Ik heb ook nog samen met Alexi en een vriend van hem tegen hun touringbus staan schoppen heheeh was heel lollig
Want Alexi was zoo stoned dat ie de sleutel niet meer in t slot kreeg en de bus werkte nie meee Hehehehehe
Da was beter
EN toen gingen we schelden op de bus, in t Fins "PERKELE! VOIVITE! SAATANAN PERKELE!" hehehe da was wel beter (volgens mij schrijf je t ongeveer zo.. Ik kan het alleen maar zeggen.. Geleerd van een Finse vriend )
Een uitverkochte Hardenberg is niet bepaald alles.. Vorige keer met Soilwork en In Flames was het er echt doodgaan..
Voor mij hoeft er dus niet teveel volk te komen.. lol
Hebben we het over 4 mei in de 013? Ik zal wel te herkennen zijn aan mijn fotocamera en mijn Follow the Reaper shirt. (moeten er natuurlijk niet meer mensen met deze herkenningspunten lopen, ghehe) Oh, en ik weet niet tot hoe laat de 013 open is, maar we zullen waarschijnlijk nog heel lang blijven nazitten daar. We hebben geen vervoer terug, dus we ons zien te vermaken tot het treintje van half 6 's morgens.
Ik ben in 013 te herkennen aan mijn digitale camera, die ik dan 90% van de tijd op Henkka richt Ik heb geen FTR of ander CoB shirt, en verder... tja... ik heb donkerrood haar. Zoiets?