nevershine
Hengität. Et hengitä enää
Mäkin sanoin Lolille moro ja se katto mua kummasti vinoon. Ihan omissa sfääreissä. En kyllä itekkään hirveästi muista mitä sanoin, mutta ei kai siinä.
I was walking home for one hour... Fuck!!!!~Zeanra~ said:I supposed to get a night bus till home, then read from a paper at the bus stop that they only go for Friday and Saturday nights. I went to snore into Rusty's hostel for two hours and then took the first morning bus home around 6am.
Mitvit? Mä muistelin taas että mä tervehdin sua ja sä tsiikasit tosi kummasti takas. No ei voi mitään, sitä se viina teettää. Sorry kaikille. Yhtään bändiäkään en nähnyt Stellassa paitsi vasta eilen (su) viimeisen esiintyjän.nevershine said:Mäkin sanoin Lolille moro ja se katto mua kummasti vinoon. Ihan omissa sfääreissä. En kyllä itekkään hirveästi muista mitä sanoin, mutta ei kai siinä.
Vittu me lähettiin jatkoille (jonne olis pitäny lähtee jo aikasemmin). Ei siellä pystynyt oleen. Tunkua ja hirvee meteli.Hearse said:porukat katoili johonkin EC:n jälkeen, mutta ei maha mitään
Heh, joo. vähän semmoisen heilumisen puolelle meni, mutten usko että kuitenkaan sinne vilauttelun puolelle ehdit...~Zeanra~ said:Onko kenelläkään mitään havaintoa minusta Stellassa? Iso musta aukko vaelluksen jälkeen Stellaa kohti, viimeinen muistikuva haahuilu Hakaniemen tms. metroasemalla. Kai minulla oli hauskaa i alla fall, ainakin sain uusimman Alghazanthin.
nevershine said:Vittu me lähettiin jatkoille (jonne olis pitäny lähtee jo aikasemmin). Ei siellä pystynyt oleen. Tunkua ja hirvee meteli.
Yes but we can drink also in more pleasant place.. on the Nature on the Suomenlinna or someth like this... or we can drink at my place... I hate the bars!!!!!Hearse said:porukat katoili johonkin EC:n jälkeen, mutta ei maha mitään
Hieno keikka
Anth: rock on...
lets get drunk at corner some day