The "Whine your ass off "-Thread.

Windom Pearl said:
Ja vituttaa täällä istua. Kun en osaa mitään. Millä musta mitään java-ohjelmoijaa olisi tullut niillä jollain kuudella päivällä mitä me sitä luettiin. Aivan tolkuton käsi. Sählä. ÄÄÄH. Mutta odotukset on kyllä kovat ainakin työnjohdolla.
öö, ei mitenkään vittuilumielessä, mutta voithan vaikka käydä kirjastosta lainaamassa kirjoja ja opiskella itse lisää. paljon halvempaa kuin normaali opiskelu ja myöskin tekee perkeleen hyvää työelämälle monessakin suhteessa...

Mitä vikaa teekkareissa? ;)

Ei vaan... Vituttaa teitin puolesta. Enkä ois perkele mennyt ostaan Vasaroiden molempia levyjä, jos olisin tiennyt, et ne on otahelvettiläisiä (siis ilmeisesti jos ne on jotain vitun teekkareita...)...

Ja tiedän, ettei ole helppoa Helsingissä kämppää saada, ainakaan halvalla, eikä hieman kalliimmallakaan... Osanottoni.

Ei vittu mitä ryhmää!
cussing.gif

Mitä vittua! Mitä vitun mulkkujasaatanapaskaapaskaapaskaa!!! Miten joku vitun mulkero kehtaa edes tehä tollain! Muistakaa tästä eteenpäin kaikki jos koskaan näätte yhdenkään kyseisen bändin jäsenistä: vetäkää sitä turpaan kahdesti ja tunkekaa niitten soittimet perseeseensä. Poikittain. Olen puhunut.

Ahoy.

Lasse puhuu lähestulkoon täyttä paskaa; yksikään Alamaailman Vasaroista ei ole ainakaan tämänhetkinen teekkari. Vaikka ko. henkilö, joka meille tuon ikävän viestin välittikin ehkä mahdollisesti jonkin sortin mulkku onkin, niin ei meillä ole todellakaan mitään syytä ottaa hernettä nenään. Raha puhuu ja köyhät juoksee kyykyssä.

Meillä ei ollut alivuokralaissopimusta, eli olimme täysiä koiria lain silmissä.

Okei, josko sitten päästäisiin tähän kaikkia haluttavaan syyttämispuoleen. Ainoastaan Janille tuli edes mieleen kysyä, josko joku meistä olisi saanut alivuokralaissopimuksen - saatikka sitten edes päävuokralaissopimuksen - silloin, kun sen Alamaailman Vasaroille antamista harkittiin. Eli tästä varmasti jokainen voi vetää johtopäätöksen siitä, ketäkuta jokaisen bändimme jäsenen täytyisi syyttää tässä tilanteessa.

Moottorisahat, pesäpallomailat ja bensantäyteiset bensakanisterit käsittääkseni kuuluvat Erittäin Pohjoiseen Lappiin, taikka, noh... no vittu, sanotaan sitten, kun kerran jurrissa olen: kolmentoista ikävuoden uhmaikään.

Reilusta Pelistä voidaan aina puhua, mutta milloin viimeksi "reiluus" on voittanut yhtään mitään? Toinen maailmansota? Ristiretket? "Jeesuksen" elämä? 2001?
USA:n markkinamahti. Kristinuskon maailmanvalta. Kristinusko. Ihmisten synty.

Meinasi mennä aika whinepostiksi, mutta meinasipa mennä myös varsin Satorimaiseksi raivontäyteiseksi saarnaukseksi. Bleeh. En mä halua kenellekään saarnata taikka raivota. Totuus on se Hyvä Homma, ja vitustako minä tiedän mikä se Totuus näissä mun viimeksi kommentoimissa asioissa on. Jokaisen oma asia / löytö.

Mä menen kohta polttamaan suitsukkeita ja kuuntelemaan Pink Floydia, mutta enpä loppujen lopuksi taidakkaan. Marlboro ja Kingston Wall riittänee.

[edit]
typoja, asiakorjauksia
[/edit]

Lolita Vampiriá said:
:err: Mitä vikaa teekkareissa on? :mad:
Noin pääpirteittäin suurin osa meistä on aivottomia kusipäitä ja päähänpotkittuja nörttejä jotka koettaa päteä, koska ovat teekkareita. Anteeksi... muka-hauskoja kusipäitä.

edit: vaihdettu niistä -> meistä

Fy faen jeg skønner så lite av dette at jeg blir forbanna... Hadde det ikke vært for at finnsk både ser og hører stygt ut så er det rett før jeg hadde lært meg det.. Ellers er det vel mye jeg kunne klaga på, men har ikke tenkt å begynne med det her...

Ja oliskohan kellään pistää valmista selontekoa lähiverkon protokollista ja aktiivilaitteista?
Ja kysymys.. Mitä tulisi huomioida dokumentoitaessa organisaation verkkoa ja siinä olevia laitteita?
J U M A L A U T A ! ! !

Working in the library.... people come and give me a paper... I go and get the book that they want. blaergh. Pretty easy but BORING. so I kill my time in here. Hope there won´t come that much people while I´m here. At 10 I´ll go put books in shelves...
Silence...only the pipes that vittu vinkuvat.