Tavastian keikka 11.2.06

voiko noita teatrian keikan lippuja vielä varata tai ostaa mistää ?

No nyt se keikka on sit loppuunmyyty.Onneks tuli hankittua liput ajoissa itselle ja muutamalle kaverille.:headbang:

Ei viittikään laittaa COBHC-hupparia päälle kun tupa on täynnä. Voi muuten tulla "hieman" turhan kuuma :) Mutta eiköhän siellä ole hyvä meininki tiedossa, on sitä ennenkin oltu loppuunmyydyllä keikalla.

Niin on oltu vaikka ei niistä aina mitään muistakkaan.o_O Hupparin ajattelin itsekkin jättää kotiin ja tyytyä t-paitaan.:headbang:

minä olisin varmaan laittanu ton longsleevesin mut nyt niit ei sit saakkaan
:confused: .. onkos niitä muuten joskus viel tulos myyntiin ?

Keikka lähestyy!Osu keikka hyvälle päivälle ku on synttärit 13.2...voi juhlistaa niitä tavastialla!Känni päälle ja menoks.:headbang:

Jos jollain on tietoa bändien soittoajoista Tavalla 11.2. niin infoilkaa, pitäis yrittää revetä kahteen paikkaan...

Veikkaan että myöhään tulee menemään. Tavastian varsinainen sali aukeaa vasta klo 22 ja kun lauteilla on 3 artistia ja välissä kuitenkin taukoja niin COB ei varmasti aloita ennen puoltayötä. Viimeksi kun olin katsomassa 3 bändin keikkaa viikonloppuna, bändit soittivat 22.30, 23.30 ja 0.30

Olen pyytänyt Tavastiaa päivittämään aikataulut joten kannattaa kuikuilla
www.tavastiaklubi.fi

ok, kiitos Figaro1 :)
(tieto auttoi saamaan oman aikataulun kondikseen :D )

!!! -> Hyviä keikkaloita Tavastialle menevät nauttikaa ja moshpitit pystyyn :p

NotDeadYet! hyviä synttäreitä! ÄLÄKÄ PERKELE SAMMU ENNEN KUN COB NOUSEE LAUTEILLE!!! hihii :p

KIITOS!Yritetään olla sammumatta ennen bodomia...on kyllä jo eilisestä aika hyvät pohjat et saa nähdä mitä käy.:Spin: :headbang:

Pitäkää hauskaa Tavastialle menijät! Kaikkihan siellä tänään haluaisivat olla, mutta mutta...:yell: Joo, olen kade.
Ei vaan, uskoin varmaan poikia vähän liikaa, kun en varannut silloin sitä lippua tarpeeksi ajoissa: "Let me tell you something about Tavastia; do NOT go in there...":D

Soittojat

22.30
23.15
00.00

En tiedä vielä kumpi bändi korkkaa kekkerit. Siis toki lämppäreistä.
Ja jos joku vielä lukee tätä ennen keikkaa, niin Figaro1:llä on päällä TL%S t-paita, vaalea fleda(lyhyt) ja mustat farkut. Saa nykiä hihasta.