onko vaatteilla väliä???

niin, no musta löytyy kanssa ristiriitaa... ehkä... en oo perehtynyt pahemmin näihin hevin saloihin. niin, mulla on mustat vaatteet, nahkatakki ja hiuksia ei ole ollenkaan.

outoa?
tavallista?
valaiskaa!

Originally posted by vihmaaja
niin, no musta löytyy kanssa ristiriitaa... ehkä... en oo perehtynyt pahemmin näihin hevin saloihin. niin, mulla on mustat vaatteet, nahkatakki ja hiuksia ei ole ollenkaan.

outoa?
tavallista?
valaiskaa!

Noihin outoon tai tavalliseen en ole ehkä maailman paras kommentoimaan, mutta muuten minusta ihan jees...:)

Yllätys yllätys! Mäkin käytän mustia vaatteita :)
Mustat farkut, musta lyhyt nahkatakki ja bändipaita (strato, COF..)
Huikset on kasvamassa koko ajan. Tällä hetkellä jonkinverran korvien alapuolelle.
Ihan samahan se on miten pukeutuu, mutta kyllä se mukavampaa on jos tunnistaa hevimusiikin kuuntelijan, että ei luule olevansa ainut hevari koulussa. Eikä olisi ainut jota haukutaan päivittäin. Siis että olisi kohtalo tovereita. :)

Onhan tämä hauskaa, kun kaikki sanovat, ettei vaatteilla ole merkitystä, mutta silti lähes kaikki täällä pukeutuvat mustaan. Minä voisin olla ihan rehellinen, ja sanoa, että vaatteilla on merkitystä. Kyllä minä ainakin hakeudun mieluummin juttusille mustaan pukeutuneiden pitkätukkien kanssa kuin esim. hoppareiden. Ja toisaalta, minullekin tulee aika paljon samanhenkistä porukkaa juttelemaan ihan vain ulkonäköni ja pukeutumiseni perusteella.

Originally posted by Daughter of Flames
Onhan tämä hauskaa, kun kaikki sanovat, ettei vaatteilla ole merkitystä...

Äläpä yleistä, minä (ainakin) sanoin, että vaatteilla on väliä. Minäkin menen helpommin puhumaan mustiin pukeutuneille pitkätukille, kuin normiskamppeissa heiluville. Tosin junttibaareissa saa helposti aikaan tappelun, kun omistaa samanlaisen lookin kuin meikkis.

Vaatteilla ei oo mitää välii... Aika naurettavaa kun jotkut alkaa runkuttaan siitä että kun pidän itte lökäreitä(Ei nyt sellasii kun jotku himohopparit) ja skeittaan et "Et sä voi mitää Hevii kuunnella ku oot hoppari"

Just...

Originally posted by Strato4ever
Vaatteilla ei oo mitää välii... Aika naurettavaa kun jotkut alkaa runkuttaan siitä että kun pidän itte lökäreitä(Ei nyt sellasii kun jotku himohopparit) ja skeittaan et "Et sä voi mitää Hevii kuunnella ku oot hoppari"

Just...

Minä en rupeaisi "runkuttamaan" sinulle ettet voi kuunnella metallia, mutta jos joku lökäpöksy tulee minulle höpisemään, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä en välittäisi hänestä paskaakaan. Vaatteilla on AINA väliä, jos pukeudut kokomustiin, kristityt tuskin pitävät sinua tyyppinä joka on heidän leirissään ja jos heilut lökäpöksyissä, sinun on turha olettaa, että metallityypit pitävät sinua automaattisesti kaverinaan.