The official Swedish thread

En eparaggare är en raggare som kör epa, dvs 240-raggare i sextonårsversion/förvuxna mopperaggare

Xenomorph: Man tackar och bockar... Jag spelar bas och gör bakgrundsskriken, har ett gäng såna tröjor själv (Vet inte hur fan man gör den där headbangande smileyn, annars skulle jag ha haft den här)... Demon kommer snart, håll ögonen öppna.
 
Jag tror eparaggare finns över hela landet, men inte i stora städer, förutom ibland på helgkvällarna då de puttrar in från småbyarna utanför i skydd av mörkret för att köra Frasserundan och skrika "ÔH! SVARTROCKARE!!!" till alla med långt hår och tuffa kläder.
 
Hej,
Jag kan inte sova men det är väl lika bra det för nu kan jag lyssna på hårdrock och dricka läsk, och det är kul.
Jag tror jag ska ta på mig min Nasheim-tröja och vara lika tuff som andra i denna tråden också
 
Erik said:

hm underligt, jag kommer helt plötsligt att tänka på eld och svart oljerök som stiger från utbrända metalskelett... grrrr
fy fan va jag hatar sånt anhang, finns förhållandevis många i min lilla stad.

haha på tal om eparaggare, kom och tänka på en bild jag har sparad; detta är nog bland det mest patetiska/roliga jag har sett :D
 
ante said:
@mel jäklar vad bra svenska du pratar förrsten! är du helt själv lärd?
Tack :)))) nu blir jag jätteglad :hotjump: Nej, självlärd är jag inte... jag har haft lektioner i tre år och det gör jag fortfarande för att uppehålla min nivå :D
jag läser också många svenska böcker och tidningar, och jag tycker att det hjälper mycket...

Den här "eparaggare" saken suger... :ill: Ingår att visa rumpan också i "hobbyn"? :D
http://hem1.passagen.se/raskens/epa/htm/omoss.htm
http://hem1.passagen.se/raskens/epa/htm/omepargers.htm

 
Va glad jag blir, när jag kommer hem på lunch och finner att min cd-spelare har passerat till de heliga jaktmarkerna för förbrukade elektronikvaror! Nu är fem av mina bättre skivor fångade i liket :cry:
 
Det var:

Astrofaes - The Eyes of the Beast
Astrofaes - Ancestor's Shadows
Drudkh - Forgotten Legends
Lucifugum - Back To Chopped Down Roots
Ondskapt - Draco Sit Mihi Dux

Hoppas den går att återuppliva, jag är inte speciellt sugen på att köpa en ny.