The Duch Thread!

na het dueleer stukje speelde ze een klein stuke eaglehaert van stratovarius, is iemand dat opgevallen?

ahh wat een fantastische show, ik ben echt helemaal hung-over nu maar alles was t waard.. ksie de rest van de tour ook wel zitten tis alleen allemala zo ver weg.. :(
 
Barr WildChild said:
na het dueleer stukje speelde ze een klein stuke eaglehaert van stratovarius, is iemand dat opgevallen?

ahh wat een fantastische show, ik ben echt helemaal hung-over nu maar alles was t waard.. ksie de rest van de tour ook wel zitten tis alleen allemala zo ver weg.. :(

Heheh jaaaaaaaaah was keivettttt!
:D :D

Ik stond RECHT VOORAAN
Voor Alexi :cool:
En hij knipoogde twee keer :oops: Da was vett
Maar hij kon mij nooit herkend hebben van vorige keer? :confused:

En ik heb een gebroken drumstick :D Die scan ik nog wel
Twas een kewle show, zekers.. :D
Geen hang-over ikke btw..
Mn nek is ook wel okay
Dus volgende keer toch wat beter giggen
 
Ah, was het van stratovarius? Cool thanks, ik weet dat moment nog goed ja... ik zat m'n neefje echt zo aan te kijken van 'damn, wat is dit.. ik ken het ergens van' Maar goed, duidelijk nu, dus ik kan weer rustig slapen :)
 
Ik werd overigens schijtziek van die trashende mongolen voorin. Iemand ander daar nog last van gehad? (...of er aan meegedaan?) Ik weet dat iedereen op zijn eigen manier van Bodom geniet, maar dit schoot echt niet op. Aantal ellebogen tussen mijn ribben en driekwart van Silent night, Bodom night moeten missen :mad:
 
ey.. Ik stond helemaal vooraan rechts.. voor Ale.. een meisje naast mij had een drumstok gevangen (nadat tie eerst op de grond was gevallen..) was jij dat mss?

hoe dan ook, twas echt heel erg leuk, supershow, goede sfeer en k ben niet gewond :)
 
Hey, m'n eerste bericht op dit forum. Ik heb me net geregistreerd.
Ook ben ik vorige zaterdag naar 't concert van children of bodom geweest in Hof Ter Lo. Zalig!!

Misschien dat ik binnenkort m'n fotootjes post.
 
Barr WildChild said:
ey.. Ik stond helemaal vooraan rechts..
Cool, tijdens de eerste twee liedjes stond ik ook helemaal vooraan rechts (op de derde rij). Ik was die etter met z'n rugzak aan.
Maar na 't tweede liedje ben ik me meer naar achter gaan zetten in 't midden van de zaal.
 
Barr WildChild said:
ey.. Ik stond helemaal vooraan rechts.. voor Ale.. een meisje naast mij had een drumstok gevangen (nadat tie eerst op de grond was gevallen..) was jij dat mss?

hoe dan ook, twas echt heel erg leuk, supershow, goede sfeer en k ben niet gewond :)
Hehehe jaaaah da war ik.. (die gast scheen mij te mogen ofzow, hij kletste nog es met me :/ naja..)(diegene die de drumstick had gegooid, dus) Jaaaa ik had dat....pathetic/corny/domme batman-girlie aan, uit lack of betere shirts zonder bandname erop. :s Jaaaah...
Dus je stond vooraan? En rechts? Ik stond rechtvoor/beetje naar links van Alexi. :D :D
Twas suuuuper.....
*smile*
Ik wou eik nog es gaan, maarja..Parijs :s Dat haalden we niet op tijd :p
Erm, was jij dat mannetje met dat gaas t-shirt aan?? :eek: Dat was scawey :'(