The official Swedish thread

de dialoger i grekiska filmer är också usla, men det jag hatar mest är den grekiska humor som använts i filmerna. Den är så otroligt dum och ibland vulgär!!
Även i filmer som anses lite mer "kulturella" finns det dumma scener och det hatar jag... det är som om grekiska regissörer inte kan göra något riktigt bra...
:bah:
 
kanske, ja...
men för mig är det annorlunda med svenska filmer...jag tycker om några av dem...det beror nog på att jag tycker om sverige och om språket!;)
 
TB666 said:
Bara för du tycker om Sverige så behöver du inte tycka om våra filmer.
ja, det är klart!! det finns svenska filmer som jag inbte tycker om..men den där Tsatsiki filmen var så trevlig!!! och det hade lite med Grekland att göra också
 
TB666 said:
Leva länge.

mhm, jo du får kanske några fler skojiga år som 90-åring än vi andra. men jag menar att livet blir tråkigare om man inte unnar sig vissa saker i måttliga mängder - man får göra en avvägning helt enkelt.
sen så finns det ju inte direkt någon garanti för att man blir gammal bara för att man inte dricker något eller tar något annat farligt, du kan ju få ett isflak i skallen imorgon eller cancer om tio år
 
spaffe said:
mhm, jo du får kanske några fler skojiga år som 90-åring än vi andra. men jag menar att livet blir tråkigare om man inte unnar sig vissa saker i måttliga mängder - man får göra en avvägning helt enkelt.
sen så finns det ju inte direkt någon garanti för att man blir gammal bara för att man inte dricker något eller tar något annat farligt, du kan ju få ett isflak i skallen imorgon eller cancer om tio år
Kanske det men jag ser inget nöje i att vara full eller att röka.