"Opeta suomea Rastille" thredi.

On luultavasti paras jos teidän äidit eivat lue tätä... Miks puhutte niin likaisesti koko ajan?

Mulla on pakko puhua ja kirjoita soumeksi ennemmän, jos haluan muistaa...

Oliko kaikki oikein? (That included.)
 
@Ursvamp: Kaikki oli melkein oikein. Hienoa! ;) Kauanko olet opetellut/opiskellut suomen kieltä?

Pieniä korjauksia: "On luultavasti parasta, että..."
"Mun/Minun on pakko puhua ja kirjoittaa koko ajan suomeksi..."
 
Lolita Vampiriá said:
@Ursvamp: Kaikki oli melkein oikein. Hienoa! ;) Kauanko olet opetellut/opiskellut suomen kieltä?

Pieniä korjauksia: "On luultavasti parasta, että..."
"Mun/Minun on pakko puhua ja kirjoittaa koko ajan suomeksi..."

loli.. vannomatta paras vai vannomatta parasta? :err: :lol:
MUUUUAAAAAAAAHHHAAAASAAAATANA väsyttää!!!11!!
 
Mun äiti muuten lukee tätä foorumia välillä... Se kyllä tietää että mä en toimi niinkuin normaali moottori toimii. En käy joka pytyllä ns. :D
Mutta meidän perhe on muutenkin vähän niinkuin Kiljusen herrasväki.
 
@Lolita Vampiriá

Mä on asunut Suomessa yks vuosi... Mutta suomea on pirun vaikkea kieli. Ja aivan niin vaikkea muistaa. Olin vaihto-oppilas, Helsingissä. :cool:
 
oh dear...I'm lost already. You guys had me at sucking marco's dick, but now I'm just confused....


there was a finnish lady at the pub the other day, I started chatting to her and she was awesome! *wants to go to finland and get drunk now*
 
Minä taidan tästä lähtien puhua vain ja ainoastaan kirjakieltä. Kirjakieli kuulostaa niin helvetin typerältä! o_O
 
@Lolita Vampiriá

Eikö se suomea, kun puhutaan kielestä? Kun ulkomaalaiset tuuvat Tanskaan, he ovat oppinut Tanskan kieli paarin kuukauden pääste... Tunnen yks suomalainen nainen, se oppi Tanskaa neljässä kuukaudessa (voidaan sanoa niin?), mutta mä en ole oppinut niin hyvin suomea, ja oon ollut "stadissa" yks vuosi.

@tooled

Ei kuulosta! Tai ehkä, onkin hidempi puhua. On helpoin ymmärrtä. Mutta Savo-murre. Se kuulostaa helvetin oudoalta... En ymmärrä mitään...
 
что вы пиздите я ни хуя не понимаю жопа бляяяяяяяяя
 
Lolita Vampiriá said:
Hehe, savon murrehan on parasta. :D Tai itse asiassa Pohjanmaan murre rokkaa eniten. \m/

Tästä on vissiin ollu joskus jotain puhetta?!
= I think we have talked this before
 
Rusty said:

Excuuuuse me sir, but I believe you were there one who started this, so...
You just have to keep going and going and going... :rolleyes:

Eli toisin sanoen: Älä luovuta! = In other words: Don´t give up!
...muuten tulen ajelemaan karvaisen perseesi. = ..or else I´ll come and shave your hairy ass.
 
Anth said:
что вы пиздите я ни хуя не понимаю жопа бляяяяяяяяя
HUI!