onko vaatteilla väliä???

Mitä vitun väliä sillä on millasia vaatteita pitää....
Tällänen umpi metalli hemmo kuten minä (joka suurin piirtein omistaa koko elämänsä metallille ja kaikelle hyvälle ja kauniille musiikille) en käytä aina mustia vaatteita.....Se on ihan päivästä kiinni, joskus täysin mustissa tai sit vähän rennomissa (lähinnä hoppari tyyliä, eli huppari ja löysät farkut)......
Mun mielestä se on ihan sama millaset kuteet sulla on... Aivan perkeleen sama onko sulla suomi verkkarit ja kuuntelet Dimmua. Tai että sulla on tollanen saatananmoinen piiska perseeseen asti, mustat nahkahousut, musta saatana paita ja ihan perkeleesti koruja ja killuttimia, mutta silti kuuntelet Jari Sillanpäätä....AIVAN SAMA....AINAKI MULLE!!!!!!!!!!

:headbang: :headbang: :headbang:

Mutta Tampereella 29.12 joka kehtaa tulla hoppari kuteissa keikalle ni tietää tulleensa!!!! :)

Mulle se on muuten ihan sama, mutta täytyy myöntää että jos mulle tulee joku vitun apina selittään jotain metallista, ja sil on hoppari kuteet niin en minä sellasta tyyppiä ota tosissaan..

Tosin se on vittumaista että kun nykyään on kaikilla trendihinttariperserei'illä on sellanen asenne että kaiken pitää olla niin vitun mustaa ja niin edelleen.. kyl mul melkein aina on mustat vaatteet, mutta ei siksi että niiden pitäis olla mustat..

Yhdyn Zyklonin mielipiteeseen.

Itselläni on yleensä mustat farkut tai reisitaskuhousut, joskus hyvin harvoin musta pitkä hame. Joko täysmusta paita, tai joku musta metallipaita. Myös Alchemyn tuotteita löytyy sieltä sun täältä vaatteistani ja koruistani (myös lompakkoni on Alchemyn tuotantoa). Kengät ovat mäiskärit tai buutsit, paitsi joissain erikoistapauksissa. Parhaimpina päivinä käytän koruja enemmän kuin laki ja asetukset sallii, myös vyönsoljet ovat massiivisia, sekä niitti- että luotivyö löytyy. Silloin kun meikkaan, meikkaan kunnolla käyttäen mustaa, valkoista ja verenpunaista, joskus harvoin hopeaa. Hiukset ovat yli puoli metriä pitkät ja väriltään punamustat.

Tämän pitäisi jo kertoa että minusta näkee ehkä kuuden kilometrin päähän että olen pesunkestävä metallisti.

Mutta mitä sitten? Tiedän ihmisiä jotka ovat yhtä omistautuneita metallimusiikille kuin minä itsekin, ja saattavat näyttää tuikitavallisilta. Se, että itse käytän mustaa - no okei, okei, joskus harvoin käytän myös karmiinin- tai burgundinpunaista, violettia ja jos oikein mielettömälle päälle satun, kiskon päälleni brittiarmeijan vihreän kauluspaidan. Mutta synkkä tyylini ei joka tapauksessa johdu siitä että metallistien olisi käytettävä mustaa. Ei. Vaan siitä, että minä pidän mustasta, ja viihdyn mustissa vaatteissa. Muutenkin olen kokenut tyylini täysin sopivaksi itselleni. Tietenkin poikkean siitä joskus, mutta aina kuitenkin sama peruslinja on havaittavissa, vaikka jonain päivinä olenkin samettipaidassa, korsetissa ja tähtihameessa, korkosaappaat jalassa, ja toisena päivänä armeijan kuteissa luotivyö lantiolla.

Homman pointti oli siis se, että kaikki näyttäköön siltä kuin tykkää, niin kauan kuin tosissaan kokee, että se on se oma juttu missä on hyvä olla.

Inhoan kyllä sydämeni pohjasta näitä telttahousuja, mutta omistan kylläkin pari MicMacin hupparia ja niistä(kin) on tultu joskus aukomaan. Kyllä ne uskoo kun pikkasen kouluttaa. :D

Originally posted by joululimppu
nähtävästi on koska mä oon meiän koulussa varmaan ainut joka pukeutuu mustaan.mulla on aina mustat kireet farkut ja
cob tai cof paita ja tämän seurauksena mua haukutaan lähes joka päivä homoks!!!onks tää teiän mielestä reiluu?

Tähän oli pakko tulla kommentoimaa, kuten myös tohon kun joku sano että huudellaan leikkaa tukkas ym, ni mä kuuntelin tota samaa paskaa vuoden verran ysiluokalla, mutta en kertaaka antanu kenenkää vaikuttaa omaa pukeutumiseeni tai mihinkään, ja nyt ku o amatsussa sie o paljo muita vastaavia, onneks..

Itselläni on lähes poikkeuksetta täysin musta vaatetus,
sukkia ja kalsareita myöten.. joko täysin musta paita
tai sitten bändipaita, nahkahousut, steelcapit, sormettomat
nahkahanskat pitkä musta nahkatakki, etc. Tukkaakin taitaa olla jo reippaasti yli puolen metrin(njaa, en ole mitannut mutta..)

Alunperin tietysti musiikkimaku nuo on minuun tartuttanut,
mutta enää en oikein mustasta pääse eroon, värit
eivät kertakaikkiaan istu.

Sitäpaitsi
A) Musta on aina muodikas :)
B) Mustassa on KAIKKI värit yhdessä! :))

Kukin pitäköön päällään mitä huvittaa, kunhan eivät
minulle tule micmäkkejänsä tyrkyttämään.
Ja muistavat että olivat he itse mitä mieltä hyvänsä,
olemuksella päätetään se millaiseksi haluaa leimautua
(KAIKKI leimautuvat joksikin).

Joo no sinulle jolle oltiin bussissa tultu örisemään niin senku vedät turpaan. Jos korsto onkin liian iso ei se kuitenkaan sua saa juoksemal kii, eikä se voi potkasta niiden lökäpöksyjen takia:)

Mulle kanssa kävi kanssa jo ala-asteella. Oli ekan kerran mustat kuteet päällä ja joku tuli junassa valittaan. Löin sitä mun kasettisoittimella päähän ja siihen meni junamatka sekä kasettisoitin:(

... kunhan vaan itse tuntee pukeutuvansa niin kuin
omasta mielestä on hyvä.

Itse pukeuden lähes aina kokonaan mustaan, joskus saatan laittaa päälleni jotain tummaa punaista. Ja JOS ihmei tapahtuu saattaapa minun päälläni joskus nähdä jotain tummansinisestä tummanviolettiinkin... :)

On mullekin muutaman kerran tultu aukomaan pitkästä mustasta nahkatakistani, mustanruskeista hiuksista, tummasta meikistä ja muutenkin mustista vaatteista.
Nykyään lähinnä joku saattaa tulla kysymään jos päällä on jotakin punaista että mitäs nyt on tapahtunut, minne kokomusta katosi?;)

Mutta mitäpä sitä muiden aukomisista välittämään, kunhan itse pidän vaatteistani.
Ja mustahan ON aina jees, sanokaa mitä sanotte...;)

Siis, ei niillä vaatteilla väliä ole, kunhan ne ovat mukavat päällä. Itse kyllä käytän mustia/violetteja vaatteita. Ne vaan ovat yksikertaisesti aina muodissa...Ja tietysti jossain mökillä tms. pidän ihan minkä värisiä vaatteita vaan. Kunhan ne ovat mukavat päällä.

Minäkin olen nykyään saanut kommentteja vaatetuksestani ja musiikkimaustani, mutta en välitä niistä, koska minun kavereista kuitenkin suurin osa on samanhenkisiä kuin minä. Koulussa ja harrastuksissa siitä saa eniten kuulla. Mutta se on mun oma valintani mitä päälleni pistän ja mitä musiikkia kuuntelen, prkl!

Tottakai vaatteilla on väliä, minä ainakin kiinnitän huomioni paljon herkemmin mustiin pukeutuneisiin tyyppeihin(varsinkin naisiin), kuin normiskamppeissa heiluviin tusinatallaajiin.

Minä pukeudun aina täysin mustiin, mustat maiharit, mustat sukat, mustat farkut, mustat kalsarit, musta t-paita, musta nappipaita ja musta polviin ulottuva nahkatakki. Sitäpaitsi mustiin pukeutuminen korostaa kivasti kalpeaa ihoani ja vaaleita vyötärölle ulottuvia hiuksiani.:devil:

Eihän niilä vaatteila oo paljoo väliä, mutta aika karsee micmac/bändi paita päällä,ei millään pahalla lökärit! :p

mun mielestä micmacit ym 'hopparivaatteet' näyttää vaan totaallisen naurettavilta. nivalassa yks jätkä tuli jutteleen ja sillä oli micmacit & bodom-paita ni täytyy myöntää että hetken aikaa katoin että onko toi nyt ihan tosissaan. itellä on aina mustat vaatteet. tai no jotain punasta saattaa olla joskus seassa. en oikeestaan tiä että mistä tuli tää mustiinpukeutuminen koska sillon olin ainakin ihan puhtaasti rock-linjoilla. no onko tuolla väliä. verkkareita en päälleni pistäis edes mökillä. yks outo juttu on että kesällä mulla on mustat farkut ja nyt kun on talvi ni päällä on minihame ja verkkosukkahousut... tyhmä minä.

No ei kyllä ole...
rotfledi.gif

Mulla on lentänyt micmacit kauan sitten nurkkaan.. onhan ne silti ihan mukavia vaatteita!!
pukeface.gif

Mutta onneks se on vaan mun mielipide!
diablo.gif

mut pistäkääpäs sit micmaccien tai muitten kangashousujen jälkeen tavalliset farkut tai vaikka reisitaskuhousut jalkaan...=) on muuten hiukan epämukavat...=) grin: