TM singer announcement due in MARCH

Squeak

Photo Mistress
HELLo there everybody!
It's been a while since I posted any news on the site, but there hasn't been so much to tell you, so far...
As many of you know, we have been looking for a new singer since december, listening to "audition CD's", trying out some at our rehearsal place, etc etc. So far we have heard some very good singers! I guess we will be able to announce who it will be sometime in March.
We got two festivals booked, Gothenburg Metal Festival in Sweden and Karmoygeddon Festival in Norway. For more information please visit their websites at:

www.gothenburgmetal.se
www.karmoygeddon.info

The work on the new album continues and we are all very exited about getting a new singer in the band. So stay tuned....more news to follow soon...... ;-)

Cheers
Krunt
 
Let's praise to god it's not göbel ;O.. i'm hoping for Isfeldt of dream evil :)
 
lucretia96 said:
It will be Henrik "His Majesty King Henrik The Great" Lundqvist!!!!!!!!!!!!!!!!! :headbang:

I'm afraid I'm missing your point but still........

138293_356_221.jpg


:D
 
Hehe...vad kul! Winnerbäck covers :) Tack för länkarna!
Does the band have a name yet? I only found an older article in Aftonbladet but they didn't have a name for the band at that time:

utdrag från artikeln:
Annars då? Berätta nåt kul!
- Vi har startat ett band! Det är jag och Joel och juniorerna Kalle Olsson och Björn Gustafsson. Vi repar en gång i veckan. Jag lirar gitarr, Joel trummor.
- Fast det låter väl så där...
Lirar ni hårda covers?
- Nej, det blir väl lite Lars Winnerbäck, Gyllene Tider, Green Day... lättsjunget och lättspelat.
Något namn på bandet?
- Nej. Så färska är vi, vi har inte ens ett namn.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/utskrift/0,3258,557723,00.html



edit: seems I read over the first article you posted too quickly. :rolleyes: The band's name is Box Play. But I guess there's no files somewhere to listen to? To be honest, I expect it to be quite crappy but it would be fun to hear anyway ;)
 
in some other article they said their band's name is Power Play, so I am not sure which is correct.
 
Gaunerin said:
Hehe...vad kul! Winnerbäck covers :) Tack för länkarna!
Does the band have a name yet? I only found an older article in Aftonbladet but they didn't have a name for the band at that time:

utdrag från artikeln:
Annars då? Berätta nåt kul!
- Vi har startat ett band! Det är jag och Joel och juniorerna Kalle Olsson och Björn Gustafsson. Vi repar en gång i veckan. Jag lirar gitarr, Joel trummor.
- Fast det låter väl så där...
Lirar ni hårda covers?
- Nej, det blir väl lite Lars Winnerbäck, Gyllene Tider, Green Day... lättsjunget och lättspelat.
Något namn på bandet?
- Nej. Så färska är vi, vi har inte ens ett namn.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/utskrift/0,3258,557723,00.html



edit: seems I read over the first article you posted too quickly. :rolleyes: The band's name is Box Play. But I guess there's no files somewhere to listen to? To be honest, I expect it to be quite crappy but it would be fun to hear anyway ;)


Ser man på :) Lite svenska här *ler*
Trevligt när man inte har varit inne på länge hehe
Är allt bra me dej ??? :loco:
HA de bäst !
 
lucretia96 said:
in some other article they said their band's name is Power Play, so I am not sure which is correct.

PP would be the better choice imho (no matter what they sound like)



@ Zhanna:
Hehe......helt ok, tack. Och du då?
Själv sitter jag inte så mycket framför datorn nuförtiden men kanske vi kan chatta en stund på söndag. Är ZeiMot med? ;)
 
Gaunerin said:
@ Zhanna:
Hehe......helt ok, tack. Och du då?
Själv sitter jag inte så mycket framför datorn nuförtiden men kanske vi kan chatta en stund på söndag. Är ZeiMot med? ;)

Vi får välan ta o dra igång honom *S*
Ska göra va ja kan för att finnas "här".... på dan är ja nog ute på marknaden MEN senare ;)
Ha de gott !! o de finns ju vissa saker ja är lite *nyfis* på :loco:
 
Zhanna said:
Vi får välan ta o dra igång honom *S*
Ska göra va ja kan för att finnas "här".... på dan är ja nog ute på marknaden MEN senare ;)
Ha de gott !! o de finns ju vissa saker ja är lite *nyfis* på :loco:

What! Are you talking about me??? What? You haven't said anything about this Zhanna...:devil:

Well, ... anyway... I'm back!!
 
ZeiMoT said:
What! Are you talking about me??? What? You haven't said anything about this Zhanna...:devil:

Well, ... anyway... I'm back!!

About you ?? :OMG:
gooood you´r back man.... :worship: