The official Swedish thread

Sorath said:
MVG i hårdrock, TB666. Jag menade såklart Råttis och itne råttia men knappjävlarna är så satans små.

lioness, hur säger man "ska vi knulla" och liknande? (t ex visa pattarna, GE HIT NAKENBILDER, sug på snoppen min är du snäll etc)
:hotjump: .
Vem är lioness :err: .
 
Melancholia said:
tyvärr är vi tjejer konstiga och ibland föredrar några av oss att dröja med saker eller ignorera i stället för att ge ett uppriktigt svar....det beror kanske på att de (vi) är rädda för att säga nej...Att säga nej är ofta pinsamt för (oss) tjejer,därför att de (vi) är känsliga och vill inte såra andra... eller något :D
Men kan ni inte räkna ut att ignorera en människa är mycket värre än ett nej ??
 
TB666 said:
Men kan ni inte räkna ut att ignorera en människa är mycket värre än ett nej ??
ja det är fan det värsta som finns :erk:
kanske vill dom tjejer som håller på så att man ska springa efterdom och tjata, vissa kanske gillar uppmärksamheten :erk:
 
TB666 said:
Ja dom ja :erk: .
är du bra på att tjata då? :lol:

man känner ju sig så jävla dum, ungefär som att det inte finns andra man kan träffa även om man kanske inte vill träffa andra just då :erk:

fast jag skulle nog dra i väg ett email eller sms och fråga om hon lever typ, så när hon svarar så går man och köper sig själv present kort på nån biograf och säger att man har fått dom :lol: "nämen hoppsan , jag har ju två biobiljetter, har du sett hitta nemo?" :saint:
 
Men ändå hur kan en tjej tänka så här : Ok han tycker om mig men det gör inte jag så jag ignorera han så kommer problemet att försvinna.
:guh:
Dom borde fan förstå att det gör saken bara värre.
Ok nu ignorerar inte den tjejen mig.
Som sagt hon har inte varit online sen julas så hur kan hon kolla sina PMs om hon inte är online ?
Men det är förjävligt att tjejer kan tänka på de viset.
Jag hade aldrig ignorerat en tjej.
Jag hade sagt som det va och hoppas vi kan vara vänner ändå.
 
ante said:
är du bra på att tjata då? :lol:

man känner ju sig så jävla dum, ungefär som att det inte finns andra man kan träffa även om man kanske inte vill träffa andra just då :erk:

fast jag skulle nog dra i väg ett email eller sms och fråga om hon lever typ, så när hon svarar så går man och köper sig själv present kort på nån biograf och säger att man har fått dom :lol: "nämen hoppsan , jag har ju två biobiljetter, har du sett hitta nemo?" :saint:
Jag har gjort allt förutom att ringa henne och "råka" besöka hennes hemstad men det kan jag inte göra för jag vill inte skrämma iväg henne.
Hennes e-mail har jag inte, jag har bara UM.
Tjata är jag bra på men jag får inte vad jag vill ändå.
 
TB666 said:
Men kan ni inte räkna ut att ignorera en människa är mycket värre än ett nej ??
Inte alla tjejer beter sig så...de som gör så är framför allt tonåringar som är lite förvirrade, inte vet vad de vill osv... Det är förstås jättetråkigt,men det händer :( (men killar kan ibland vara lika korkade som tjejer, eller hur?? :D )Det är bättre att vara uppriktig...

Den tjejen är från UM?? vad trevligt :) Du sade att hon bor i en annan stad...du har inte träffat henne förr, eller hur?? Du har kanske rätt...hon har inte varit online,så hon kan inte svara...Men jag tycker att det är bättre att du gör som ante sagt: Vänta tills hon återvänder och sen fråga henne en gång till!
Har ni talat mycket med varandra??? Hur länge känner ni varandra? hon är kanske lite blyg och inte känner sig "färdig" att träffa dig ännu..eller hon behöver lite tid att lära känna dig bättre...
allt är möjligt.... du kan kanske försöka ringa henne innan ni träffas... det skapar närhet :)
 
Melancholia said:
Den tjejen är från UM?? vad trevligt :) Du sade att hon bor i en annan stad...du har inte träffat henne förr, eller hur?? Du har kanske rätt...hon har inte varit online,så hon kan inte svara...Men jag tycker att det är bättre att du gör som ante sagt: Vänta tills hon återvänder och sen fråga henne en gång till!
Har ni talat mycket med varandra??? Hur länge känner ni varandra? hon är kanske lite blyg och inte känner sig "färdig" att träffa dig ännu..eller hon behöver lite tid att lära känna dig bättre...
allt är möjligt.... du kan kanske försöka ringa henne innan ni träffas... det skapar närhet :)
Nej aldrig träffats(jag känner inte igen henne iallafall).
Vi har haft några intressanta diskusioner.
Jag har hennes telefon nummer(jag letade upp det i telefonkatalogen) men kan inte ringa till henne för jag vill inte hon tror att jag är någon förföljare eller något sånt. Hon är den tjej som jag har letat efter ganska länge. Vi har mer gemensamt än va hon tror(det är nästan skrämmande) så jag vill inte förstöra något.
 
TB666 said:
Nej aldrig träffats(jag känner inte igen henne iallafall).
Vi har haft några intressanta diskusioner.
Jag har hennes telefon nummer(jag letade upp det i telefonkatalogen) men kan inte ringa till henne för jag vill inte hon tror att jag är någon förföljare eller något sånt. Hon är den tjej som jag har letat efter ganska länge. Vi har mer gemensamt än va hon tror(det är nästan skrämmande) så jag vill inte förstöra något.
Det är bra att du vill vara försiktig så att du inte förstör något...och det var bra gjort att du inte ringde,eftersom du inte har fått numret av henne :) Jag vet inte hur hon tänker, men eftersom jag också är tjej tror jag att du måste ta det lite lugnare...Det är möjligt att hon är lite tveksam...Många tjejer behöver känna sig trygga innan de träffar någon från internet.. Det vore bättre om du föreslog att tala lite i telefon först, chatta mer på nätet (ber henne om hennes ICQ eller något) och sen träffas... Du kan ber henne om hennes telefonnummer istället för att slå upp det i katalogen ;) Har hon visat intresse för dig???
Jag är säker på att hon kommer att visa intresse och svara ja om hon verkligen intresserar sig :) och det hoppas jag förstås :) Du är en omtänksam kille, det syns :)

hehe har du tänkt på att hon kanske läser vad du skriver här? :yow:
 
Melancholia said:
Det är bra att du vill vara försiktig så att du inte förstör något...och det var bra gjort att du inte ringde,eftersom du inte har fått numret av henne :) Jag vet inte hur hon tänker, men eftersom jag också är tjej tror jag att du måste ta det lite lugnare...Det är möjligt att hon är lite tveksam...Många tjejer behöver känna sig trygga innan de träffar någon från internet.. Det vore bättre om du föreslog att tala lite i telefon först, chatta mer på nätet (ber henne om hennes ICQ eller något) och sen träffas... Du kan ber henne om hennes telefonnummer istället för att slå upp det i katalogen ;) Har hon visat intresse för dig???
Jag är säker på att hon kommer att visa intresse och svara ja om hon verkligen intresserar sig :) och det hoppas jag förstås :) Du är en omtänksam kille, det syns :)

hehe har du tänkt på att hon kanske läser vad du skriver här? :yow:
Ja det har jag faktiskt tänkt :p .
Och i så fall gillar hon att få mig att må dåligt :erk: .
Jag får avvakta och se och hoppas hon svarar.
 
Lär mig grekiskan då, Melancholia!

Fractured: GE HIT NAKENBILDER må vara kul men fy fan vad man blir förbannad över att ingen gör som man säger.

TB666: Hette inte Melancholia så förut? Kanske har blandat ihop henne med nån annan jänta. Menade hon iaf.
 
Sorath@ sådana fula saker kan jag inte lära dig hehe det är emot mina principer :D fråga en grekisk kille istället! han vet bättre :p

Jag tror att du blandat ihop mej med DeadLioness....
 
Melancholia said:
Sorath@ sådana fula saker kan jag inte lära dig hehe det är emot mina principer :D fråga en grekisk kille istället! han vet bättre :p

Jag tror att du blandat ihop mej med DeadLioness....
Sorath är från norrland.
Dom är lite konstiga där uppe. :tickled:
 
Men va faan, det är itnte lätt att hålla isär alla fruntimmer som jagar mig!
Melancholia: Jag känner ingen grekisk kille. Om du lär mig tidigare nämnda fraser så lovar jag att använda en del av dem mot dig! :)