The official Swedish thread

TB666 said:
Swedrock är så jävla dåliga.
Beställde från dom för 6 månader sen och jag har fortfarande inte fått det och man kan inte skicka nån e-mail till dom för det står att deras inkorg är full.
TPL verkar bra men synd att dom inte har bilder på alla sina varor.

jag har aldrig haft några problem med swedrock personligen men jag vet att en del andra har det.

antar att det är en tröja du vill ha en bild på? vilken? kanske vet hur den ser ut
 
percy.jpg


Titta TB666, det är Der Führer...
 
Passar på att fråga här; Höll i en platta idag där jag kände igen omslaget extremt mycket, aldrig hört gruppen och minns därför inte vad bandet heter. Omslaget kände jag dock igen som sagt och jag vet att det är Uppsala Domkyrka på omslaget med lite grön färgtoning inediterat. Vet att dom lirar old school death, kanske vet någon här vilket album jag pratar om? Svensk death från Uppsala lär ju inte vara överdrivet vanligt?

Slänger in en länk till bild på kyrkjäklen, det lär väl iaf. de bittra norrlänningarna här uppskatta; http://www.pem.nu/uppsala/ua-domkyrka-gunilla1.jpg
 
Det är Centinex - Hellbrigade..

Jag går förbi kyrkan varje dag ,eftersom den ligger vid universitetet och inte är så svår att missa. Jag väntar på att ängeln på taket ska falla ner och spetsa någon :D

EDIT: Bild borta.
 
Lyssna på oss spaffe. Som alla vet så är TB666 en meskorv och lyder man hans råd blir man en själv också.
Två av fyra är inte bra statistik hittills.