The Duch Thread!

Hmm ja
Een secret sign is ook zoo cheesy, aint it? :loco: :lol:

Geeeen flauw benul wat ik aan trek.. Misschien mn Dark Tranquillity T-shirt :lol: Naaaaaah.. Kweenie.

(Btw, Nina, per bandforum verschillen de kleuren.. De UM site zelf houdt meestal rood aan, dacht ik)

Allemaal zo: \m/ doen heeft niet echt zin..
En trouwens kga nie de hele avond zoiets achterlijks doen.. Hebben ze geen UM-ketting die je kan omdoen? :p

Wooooooooow cheeeeeeeeeeesssssssssssssyyyyyyyyyyy
 
Hebben we al een beetje zin in 4 mei?! :headbang: Ik kom waarschijnlijk helemaal het zwart, incl. een FTR shirtje. Oh, btw... kan één van jullie me misschien vertellen hoe moeillijk ze daar doen over foto-camera's? Ik was wel van plan om hem mee te nemen... maar ja, om hem nou helemaal voor niks mee te zeulen vanuit Den Helder... :err:
 
Damn, fucked up! :yell: Het klinkt zo tegenstrijdig t.o.v. wat iemand anders me vertelde. (paar keer naar de 013 geweest, nooit last gehad van controles etc.) Ik kan natuurlijk wel de gok nemen om hem gewoon mee te nemen, maar het is een redelijk dure camera en ik kan hem nergens kwijt als ik er niet de 013 mee binnen kom. Nou ja, ik denk er nog wel even over na :err: Anders moet ik maar vertrouwen op wat mooie pics van jou Anneke ;) (als je foto's gaat maken natuurlijk)
 
... en waarop ik met de moment jaloerser wordt ;) Smokkel me maar mee hoor!!! Aaahh, ik kan in ieder geval wel fotokes maken van het optreden :)

Wat zegt men daar tegen me over de kleuren van UM? Ik had het over mn haar dude!!!
 
Anneke said:
Ik ga zeker foto's maken... Ik heb zelfs een fotoshoot met de jongens.. Waarvoor ik best al nerveus ben.. :hotjump:

hey Anneke!

ik heb paar maand geleden vanop deathmetal.be forum een demoversie van een oud Axamenta-liedje kunnen binnenhalen; schitterend gewoon, ik luister nog altijd paar keer per week naar!!! (is toch jij die zingt daar op dat liedje hé, als ik me niet vergis)

Btw, Axamenta is tot nu toe al paar jaar één van m'n favoriete groepen!!
Weet jij iets meer over hoe het nu zit daar? Mogen we binnenkort eens een nieuwe cd verwachten??? Ik zit er echt wel op te wachten!!

Btw 2, ik kijk trouwens ook wel uit naar je website!!
 
Hey hey, check dit eens:

Hallo Daniël,

Mits de band geen bezwaar maakt is het in 013 toegestaan om met zgn.
huis-, tuin- en keukenapparatuur te fotograferen. We weten meestal pas
op de dag van het concert of er een fotografeerverbod is. Mocht dat het
geval zijn, kan je je spullen bij onze garderobe in bewaring geven.
Bedankt voor je e-mail en met vriendelijke groet,

Gertjan Vandenblink
013 communicatie


Dat gaat dus wel goed komen denk ik :headbang:
 
ahhh nog 7 uur..

met een setlist als deze word het echt geweldig!!

intro: they're coming to take me away ha-haaa!
Needled 24/7
Hate Me!
Chokehold
Silent Night, Bodom Night
Lake Bodom
You're Better Off Dead!
Bodom After Midnight
Sixpounder
Angels Don't Kill
Towards Dead End
Solo Battle
Deadnight Warrior
Kissing The Shadows
Drum Solo
Bodom Beach Terror
Everytime I Die
Hate Crew Deathroll
Downfall


ik hoop dat ze somebody put something in my drink ook spelen.. maar weinig kans denk..
 
Ik ben gisteren naar Hof Ter loo geweest en damn, het was het beste optreden dat ik in tijden gezien heb.. En vanavond weer... De drumsolo was ook bij ons teleurstellend, maar het Janne/Alexi spelletje was dan weer wel super...
 
klinkt goed :)

nog een paar uur.. als we er al eerder zijn kunnen we nog een stukje metalmatinee meepakken.. das toch gratis.. mwah.. ksie wel..

speelden ze somebody put somthing in my drink? of nog iets anders na Downfall?
 
Zo, ik ben weer thuis. Totally wasted, maar toch wel voldaan hoor! !:headbang: Het is geen pretje om tot 5 voor 6 's morgens op je trein te moeten wachten, vervolgens door Tilburg te moeten slenteren met z'n tweeën omdat alles om 2 uur al dicht is, en dan ook nog eens 3 uur moeten reizen naar huis. Verslag en foto's volgen nog. Rock on!

Greetz, Daniël
 
Anneke said:
Ik wil nooooooooooooooooooog

20 min of cob.. Voor mij en mij alleen (alle en Nina).. Me wants more.. :yell:

Jaaaaaaaaah!! Gaan we naar Parijs vanavond?? :hotjump:
HUn waren met vijf, en wij met twee... dus da's relatief gezien nog steeds voor jou/ons alleen :p