Tavastian keikka 11.2.06

Hö no en mä voi kun oon niin pieni. :/ Matkustan Tampereelle Pakkahuoneelle, sinne huolitaan mutkin. Kai sielläkin hyvä meno on. Odotukset korkeella Nosturin keikan jäljiltä :)

Minä oon tulossa Tavastialle myös, ihan innoissani odotan ja lippu on jo hanskassa. Makso yllättävän paljon mutta what the heck.:D

niimpä, 29 euroa,itekin hämmästyin,noh hyvästä kannattaa maksaa :D
viime lauantaina nosturin keikalla. 4 pv ja uus lippu kourassa,elämä on :p

Kuopion Työnkulmalle saa tikettejä käyä ostamassa LEVYKAUPPA ÄX putiikista.Juuri tänään itse soitin ja kyselin lippuja ja vielä niitä jäljellä kuulemma on ja huomenna itse hommaan omani sinne.
Muita tulossa Kuopion keikalle?

Joo, määki suuntaan tonne Pakkahuoneelle kun kerran täällä Tampereella asun...

Lisää lippuja tullut Tavastialle myyntiin. Eilen sain tämän tietää ja Tiketistäkin niitä voi taas varata. Ihmettelen vaan että millä ilveellä niitä on saatu kun mesta oli jo kerran loppuunvarattu ja liikenteeseen laitettiin se 700 lippua jonka Tavastia vetää.

Figaro1 said:
Lisää lippuja tullut Tavastialle myyntiin. Eilen sain tämän tietää ja Tiketistäkin niitä voi taas varata. Ihmettelen vaan että millä ilveellä niitä on saatu kun mesta oli jo kerran loppuunvarattu ja liikenteeseen laitettiin se 700 lippua jonka Tavastia vetää.

Loppuunvarattu on eri asia kuin loppuunmyyty. Kaikkia varauksia ei lunastettu määräaikaan mennessä.

Joo, huomasin tuon ihan saman asian. Mutta jos keikka on jo kertaalleen ollut loppuunmyyty niin eiköhän sitä porukkaa piisaa ostamaan ne kertaalleenkin loppuneet, palautetut liput :)

Viikate oli viimeksi kanssa loppuunmyyty klo 22.45 mikä oli mulle itselle iso yllätys! Mutta hyvin siellä pärjäsi joten eiköhän Bodarien kohdalla myös kaikki suju hyvin, näin siis kuumuutta ja ryysistä ajatellen.

Näköjään vieläkin lippuja löytyy keikalle.. Hyvä niin, koska itse joudun jännittämään ens viikkoon lippujen ostoa rahatilanteen takia. Noh eiköhän ne sillon kuitenkin ole loppunu tuurillani.

:Spin: Mistä lippuja tonne pakkahuoneella ja onkos niitä vielä jäljellä?

mistäs noi ikärajat noihin keikoille näkee ? ainaki meteli.net:ssä olin näkevinäni et tonne pakkahuoneellekki ois ollu se ikäraja 18v. ?

mako said:
mistäs noi ikärajat noihin keikoille näkee ? ainaki meteli.net:ssä olin näkevinäni et tonne pakkahuoneellekki ois ollu se ikäraja 18v. ?

Oulu ei ikärajaa / k-18 anniskelu
Tampere k-16 / k-18 klubin puoli (jossa soittaa vissiin ektomorf?)
Kuopio k-18
Helsinki k-18