The official Swedish thread

Oj! Jag glömde säga att det var verkligen...verkligen roligt att IFk höll sig kvar i allsvenskan förra året! allsvenskan hade inte varit den samma utan dom! verlkigen roligt....:p
;)
 
Det blir så odynamiskt att svara på eldgivning från två håll, kan vi inte tramsa tillsammans istället? Det är Solna jag inte gillar? :cool:
 
MP-AKK said:
Det blir så odynamiskt att svara på eldgivning från två håll, kan vi inte tramsa tillsammans istället? Det är Solna jag inte gillar? :cool:

hehe näe vem gör det? :lol:
jag måste erkänna att jag är lite Örgryte fan fakitiskt :cool:
utan att säga att jag hejar på dom, typ Örgyte - AIK så hejar jag på ÖSK!
 
MP-AKK said:
Det blir så odynamiskt att svara på eldgivning från två håll, kan vi inte tramsa tillsammans istället? Det är Solna jag inte gillar? :cool:
Det kan vi göra. :Spin:


Vad sägs om deras "världsspelare" som dom vill ha det till. Derek Boateng?

Härlig flopp hitills. :D


@ante: ps. ÖSK = Örebro, ÖIS = Örgryte :p
 
:eek: woow det skulle vara skit kul!!!! :D
inte behlver du bjuda på groggen inte, jag har öl också hemma isådana fall, fast grejen är om jag hinner hem bara, ska ut och träna imorgon om det blir bra väder annars sitter jag inne här på dagen och tränar, det beror lite på när man får ärslet ur vagnen på morgon :lol:
jag kanske kan ringa dig imorgon när jag har stuckit ut? tar med mig mobilen....

det är så att det är två eller tre tävlingar igen i Brasilien i November så nu är det hård träning hehe
 
du jag tror det blir tajt med tiden till matchen, jag kommer vara seg som en jäkla apa när jag hem, fan jag har vilo dagen på söndagen den här helgen :(
men om du inte har för dig något lite senare imårrn på kvällen kanse vi kan ta en dricka iallafall? brukar kännas bättre om man får vila nån timme eller två hehe
 
Fractured said:
Ante:

Ta det bara lugnt, vilken tid som helst passar mig imorgon. :D

Men vore kul om du han till DIF matchen 16:00. Men ingen press! Hör av dig när du vill, du har tele.nr.

:)

hehe jo det vore verkligen roligt!! :) ok jag slår en signal imårrn, stannar väl och tar en macka nån stans, då ringer jag talar om läget :)
 
Synd att det inte blev något idag. =/ Vi får ta det senare. :)

Föresten, DIF testar en högerback från Brasilien i veckan. Bruno Carvalho från Flamengo. Har du sett honom någon gång? Ska tydligen ha spelat ca 10 landskamper. :)
 
hehe näe det är hel skumt, botafogo samt palmeiras åkta ner förra sesongen :p
palmeiras är dock på väg upp, hoppas det för det brukar bli grymma derbyn mellan corinthians och Palmeiras :headbang:

skönt att DIF vann då, sätter press på andra topplag? ;)