Official chatting thread in finnish!

Huomenta. Vittu, että väsyttää. Piti sitte eilen kiskoa taju kankaalle. Kirjoteltua siinä sivussa kolmelle eri foorumille mitä sattuu paskaa. Vituttaa, vittu. Huomenna tulossa skoudet kylään. Ei tosin minua moikkaan tällä kertaa, mutta pitänee silti piilotella kiljupöntöt. Isäntä oli nähny, ku rekka kiilas henkilöauton ojaan, auto katon kautta ympäri, kyydissä kolme aikuista ja pikkuvauva, mitenkää ei kuítenkaan käyny. Rekkakuski väittää, että henkilöauton vika, vaikka ei ollu. Mulle ihan sama, mutta nyt pitää piilotella ne pöntöt ja kaikki ylimääräinen työ vituttaa. Rupean loiventamaan, ei tätä krapulaa selvinpäin kestä.

En ole aivan varma, yleensä, jos joku kysyy onko se laillista, sanon että on, mutta ei tuota viitsi riskiä ottaa. Joku vitun "hedelmiä litraa/kiloa kohti" sääntö on olemassa, mutta en siitäkään pahemmin ole selvillä.

Tuo on aika vitun vanha vitsi.
Eipä noilta kytiltä viiti netin kautta ruveta mitään kyseleen, haluavat vähän turhan tarkat tiedot kyselijästä.

Hearse said:
Näittekö Farmacuntin poijaat mitä Zeanra juuri sanoi... !?
*ottaa screenshotin* :D
Nyt et voi enää perua :heh:

SEIS!!!

HUOMIO! Tuskaan sisään... kyllä. Pistetään Lasse $ co. viime kesä uusiks eikö mitä prkl! Ja nti ~Z~...hmmm....no, ehkä/toivottavasti/kai/nyt jo :D /noniinno, nähdään. ;)

nevershine said:
Tämän merkin käyttö '&' -merkin paikalla tietää ilmeisesti rahanmenoa, mutta menköön nyt sitten... :lol:

sen Typen haluaisin kyllä nähdä vielä enemmän kuin Opethin...

Lolita Vampiriá said:
Torgoth, ei pidä heti suuttua...
Uskon kyllä että oot ennenkin kuullut.
En suuttunut. Yleensä mun suututtamiseen tarvitaan aika paljon, jos en ole rähinäkännissä tai muuten kovassa vitutuksessa.:)
I get me coat.
*blush*
Häh?

@Hearse: On kyselyhomma, mutta pitäs antaa liikaa tietoja minun makuun. Pitänee kysyä huomenna siltä skoudelta, (kun se on pois lähdössä,) vaikka yleensä, jos niiltä kysyy jotaki vastaavaa, ne tietää yhtä paljo ku itekki.

Mörkökuva näkyy kolmosella...

Kallistuisin tuon jälkimmäisen puolelle.

Helvetin helvetti, odotin tänään pääseväni näkemään tuon The Ring -leffan, mutta eihän se tietenkään tänne vielä ole tullut, saatana.

Kyllähän se tekis minunkin mieleni lähteä käyskentelemään kesällä Helsingin viheriöille niityille kuuntelemaan ihanan rentoa poppia, mutta luultavasti joutuu oleen töissä... :D Maanantaina kesätyöhaastattelu... Jesh. Vitun krapula... Mä semmosta ees tilannut... Mä otin vaan kaljaa, punkkua ja konjakkia... Ilmainen viina on saatanasta!!! Varokaa jokainen sellaista pahuutta!!!

Iltaa. Vaihteeksi krapula päällä. Rehelliset ihmiset on tähän aikaan aloittelemassa juomista ja minä en ole vielä ehtinyt selvitä eilisestä ja toissapäivästä. Perkele.
Kaveri kyseli Tuskaan, kun kerran lupas majoittaakin, niin pakkohan se on sitte mennä. Tosin mistä helvetistä sen tietää, onko silloin enää edes hengissä. Ei passais tehdä mitään suunnitelmia kovin kauas tulevaisuuteen. Ei ainakaan tällä elämäntyylillä, hah.

Minäkin tässä alan kallistua Tuskaan lähön puolelle. En oo ikinä ollu konsertissa tai muussa sellasessa, Suomen persreiässä kun asun
dozey.gif

Et Toni sattumoisin ollu keskiviikkona kaheksan aikaan aamulla apian koulun lähellä liikennevaloissa? vai erehdynkö henkilöstä? :err: