The Duch Thread!

Daan1982 said:
Ik heb samen met mijn neefie al kaartjes voor 4 mei (Tilburg, 013) Shadows fall, Soilwork & Children of Bodom op één avond! Kan niet beter toch?!

Aaahhh! What the fuck?! Dat was dus niet de bedoeling...:cry: Rare was dat ik gister telkens een "can't connect" venster kreeg bij het posten, dus Daan bleef maar proberen en proberen. Blijkbaar heeft ie ze alsnog allemaal verstuurd... :err:
 
jaah, 'heel vaak als je wat post en een "can't connect" error krijgt verstuurt hij hem wel... ik heb daardoor ook wel is een hoop dezelfde posts verstuurd waar ik pas een uur later achter kwam :S
 
hey vergeet mij niet haha

ik zat al op zo'n topic te wachten :)

ik ga naar de 013 4 mei, harderberg is mij ff iets te ver weg..
ik woon in noord-brabant..

Ik had liever Dark Tranquillity gehad ipv Soilwork.. maarja.. die heb k op de tour met sinergy al gezien dus opzich maakt t allemaal nie zoveel uit ey..

Gaat er trouwes iemand naar Stratovarius in de 013, 29 maart?
 
[QUOTE='Barr WildChild'
Ik had liever Dark Tranquillity gehad ipv Soilwork.. maarja.. die heb k op de tour met sinergy al gezien dus opzich maakt t allemaal nie zoveel uit ey.. [/QUOTE] Lol, DT als bij-programmaatje? Nevar! Een tour met CoB zou wel vett zijn.. :cool:

Hey Rubenios! Dan heb ik jou gezien! Twee van mijn vrienden stonden ook op dat podium bij haar en ik heb zelf ook nog samen met een vriendin in the mic gegild voor Sinergy, zij vroeg t ons. :D Cooooool. (Ik was trouwens diegene die van het podium flikkerde en als je er bent geweest, moet je dat gezien hebben. :oops: Dat was erg.. Recht door die pit. Verschrikkelijk.
(ik sta trouwens ook nog met Alexi (die vettt stoned is) op de foto, :D Wooohaaa)
Anyway
Wie gaat er naar de 013 om CoB te zien? Ff dit stukje quoten aub, leek me wel makkelijk:

4 Mei, CoB, 013:
Wazoo
 
The Grand Wazoo said:
[QUOTE='Barr WildChild'
Ik had liever Dark Tranquillity gehad ipv Soilwork.. maarja.. die heb k op de tour met sinergy al gezien dus opzich maakt t allemaal nie zoveel uit ey..
Lol, DT als bij-programmaatje? Nevar! Een tour met CoB zou wel vett zijn.. :cool:

Hey Rubenios! Dan heb ik jou gezien! Twee van mijn vrienden stonden ook op dat podium bij haar en ik heb zelf ook nog samen met een vriendin in the mic gegild voor Sinergy, zij vroeg t ons. :D Cooooool. (Ik was trouwens diegene die van het podium flikkerde en als je er bent geweest, moet je dat gezien hebben. :oops: Dat was erg.. Recht door die pit. Verschrikkelijk.
(ik sta trouwens ook nog met Alexi (die vettt stoned is) op de foto, :D Wooohaaa)
Anyway
Wie gaat er naar de 013 om CoB te zien? Ff dit stukje quoten aub, leek me wel makkelijk:

4 Mei, CoB, 013:
Wazoo[/QUOTE]

hehe, jah kan kloppen ik was die gast met die zwarte haren... weet je toevallig of iemand er fotoz van gemaakt heeft? ik ben nog steeds op zoek naar de fotowz daarvan :(
 
Er zijn geen foto's gemaakt.
Nouja, ik heb wel foto's gemaakt, van mezelf met DT en Alexi.. Maar voor de rest, nee.
Volgens mij niet.
Ja, een gast uit.... Midden-Nederland maar die kwam voor Sinergy en daar heb ik verder niet veel meer mee gepraat..
 
Hehe
Er zijn meer Nederlanders op UM dan ik dacht.. :D
Cooool
Tegen die tijd ook maar es foto's plaatsen dan :p
...Of allemaal UM T-shirts kopen hehe neee dat staat zo nerd-erig, zo'n link op je tshirt.
Naja
Cyaa in 013 dan :D

4 Mei, CoB, 013:
Wazoo
Nina
Anneke
mislyd
DarkCrow
Daemon
Daan1982