Hell Mike
fuck melodic black metal
MP-AKK: Jag kan tyvärr inte hjälpa att jag blir förbannad när folk som påstår sig gillar metal, kanske t o m black metal inte förstår sig på det forna Mayhems storhet, blir du ledsen så kan du blunda.
Inte att jag inte respekterar va dom gjort för det gör jag men jag tycker musiken är kass.Sorath said:MP-AKK: Jag kan tyvärr inte hjälpa att jag blir förbannad när folk som påstår sig gillar metal, kanske t o m black metal inte förstår sig på det forna Mayhems storhet, blir du ledsen så kan du blunda.
Jag vet inte men mer än 1-2 gånger.Lutz said:Hur många gånger har du lyssnat på skivan i fråga? 1-2 gånger? Det tar oftast en stund innan man fattar.
Xenomorph said:Yase! Nya Drudkh finns hos THR. Nu jävlar ska det slösas med pengar.
Jag är mycket imponerad av THR, ibland verkar det nästan som han är snabbare än Posten själv på att få hit paketen...spaffe said:sitter faktiskt och premiär-lyssnar den precis nu. blir lite trött på thr förövrigt; har skickat fel grejer till mig två ggr nu :Smug: skulle egentligen haft deras första skiva, men då skickde klanten något helt annat och under tiden hann "forgotten legends" ta slut och nu så skickade han deras nya istället och glömde bort en annan skiva jag skulle haft... men men, illa att klaga för mkt, han gör ett bra jobb annars och det skulle vara trist om de inte fanns