Ahoy.
Lasse puhuu lähestulkoon täyttä paskaa; yksikään Alamaailman Vasaroista ei ole ainakaan tämänhetkinen teekkari. Vaikka ko. henkilö, joka meille tuon ikävän viestin välittikin ehkä mahdollisesti jonkin sortin mulkku onkin, niin ei meillä ole todellakaan mitään syytä ottaa hernettä nenään. Raha puhuu ja köyhät juoksee kyykyssä.
Meillä ei ollut alivuokralaissopimusta, eli olimme täysiä koiria lain silmissä.
Okei, josko sitten päästäisiin tähän kaikkia haluttavaan syyttämispuoleen. Ainoastaan Janille tuli edes mieleen kysyä, josko joku meistä olisi saanut alivuokralaissopimuksen - saatikka sitten edes päävuokralaissopimuksen - silloin, kun sen Alamaailman Vasaroille antamista harkittiin. Eli tästä varmasti jokainen voi vetää johtopäätöksen siitä, ketäkuta jokaisen bändimme jäsenen täytyisi syyttää tässä tilanteessa.
Moottorisahat, pesäpallomailat ja bensantäyteiset bensakanisterit käsittääkseni kuuluvat Erittäin Pohjoiseen Lappiin, taikka, noh... no vittu, sanotaan sitten, kun kerran jurrissa olen: kolmentoista ikävuoden uhmaikään.
Reilusta Pelistä voidaan aina puhua, mutta milloin viimeksi "reiluus" on voittanut yhtään mitään? Toinen maailmansota? Ristiretket? "Jeesuksen" elämä? 2001?
USA:n markkinamahti. Kristinuskon maailmanvalta. Kristinusko. Ihmisten synty.
Meinasi mennä aika whinepostiksi, mutta meinasipa mennä myös varsin Satorimaiseksi raivontäyteiseksi saarnaukseksi. Bleeh. En mä halua kenellekään saarnata taikka raivota. Totuus on se Hyvä Homma, ja vitustako minä tiedän mikä se Totuus näissä mun viimeksi kommentoimissa asioissa on. Jokaisen oma asia / löytö.
Mä menen kohta polttamaan suitsukkeita ja kuuntelemaan Pink Floydia, mutta enpä loppujen lopuksi taidakkaan. Marlboro ja Kingston Wall riittänee.
[edit]
typoja, asiakorjauksia
[/edit]