The official Swedish thread

Jag läste att ett universitet eller en högskola erbjöd en 5p kurs i ett av de språk som används i Star Trek (klingon eller vad fan det nu vad), hehehe. Ser nog bra ut i CV´n.
 
bögar stör inte mig det minsta lilla, om dom är glada tillsammans så är väl det kul för dom och dom gör väl ingen annan illa än sig själva om dom inte skyddar sig ordentligt, därmot kan man ju försöka bunta ihop pedofiler och skicka åt helvette
 
TB666 said:
Är det någon som vet varför det finns så många bögar i stockholm ??

jag skulle tro att det beror på att folk är mer toleranta i storstäder, eftersom mer människor innebär att man stöter på mycket olika människor och vänjer sig vid det. sen så beror det säkert också på att eftersom det redan finns många homosexuella där så dras säkert många med den läggningen dit av den andledningen.
och nej, jag har inget emot bögar
 
ante said:
nånstans ska väl dom få samlas också?
Ja, vi får väl börja restaurera Auschwitz och Treblinka.

Bögar är ju för fan bög, klart att man ogillar dem då. Blä faan. Ska man tillåta att homofiler bögar på bäst fan de vill borde det vara fritt fram för nekrofiler och pedofiler bl a också om detta ska kunna kallas en demokrati. Nekro- och pedofili är iallafall humor, vilket är mer än man kan säga om bögar.

Feminism i dess rätta form (dvs lesbiska storbystade vackra kvinnor som gärna uttrycker sin kärlek mycket lättklätt och offentligt/på film samt är öppna för förslag) är vackert, hockeyspelande snusande eparaggande fetton med kort hår på huvet och aphår på alla andra ställen, däremot, är bara äckliga.
 
Sorath said:
hockeyspelande snusande eparaggande fetton med kort hår på huvet och aphår på alla andra ställen, däremot, är bara äckliga.
:lol:

Tacka fan att jag slipper se sådant nu när jag har utvandrat till Uppsala. Fast nu får man se lokala Dr.Dre maffian istället...
 
I byn där jag bor har vi en icke-svensk (Som spöar sina ungar och sin fru med jämna mellanrum men det gör inget för han lagar god mat) och hans två halvblodsungar och ett gäng hockeykillar, eparaggare etc men ingen uttalad bög, men då har vi ju ett gäng låtsasbruna istället... Den sorten gillar jag itne, och då har jag två bröder som är så själv. Bröderna mina är det inget fel på men som regel så är det ett jävla pack de där.

Själv är jag nästintill ensam metallskalle på fem-sex mil.