The "Whine your ass off "-Thread.

WTF.. No whiners at all..? :err: Could it be the "SUMMER".. For fucks sake.. Rainy summer.. :ill: Well it doesn't really matter. AT ALL! :bah:
 
Mitäs ihmettä. Pietarsaarihan on varsin viehättävä lilla kaupunki. Niinä muitamina kertoina kun olen siellä käynyt, on porukka ollut varsin mukavaa; svenska talande, men inte bättre folk. ;)

Kaikki kaupungit/kylät/lähiöt/kommuunit Kehä III:n ulkopuolella ovat - epämääräisesti arvioiden - noin tuhatkolmesataaviisikymmentäkuusi kertaa mukavampia paikkoja kuin mikään Kehä III:n sisäpuolella oleva vastaava ihmiskokouma. Mualle vuan asumaan, tsadissa on likaa jengii, tiäxä?!!1
 
vittu minä tiedän kaiken ja mie oon kova jätkä! mulla on rokkiketju ja kaikki! :Smokedev: kovat jätkät myös valittaa kaikesta, kuuntelee iron maidenia ja juo kaljaa...
 
Hearse said:
helsingin pahimmat narkit asuvat kyllä pasilassa ja espoossa ;)
mustalaiset, kontulassa/mellummäessä
Hehe, näinpä. Eikös Kalliossakin ole aika kiitettävä narkkikanta, vai onko tämä vain jokin käsitys, joka on jäänyt kytemään?

Itä-Helsinki noin yleensäkin on "varsin" (köh!) suosittu maahanmuuttajien keskuudessa, Mellunmäki/Rastila varsinkin. Miten ne osaakin suunnistaa tänne. Tai no, minkä helvetin takia sosiaaliviranomaiset änkevät ne kaikki samaan lähiöön? Eikö Tukholma ole tarpeeksi hyvä varoittava esimerkki vastaavasta toiminnasta?

Thales = Myllypuro :D
Krääh. ;)
Täällä toi narkki/juoppo-toiminta on vähentynyt aika kiitettävästi niistä ajoista, kun mä tänne muutin. Poliisit on hoitanu homman aika hyvin, ja täällähän ne pyörii vähän väliä, tarkastelevat tilannetta, yms. Eilenkin, kun tulin duunista, ne oli fikkareiden kanssa ratsaamassa jotain Corollan romua tossa parkkiksella.
 
En jaksa valittaa nyt vaikka töissä joudunkin istua kun 90% muusta porukasta on lomalla.

"Landesta" vielä. Tulipa käytyä Hailuoto - Oulu akselilla. Erittäin kaunista maalaismaisemaa. Stadin betonighetoista ei sellaista löydy. Jos mä saisin päättää niin asuisin kyllä koko kesän vaikka Hailuodossa, on se niin hieno paikka. Kyllä se meri on vaan ihmeellinen. Harmi kyllä että tällä kertaa ei tohtinut mennä uimaan kun oli niin pirun kylmä vesi, saunasta ois toki voinu mennä mutta ei jaksanut lämmittää rantasaunaa eikä niittää hehtaaria kaisloja. Viime vuonna about tähän aikaan vesi oli lämmintä kuin kilin... maito. :)
 
Whahahahahahahahahahaiiiiiiiiiiiiiiiine :bah:
BOOORIING! like... so bOOOOOOOOOOrriiiinNNGGggGG!!
And 1,5h of boredom yet to come. Blah blah blah blah. WHY did I forget my Narnia-book ( what?? ) home?! The net isn´t offering me any amusement and this UM seems to be on vacation, or at least the PEOPLE do!
And WHY the FUCK can´t I just shut up.

Well. Needed something to do. *runs against the wall, collapses and does it again*
 
Ei se mittään, et varmaan ollut ainoa. Köh.

Ja minä en näyttänyt siltä miltä olisi pitänyt näyttää :/ varmaan ne omia reittejään vaeltavat silmät hämäsi..
 
~Zeanra~ said:
Ei se mittään, et varmaan ollut ainoa. Köh.
Meidän Mökäkerho edusti taas kerran tuolla juovuksissa olon saralla. o_O

~Zeanra~ said:
Ja minä en näyttänyt siltä miltä olisi pitänyt näyttää :/ varmaan ne omia reittejään vaeltavat silmät hämäsi..
Meni vähän ohi.. Mihinkäs tämä liittyi?

Huh, ei kyllä alkoholia vähään aikaan. Wackenissa kenties.