The official Swedish thread

Väntat på svar i 2 veckor men hon har inte varit online så mycket.
Men jag hoppas hon är smart nog att svara istället för att ignorera vilket tjejer har en tendens att göra.
Även ett nej skulle få mig att må bättre än denna väntan.
 
@TB666 lycka till med den där tjejen

läste precis det här på DN

"Flera advokater tror nu att Peter Althin arbetar för att Mijailo Mijailovic ska få ett mildare straff. Försvaret kan påstå att knivdådet var en stundens ingivelse som inte bör räknas som mord, utan dråp eller grovt vållande till annans död"

alltså nu får dom väl för fan kamma till sig :mad:
in med skiten på livstid, det är väl inget att snacka om?
 
Hej!! hej!

läget är bra :) jag lyssnar på Edge Of Sanity,dricker te och har lust att tala lite svenska...jag älskar fredagskvällar.... allt är så lugnt....

Mina hundar heter Ira, Avra och Morgan... Råttis är ett trevligt namn för en råtta,tycker jag :)

TB666@ lycka till med tjejen! Det är tråkigt att hon inte svarat ännu. Jag är ledsen, men det är inget bra tecken :( men jag hoppas att hon svarar i alla fall...
tyvärr är vi tjejer konstiga och ibland föredrar några av oss att dröja med saker eller ignorera i stället för att ge ett uppriktigt svar....det beror kanske på att de (vi) är rädda för att säga nej...Att säga nej är ofta pinsamt för (oss) tjejer,därför att de (vi) är känsliga och vill inte såra andra... eller något :D
Lycka till TB666!

Det bra att den här tråden finns =) Svenskan är mitt favoritspråk...:worship:

/trollaki (som hoppas att hon inte skrivit för många dumheter)
 
Tack.
Hon har inte varit online sen julas så det kan vara förklaringen.
Men jag mår fortfarande dåligt av väntan.
Jag tror hon är smart nog att svara(hon verkar smart iallafall).
Är du från rhodos eller ??
 
Ahh.... Pireus, där har jag varit 1 dygn, sen åkt vidare till en liten stillsam ö som heter Poros......

Helt underbar ö för nykära eller äldre par! :)

Själv har jag varit på Kreta 3 gånger, Rhodos, Kos och Poros....
 
TB666@ :lol: det låter lustigt hehe.... det beror nog på att det finns många halvsvenka familjer som bor på Rhodos, svenska kvinnor som är gifta med greker osv... Dessutom åker många svenska turister till Rhodos varje år, och så blir innehavare till hotell,restaurang osv på något sätt "tvungna" att lära sig lite svenska.... Det måste bero på detta....

Fractured@ Vad trevligt att du tyckte om Poros!! jag åkte dit i somras :) helt fantastisk ö :Spin:

Rhodos en gång... Kreta 3... Poros 1...Kos aldrig :cry:
ja, jag har varit på Knossos, men jag var 4 år gammal då och jag har väldigt få minnen :(
 
Slott är också intressanta :)

vet du vad? du kan flytta till Rhodos eller Kreta!!! och jobba som reseledare tills du tröttnar på Knossos eller på att bli förstådd när du kommenterar hur mycket vår mat suger :loco: