The official Swedish thread

Det var den BÄSTA anledningen att inte gilla Mayhems musik som jag NÅGONSIN har hört... Fast man kanske inte ska vänta sig mer av någon som vägrar lyssna på NSBM för att han tycker att nazister är läskiga? :p
 
Jag gillar inte mayhem på grund av Euro.
Jag gillar inte dom för dom suger. Den enda låt som kan kallas bra är "Freezing Moon".
Nazister är inte läskiga.
Jag lyssnar inte på sånt för jag gillar inte den ideologin..
 
Jo, jag såg det, om jag hade mer än 70,99 på kontot skulle jag inhandla den på studs... Tycker Supernal Music kunde bjuppa på en MP3 så länge, men...
 
Jojo. Här är det skivmässa i maj, jävlar vad pengar det kommer gå då. Har planerat ett stort Nokturnal Mortum-inköp nästa gång jag får pengar, de har ju gått och släppt om "Return of the Vampire Lord + Marble Moon" samt "Twilightfall" på pro-CD-R i DVD-lådor. Tänkte skaffa dem och övriga NM-plattor som jag inte har...
 
TB666, detta säger jag för att vara snäll: De Mysteriis Dom Sathanas är det bästa albumet någonsin, hör på det mer och om du inte gillar det borde du skjuta sig själv för då är det väldigt tydligt att du ändå itne är värd något.
 
Sorath said:
TB666, detta säger jag för att vara snäll: De Mysteriis Dom Sathanas är det bästa albumet någonsin, hör på det mer och om du inte gillar det borde du skjuta sig själv för då är det väldigt tydligt att du ändå itne är värd något.
Jävligt snällt sagt.
Jag har hört den många gånger och den blir sämre varje gång. Ungefär som en In Flames skiva.
Mayhem och Darkthrone är skräp enligt mig.
Det enda "old-school" BM jag lyssnar på är Burzum,Bathory och Immortal(om dom räknas).
 
Tycker ni just nu beter er som domdär patetiska amerikanska glinen som har nollkoll på allting samtidigt som de skriver översittande, blaskigt sarkastiska kommentarer på skvallersiten blabbermouth.