä tuu. Jonkun verran oon lurkkinu siellä mutta ei oo meikäläisen paikka. Jos joskus sattuskin joutava nipottaminen ja elitistinen paskanjauhanta yhtäkkiä kiinnostamaan, niin ainahan on Maidenin bb. Eikä tarttis ees rekisteröityä uudelleen...

@Eddy: Miten sossun tätin kans kävi? Osta multa tämä Grateqin piuha, investoin ite sen USB:n. Saat pulittaa 30€, sisältäen sun velat.

Bah, löi ajan 17. päivälle... Pitää siirtää se katsastuskin samalle viikolle...
En oo muuten ostamassa. :p Saat velkas ihan vaan luon-- Krhm, ihan vaan rahana.

Eipä olisi Esastakaan ensinäkemältä uskonut! :D

esa is working
esa is there at this year's international philatelic fair
esa is turning energy into solid waste
esa is now a rider
esa is an international communications wonder
esa is out of the office
esa is now a major player in global space science
esa is important
esa is ensured for failure
esa is your personal virtual secretary
esa is incredibly complex
esa is a wonderful concept
esa is the problem
esa is cause of west wide power crisis
esa is too inconvenient for urban americans
esa is so new that most of us don't know it actually exists
esa is an entirely independent organisation
esa is also undergoing profound changes
esa is reactive
esa is the last resort when all other less powerful efforts have failed
esa is a feature rich unified messaging system
esa is at the heart of the processes that contributed to this success
esa is currently offering two training modules
esa is making comments about otakar janecky
esa is to enhance the welfare and protect the rights of american workers
esa is responding to the needs of the astronomical community
esa is to remove velocity dispersion from the mass filtered beam by producing an equal and opposite dispersion to that produced in the magnet
esa is mandatory for commonwealth financial management and accountability act 1997
esa is a full founding member of the united states surfing federation
esa is a dynamic
esa is undertaking a review of all its missions in the light of its present funding position
esa is the environmental challenge which is facing users
esa is looking for hard facts
esa is not a political issue
esa is playing for jokerit in helsinki
esa is a lush natural garden containing some 300 species of plants representing 12 natural communities
esa is very serious about having the highest possible research standards
esa is completely phased out
esa is bringing development across the country to a grinding halt
esa is not a big surprise
esa is also pleased with the current price because the society profits more from selling unlimited pdf reprints for an article than it does from selling 100
esa is a comprehensive

Ja paras viimeisenä:

esa is very special and funny guy

:D
www.googlism.com