Official chatting thread in finnish!

wheesiz said:
Minäkin tässä alan kallistua Tuskaan lähön puolelle. En oo ikinä ollu konsertissa tai muussa sellasessa, Suomen persreiässä kun asun
dozey.gif

Et Toni sattumoisin ollu keskiviikkona kaheksan aikaan aamulla apian koulun lähellä liikennevaloissa? vai erehdynkö henkilöstä? :err:

OHO! Saatoinpa olla... Kahdeksaan kun joka aamu kouluun menen. Teitin koulun ohi siis (valojen kautta juu ;) )... Vaikka mistäs sitä tietää kenet jätkän oot nähny. Farkkukuteet pääosin ja epämääräisen värinen letti ponnarilla lähes aina. Soommä... Morjesta kun seuraavan kerran bongaat tai no, mä varmaan vaan sekoan että kukakohan vittu toi oli :D
Tu jutteleen...

Nyt jos koska kannattaa lähteä Tuskaan. Siellä on jopa ainakin yks hyvä bändi... täytyy varmaan sisäänkin oikein mennä. Varsinkin jos ei o ikinä konsertissa ollut... Olet jäänyt ainakin vähästä paitsi mutta paitsi kuitenkin.

More beer (se oli englantia ja tarkoittaa lisää kaljaa) :lol:

Huh, kuskinkeikka ohi, nyt voi ruveta kunnolla ottamaan. Kello ei ole vielä kahta, eli tehokasta juopotteluaikaa on vielä paaaljon jäljellä. Tosin työttömällähän ei ole mitään muuta kuin tehokasta juopotteluaikaa, heh. Kylmää kaljaa, nam. Viskipullokin näyttäisi kaapissa olevan, ei tosin minun, mutta tuskinpa yhdestä pienestä ryypystä kovin suuri äläkkä nousee.

Jätkähän selvis aikasin. Siis sieltä paarista, selviämisestähän ei taida olla pelkoa....Mulla meni kolmeen ennen ku pääsin ees pihalle, Vesseli ei ois malttanu olla lähössä sitte niin millään. Meinasin ottaa jo järeämmät keinot käyttöön ja sanoa että juon sen oluet jos ei se ala joutua. Ei kuitenkaan tarvinnu. Sitte se hävis koko heppu silläaikaa ku kävin Päivin nakkaamassa kotia. Oli jonku äijän kyyillä päässy kotiin Kumpulaisen kans ja se äijä oi uhkaillu haulikolla niitä tjsp. Ei ihan ottanu selvää sen puheista ku se soitti. Se äijä oli kuulema olu päissään ku käki ja tölvässy ojaan kokkoperällä... Vesseli muisteli että se ois ollu meikäläisen naapuri... Mikä voi kyllä pitää paikkaansa, sillä kun on tapana sillon tällön kyntää humalaspäissään ojanpohjia autonsa kans.Bah, tänään soittoreissu ja sitte kotia saunaan ja nukkuun. Jäi taas unet vähä vähälle...

nevershine said:
OHO! Saatoinpa olla... Kahdeksaan kun joka aamu kouluun menen. Teitin koulun ohi siis (valojen kautta juu ;) )... Vaikka mistäs sitä tietää kenet jätkän oot nähny. Farkkukuteet pääosin ja epämääräisen värinen letti ponnarilla lähes aina. Soommä... Morjesta kun seuraavan kerran bongaat tai no, mä varmaan vaan sekoan että kukakohan vittu toi oli :D
Tu jutteleen...

Nyt jos koska kannattaa lähteä Tuskaan. Siellä on jopa ainakin yks hyvä bändi... täytyy varmaan sisäänkin oikein mennä. Varsinkin jos ei o ikinä konsertissa ollut... Olet jäänyt ainakin vähästä paitsi mutta paitsi kuitenkin.

More beer (se oli englantia ja tarkoittaa lisää kaljaa) :lol:

Tuskin erehdyin henkilöstä. Onks sinulla rillit? Ei koskissa oo montaa pitkälettistä jätkää (jopa 2 oon nähny) :err: Morjestaisin juu jos uskaltaisin. Kaheksan aikaan aamusin kun iskä heittää minut autolla kouluun niin vois se vähän ihmetellä jos alkaisin jätkille heilutteleen :zombie: Minut kyllä pitäis erottaa joukosta aika hyvin. Mustaan pukeudun aina ja letti on vaaleenruskeenoranssihtava (kai) josta latvat punasenruskeet (ainakin vielä). Ja melkein aina kuljen yksin. Oon aivan järkyttävän hiljanen etten luultavasti uskaltais ees tulla jutteleen.
cry.gif

Ylenmääräisestä tupakoinnista tulee niin paha kankkunen ettei pahemmasta väliä. Tosin tämän huonon olon taisi aiheuttaa paleltuminen taksijonossa.

BTW,täytyy olla jotain muuta imutettavaa ettei tartte imee savuketta
tickled.gif

wheesiz said:
Tuskin erehdyin henkilöstä. Onks sinulla rillit? Ei koskissa oo montaa pitkälettistä jätkää (jopa 2 oon nähny) :err: Morjestaisin juu jos uskaltaisin. Kaheksan aikaan aamusin kun iskä heittää minut autolla kouluun niin vois se vähän ihmetellä jos alkaisin jätkille heilutteleen :zombie: Minut kyllä pitäis erottaa joukosta aika hyvin. Mustaan pukeudun aina ja letti on vaaleenruskeenoranssihtava (kai) josta latvat punasenruskeet (ainakin vielä). Ja melkein aina kuljen yksin. Oon aivan järkyttävän hiljanen etten luultavasti uskaltais ees tulla jutteleen.
cry.gif

Rillit on juu (niinkun Antti tuossa huomaavaisesti jo vihjasi). Ei tartte heilutella jos sanomista tulee. Hieman outona pidän kyllä jos pojille heilutteleminen on ihmettelyn aihe. Ei vaan, voin kyllä kuvitella... :"Jaahas jaahas. Kukas poika se oli? *vink*." Vittumaista on. Munkin iskä aina sano mulle just tollai. :lol:

hmmm... Mä nään joka aamu siinä matkan varrella ainakin kymmenen mustaan pukeutunutta. (Taitaa olla nykyään muotia.) :p

Just niin, äiti varsinkin on tuollanen. Ja sisko (varhaismurkkuiässä mokoma) vasta kauhee onkin. Sen täytyy kailottaa sitä ympäri kaupunkia niinkun ois jotenkin ihmeellinenkin juttu :err: Sen seurassa saa hävetä silmät päästänsä.

Öh.. minen oo montaa huomannu, mut vika voikin olla siinä etten yleensä ihmisiin huomioo kiinnitä ollenkaan.

Surullista:
You must spread some Reputation around before giving it to Hearse again.​
Pyh... vaikka mä oon jo jaellut ihmisille pisteitä vaikka kuinka ;(

Mistä näkee ihmisten reputation-pisteet?

• Like
Reactions: Fevermist
lol.gif

vittuu.. minä lennän huomenna mantsan ja äikän kursseilta jos en saa näitä hommia tehtyä. tänäänkin piti lintsata kun eilen en saanu näitä valmiiks. aina kun koneella yritän hommia vääntää niin eksynkin tänne :cry:

wheesiz said:
lol.gif

vittuu.. minä lennän huomenna mantsan ja äikän kursseilta jos en saa näitä hommia tehtyä. tänäänkin piti lintsata kun eilen en saanu näitä valmiiks. aina kun koneella yritän hommia vääntää niin eksynkin tänne :cry:

Kyllä se ihan hyvin menee nimim. kokemustahan riittää. Aina edellisenä iltana/yönä aineet ja esseet. Vituttaa, mutta läpi kömmin... En tietenkään hirveen mahtavilla arvosanoilla. Tuli välillä oikein huonekin siivottua kun piti lukea/kirjoittaa jotain kouluun. :eek:

• Like
Reactions: Fevermist