The official Swedish thread

Sorath said:
Var ligger Crazy Records, då? Jag har släkt i Linköping och om man tittar förbi nån gång kan det vara bra att veta...

vasavägen 13 mittemot teatern ligger det. de har mestadels skit iofs i stil med kiss, manowar och gammal heavy metal men ibland kan man ha tur där. jävla ockrare är de också hehe, ville ha 650 spänn för "skogsgriftens rike" på vinyl och 800 (!) för gehennas "seen through the veils of darkness".
 
TB666 - Jag vet... Jag är i stort sett likadan, på vardagarna iaf. Kommer hem, på med datorn, kolla någon film eller kolla något forum. Sen ringa kvinnan och tjata. ;) Har i stort sett inte mycket liv här i sthlm. Min kvinna och med det livet finns på annan ort. Ärligt talat så hatar jag att vara ensam, visst, det kan vara skönt i 1 vecka eller så... Men sen så vill man ha närheten... Bara t.ex att ligga och läsa en god bok medans tjejen somnar är underbart...
 
Med det menar jag inget illa mot resten av er grabbar... Ni kommer att få det en vacker dag... Och jag hoppas det också! Vi är inte ämnade att gå själva genom livet! .... ...
 
Och dom flesta tjejer i Malmö är så fixerad vid utseendet att det är tragiskt :erk: .
Ett exempel, en tjej jag pratade med på internet sa detta "Det yttre speglar insidan" o_O .