onko vaatteilla väliä???

=) on mulla sentää kohtalotovereita...mut mää tosiaan näytän vähä häiriintyneeltä ku mulla on micmacin siniset tuulipöksyt ja Hate ME! huppari...:)
mut niinhä mää oonki...:loco:

Mulla on yleensä aika tummat vaatteet, itse asiassa aina, mutta se ei ole sen takia että olisin "heavri" se on vaan aina ollu sopivin vaihtoehto. On kyllä suunitelmissa joulupukilta nahkatakki saada :) Lähes aina on päällä farkut jne. Hiukset ei ole pitkät. Joskus oli pitkät hiukset jotka leikkasin kaljuksi..nykyään korvan alle tjsp.
Eli mun mielestä pukeutua pitää pukeutua niin että on itse tyytyväinen eikä niin miten muuta sanoo :)

Hehe, meikäläistä kukaan tuskin edes pitää hevarina. Räikeän värinen laskettelutakki näin talvella ainakin takaa sen. Alla on kyllä kokomusta vaatetus ja kengät ovat maiharit, vieläpä SA-INT malliset ;). Kesäisin pidän yleensä sinistä farkkuliiviä, jonka taakse olen mustalla tussilla väkertänyt Opethin O:n, joten siitä voi saada jotain vihiä. Hiukset ovat kasvamassa, mutta liian lyhyet vielä.

Minun päälläni jokainen vaate on musta suurimman osan ajasta.
Mustat buuzit, mustat farkut, musta mokkatakki, musta neulepaita...jne. Ja pidän niitä sen takia kun satun tykkäämään mustasta. Kyllähän tuo musiikki minut johdatti kuitenkin nykyiselle vaatetuslinjalle.

tamperee bronxin, micmacin,ja prospotin omistaa itseasiassa sukulaine et siinä aika pitkälti syy pöksyihi...:loco:

mut on mulla mustiaki farkkuja yms....
ei vaa tuu hirveemmi pidettyä...

Itse käytän mustia farkkuja,mustaa nahkatakkia ja yleensä jotain bändi-paitaa.
Eikai niillä vaatteilla nyt hirveesti ole väliä
:rolleyes:

Originally posted by BurningAngel:
onko vaatteilla väliä???

On. Jos on vääränlaiset vaatteet, saattaa talvella tulla kylmä. Ja kesäaikaan saattaa tulla kuuma.

Joten vaatteilla on väliä.

:loco:

Originally posted by Eddy
On. Jos on vääränlaiset vaatteet, saattaa talvella tulla kylmä. Ja kesäaikaan saattaa tulla kuuma.
Joten vaatteilla on väliä.
:loco:
:eek: :lol: :loco:

No joo, jokainen pukeutukoon miten haluaa, ei siitä kenelläkään mitään sanomista pitäisi olla, sitä paitsi se on lapsellista :rolleyes: Mahtavatkohan nämä järjenjättiläiset koskaan vilkaista,mitä itsellään on päällä..tylsää katsella, kun kaikki ovat toistensa kopioita....Ja tekevätkö muka tietyt vaatteet ihmisestä tietynlaisen? Jos minä nyt heittäisin kukkarakakkara-paidan päälleni, tulisiko minusta hippi?:err: Hmmjoo...itsekin olen kauan tuota kritiikkiä kuullut pitkistä mustista hiuksistani, mustista vaatteistani, pitkästä nahkatakistani jne, mutta who cares, antaa inistä jos se heitä helpottaa ;)

Mulla periaatteena vaatetuksessa on mukavuus ja käytännöllisyys. Ennen käytin housuina farkkuja, mutta luovuin niistä, kun totesin uudet mustat reisitaskuhousuni mukavammiksi (löysät, muttei mitkään hopparimalliset) ja käytännöllisemmiksi isojen taskujen vuoksi. Takki yleensä määräytyy taskujen määrän (kaksi riittää kyllä hyvin) ja koon mukaan, ja ehdoton vaatimus on, että ainakin kaksi taskuista on suljettavia. Nykyisessä hiihtotakissani niitä on about kymmenen, joten niistä ei ainakaan ole pulaa. ;) Ja juuri siksi en siitä haluakaan luopua.
Että silleen.

Originally posted by ~Zeanra~
Ja tekevätkö muka tietyt vaatteet ihmisestä tietynlaisen?
Niinpä,ainakin itse olen kuullut juttuja siitä minkälainen saatananpalvoja olen ja vain siksi,että mulla on mustat vaatteet ym.Hirveää "saatananpalvonta kamaa" ;)

Originally posted by Graveheart
Niinpä,ainakin itse olen kuullut juttuja siitä minkälainen saatananpalvoja olen ja vain siksi,että mulla on mustat vaatteet ym.Hirveää "saatananpalvonta kamaa" ;)
Kyllä, minäkin uhraan kissoja päivittäin, koska Herra Hiilihanko niin haluaa. Bluah. Ja 666 on puhelinnumeroni ;) Ihmeellistä sakkia sitäkin.....