Rockstad: Falun

Miss Me

New Metal Member
Feb 27, 2010
19
0
1
Fy fan så jävla bra det var, är lite speechless än... Längtar verkligen till Borlänge är allt jag kan säga!!! TACK!!!
 
Yes Tack så mycket det var svin bra och roligt med allt som brann och sköts iväg! :DDDDDDDDDD
Synd bara att det var sol ute :rofl:

Men jag saknade David vid signing session, stackarna får jobba medan ni chillar med att skriva autograf! Så nu är mitt case till mobilen ofullständig, saknas en autograf! Så nästa gång ni spelar i Sverige ska jag ta med mig en silvrig penna och på nått sätt få tag på dig för Pain behöver ju sin trummis och jag behöver en kråka på min mobil! XD
 
... all over great, spectacular, fantastic and PAINful show. Make the skin go crazy, felt like a goose. The starting over with magnificent silver firework over the whole scene and thundershot up in the sky :devil: ... wooooow.
Peter in a white (?) tanktop, saying: ... "please turn off the sun", and that because it was a sunny evening in Falun.
The set was done as the gig in Kiev, and very tight :loco: the only live-act at the festival who gets highest pionts in the newpapers.
... And the finale :worship: ... :hotjump: ... :worship: everyone feels like they where at the best place on eart.

Peter, the band and crew: great thanks ...
 
Yes Tack så mycket det var svin bra och roligt med allt som brann och sköts iväg! :DDDDDDDDDD
Synd bara att det var sol ute :rofl:

Men jag saknade David vid signing session, stackarna får jobba medan ni chillar med att skriva autograf! Så nu är mitt case till mobilen ofullständig, saknas en autograf! Så nästa gång ni spelar i Sverige ska jag ta med mig en silvrig penna och på nått sätt få tag på dig för Pain behöver ju sin trummis och jag behöver en kråka på min mobil! XD

Det där styr vi upp vid nästa tillfälle Sara! ;-)