The official Swedish thread

"AIK får möta Valencia i den första omgången av Uefacupen. AIK börjar hemma den 24 september, returen 15/10.

-Det ska bli helt underbart att komma till Spanien igen, utbrister det förra Zaragoza-proffset Gary Sundgren när SVT Text når honom på mobilen."
 
MP-AKK said:
"AIK får möta Valencia i den första omgången av Uefacupen. AIK börjar hemma den 24 september, returen 15/10.

-Det ska bli helt underbart att komma till Spanien igen, utbrister det förra Zaragoza-proffset Gary Sundgren när SVT Text når honom på mobilen."

:lol: oj oj oj....ja Gary kommer få tjacka mycket korv på läktarn iallafall :lol:
 
Faktum är att jag är svensk på riktigt, jag ville bara säga att jag gillade öl. Det finns ingen anledning att prata engelska med mig :p
 
Fractured said:
:lol:

Good to hear. :D Beer is teh win.

@ante: Hehe, ja jävlar. Vaknade precis efter att ha druckit champagne hela eftermiddagen på jobbet. Bara att dra igång med Vodka/Redbull. :Spin:

:lol: vad har ni då firat? ;)


@phyr jasså du är svensk :eek: var har du då varit? du har ju postat en hel del men man har inte sett till dig?
 
Fractured har släktingar i norrland, där hör du Lutz. Känner du hans släktingar rent av, det bor inte så mkt folk där uppe, någon kanske du känner iaf?