onko vaatteilla väliä???

Originally posted by ~Zeanra~

Kyllä, minäkin uhraan kissoja päivittäin, koska Herra Hiilihanko niin haluaa. Bluah. Ja 666 on puhelinnumeroni ;) Ihmeellistä sakkia sitäkin.....
:lol:
Kissojen uhraaminenhan on hyvin yleistä näissä piireissä ;)

Jos pukeutuisi siten miten muut haluavat(Ja yleensäkin tekisi kaiken sillä tavalla kuin muut haluavat),niin mitähän siitäkin sitten tulisi.Saattaisi elämä käydä aika yksitoikkoiseksi.

Originally posted by Graveheart
Jos pukeutuisi siten miten muut haluavat(Ja yleensäkin tekisi kaiken sillä tavalla kuin muut haluavat),niin mitähän siitäkin sitten tulisi.Saattaisi elämä käydä aika yksitoikkoiseksi.
Ja se olisi typerää. Olisit jotain sellaista, mitä et haluaisi olla, ja kaiketi vihaisit itseäsi sen takia, ja näyttäisit myös miten suuri hölmö olet. Pitää olla rohkeutta olla oma itsensä. Muiden miellyttäminen in my ass ;) Kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekaan.

"Synnymme ainutlaatuisina, mutta kuolemme kopioina"

Niin, kyllä minäkin vaatteita kaytän... :) Eli yleensä päälläni on näinä hyisen kylminä aikoina:

* Mustat merkkifarkut
Tiedän, kuulostaa todella pahalta, mutta kun ''tavalliset'' farkut kestävät vain pari kuukautta harmaantumatta ja kaksi kertaa kalliimmat merkkifarkut kestävät haalistumatta melkein kaksi VUOTTA, niin (toki riippuu merkistä, mallista ja käytöstä, mutta näin on minulla käynyt)... Olen periaatteessa jyrkästi merkkituotteita ja -uskollisuutta vastaan, mutta farkuissa näin on minulle ikävä kyllä päässyt käymään. (On minulla sitten yhdet melkein hopparimalliset vihertävät kevytfarkutkin, mutta niitä käytin vain kesällä; käytän kesäisin myös verkkareita, tottakai...)

* Musta, harmaa, tummansininen tai ihan rehellisen vihreä paita

* Nahkaiset kengät

* Musta toppatakki

* Pitkät hiukset, mutta yleensä kiinni

* Pipo, nahkahanskat, kaulahuivi (aika erikoista! :))

Mutta vaihtelee...

Mun mielipide on että hevarit ei käytä mitään hoppari-massan kuteita esmes. Mic Mac, Bronx, Fubu yms... Itse käytän Dieselin suht tiukkoja farkkuja, mustat pitkävartiset nahkakenkät ja musta collari... (Mutta hei... älä välitä, tää on vaan mun mielipide)

mustat reisitaskuhousut, musta paita, maiharit, musta takki, nahkahanskat, kylmällä COB -pipo :) ovat useimmin päälläni. Hiukset on mustat ja nyt jo pitkät ja saavat vielä 20 senttiä rauhassa kasvaa. Yksiäkään hyviä mustia farkkuja minulla ei ole, mutta jos olisi niin myös sellaisia pitäisin. Ja tietenkin pitäisi olla puolihippimalliset elikkä suht' leveälahkeiset, mutta eivät mitkään teltat.

No eihän vaatteitten perusteella saa ketään manata. Se on jokaisen oma asia näyttääkö itseltään vai muilta... Mutta me, jotka syömme kissoja ja toisiamme, emme tietenkään käytä MicMacceja tai muuta muotiroskaa. ;)

Originally posted by Maiger
Mun mielipide on että hevarit ei käytä mitään hoppari-massan kuteita esmes. Mic Mac, Bronx, Fubu yms... Itse käytän Dieselin suht tiukkoja farkkuja, mustat pitkävartiset nahkakenkät ja musta collari... (Mutta hei... älä välitä, tää on vaan mun mielipide)

No niin just, Hevareille ei todellakaan kuulu mitkää mic macit ym... Se o myöskin mun mielipide!

[quate]Mun mielipide on että hevarit ei käytä mitään hoppari-massan kuteita esmes. Mic Mac, Bronx, Fubu yms... Itse käytän Dieselin suht tiukkoja farkkuja, mustat pitkävartiset nahkakenkät ja musta collari... (Mutta hei... älä välitä, tää on vaan mun mielipide)[/quate]

No ei siinä mitään, mulla vaan on semmonen ongelma että kun tuota liikuntaa tulee harrastettua sen verran paljon että nuo jalat ei oo enää niin pienet. Vetäsen pillit jalkaan ja istahan tunniksi niin saattaapi loppua veri jaloista siinä puolessa välissä. Sitä varten käytän noita Reisitaskuja niissä on jaloille ees vähäsen enemmän tilaa. Yksinkertaista.

Mutta todellakaan, kuten jo aikasemmin sanoin, Ei ne vaatteet vaan ne aatteet. Ottakaa esimerkiksi Skinit jos haluatte.

On tässä kaverien kans tullu pohdittua et jos jätkällä on micmacit jalassa nii muijat saattaa jäädä kattoon perään paljo suuremmalla todennäkösyydellä ku et ois kireet farkut...:loco:
mukaanlukien hevarimuijat...:D
mut ei niistäkää kaikki...:p

mut ei oo tarkotus yleistää...:)

ja saa paljo suuremmalla todennäkösyydellä kaikki kaupungin mannet sun muut mutakuonot ja teinikanat kimppuun...:mad:

jos on kapungilla kokomustissa nii kaikenmaailman nekkerit pysyy kaukana... ja suurin osa teinikanoista...:tickled:

mut ois munki tarkotus saada joulupukilta iha tavalliset mustat farkut!!!:cool:

nähtävästi on koska mä oon meiän koulussa varmaan ainut joka pukeutuu mustaan.mulla on aina mustat kireet farkut ja
cob tai cof paita ja tämän seurauksena mua haukutaan lähes joka päivä homoks!!!onks tää teiän mielestä reiluu?

missä koulussa/kaupungissa oot???

meillä oli viime vuana koulussa n.20 lähes mustiinpukeutuvaa metallimusiikin ystävää... ja mulle naurettii ku mää olin niitten kans samassa porukassa... ei siis ne muut siitä porukasta, mut melkei kaikki muut koulussa... mut sitte me soitettii uskonnon tunnilla Enochian Crescentin Väkisinkastettu ja meni pari tuntia nii kaikki alko kiärtää kaukaa ja rohkeimmat alko huuteleen saatananpalvojiks yms...
jopa kaverini pikkuveljeä jolla on fubu yms vaatteita ja skeittilauta alettiin haukkuun saatanan palvojaks... sick...

sit meistä kiärtää viäki juttuja et me uhrataan kissoja mikrossa ja kaikkee kivaa... (hamsteri kyllä räjähtää kivasti mikrossa mut kissalla ei oo kokeiltu...=)

Yllättävää kyllä mua ei oo kukaan koskaan sanonu saatananpalvojaks tai homoks. Kaverit nyt välillä heittää saatana-läppää, mutta ei muuta. Leikkaa hiukses-huutelua nyt välillä tulee ja on pari kertaa joku bussissa tullu jotain viereen öriseen, mutta semmosista mitään välitetä.

Mikä avautuminen tuokin sitten oli, en tiedä.

Itsellä on jalassa yleensä reisitaskuhousut mutta ei silti olla tultu sanomaan että eikö nahkahousut sopisi paremmin Helloween-paidan kanssa.

Sen sijaan joillakin mulkunvarsilla tuntuu olevan kovin selvä käsitys meikäläisen ajatusmaailmasta, seksuaalisuuntautumisesta yms. asioista pelkästään vaatetuksen ja hiusten pituuden perusteella. Väärinkäsitykset pyrin tietenkin oikaisemaan mutta yleensä en kyllä jaksa välittää siitä mitä muut ajattelevat.

No mulle ei ainakaan puoleen vuoteen ole kukaan mitään tullut sanomaan liittyen vaatetukseen/hiuksiin/musiikkimakuun. Joskus ammoin seiskaluokalla vähän vittuiltiin.

Originally posted by BurningAngel
nyt lensi micmacit nurkkaa... nyt on aivan tavalliset mustat farkut...
Onko kaikki nyt tyytyväisiä...:D
Ei, ne pitää myös polttaa, sitten herrasväki vasta on tyytyväinen :D

:loco: