The "Whine your ass off "-Thread.

Onko kenelläkään mitään havaintoa minusta Stellassa? Iso musta aukko vaelluksen jälkeen Stellaa kohti, viimeinen muistikuva haahuilu Hakaniemen tms. metroasemalla. Kai minulla oli hauskaa i alla fall, ainakin sain uusimman Alghazanthin.

I supposed to get a night bus till home, then read from a paper at the bus stop that they only go for Friday and Saturday nights. I went to snore into Rusty's hostel for two hours and then took the first morning bus home around 6am. :zzz:

~Zeanra~ said:
I supposed to get a night bus till home, then read from a paper at the bus stop that they only go for Friday and Saturday nights. I went to snore into Rusty's hostel for two hours and then took the first morning bus home around 6am. :zzz:
I was walking home for one hour... Fuck!!!!
Nice drunk trainings in the nights....
So you were hanging up more (more beer?) after I left?

Walking home -_- strange Russian people

Hmm no, Juuso gave in and wanted to head back home too, so we went to sit somewhere for a while to chat, waited for my supposed night but to arrive and then everyone went home to sleep. Only thing you missed was public peeing.

nevershine said:
:lol: Mäkin sanoin Lolille moro ja se katto mua kummasti vinoon. Ihan omissa sfääreissä. En kyllä itekkään hirveästi muista mitä sanoin, mutta ei kai siinä. :D
Mitvit? :oops: Mä muistelin taas että mä tervehdin sua ja sä tsiikasit tosi kummasti takas. :lol: No ei voi mitään, sitä se viina teettää. Sorry kaikille. Yhtään bändiäkään en nähnyt Stellassa paitsi vasta eilen (su) viimeisen esiintyjän. :oops:

~Zeanra~ said:
Onko kenelläkään mitään havaintoa minusta Stellassa? Iso musta aukko vaelluksen jälkeen Stellaa kohti, viimeinen muistikuva haahuilu Hakaniemen tms. metroasemalla. Kai minulla oli hauskaa i alla fall, ainakin sain uusimman Alghazanthin.
Heh, joo. vähän semmoisen heilumisen puolelle meni, mutten usko että kuitenkaan sinne vilauttelun puolelle ehdit... :)

nevershine said:
Vittu me lähettiin jatkoille (jonne olis pitäny lähtee jo aikasemmin). Ei siellä pystynyt oleen. Tunkua ja hirvee meteli.

Takarontissakin oli mukavampaa? Ei vaan... Se oli kyllä aika hanurista. Ihan liikaa porukkaa. Se kebab-paikka oli kyllä ylläri, kävin heittään tilauksen ja käännyin niin joku koputti olkapäähän että tossa on sun kebab ranskalaisilla... Mitä vittua?

Hearse said:
porukat katoili johonkin EC:n jälkeen, mutta ei maha mitään :p

Hieno keikka :headbang:

Anth: rock on... :p
lets get drunk at corner some day ;)
Yes but we can drink also in more pleasant place.. on the Nature on the Suomenlinna or someth like this... or we can drink at my place... I hate the bars!!!!!