Trashed, Lost & Strungout

27.7 sen piti alunperin tulla ja sitten 2.8 mutta noihan tuppaa aina siirtymään
 
neh soitti ton biisin tuolla tavastialla 24.8
Noh eipä siinä mitään ihmeellistä mutta olin ensimmäisiä jotka kuuli ton biisin livenä.
 
Määgnös said:
neh soitti ton biisin tuolla tavastialla 24.8
Noh eipä siinä mitään ihmeellistä mutta olin ensimmäisiä jotka kuuli ton biisin livenä.

Vittu että osaat olla niin saatanan tyhmä! Olit varmasti joku niistä 150 cm pissiksistä (shadeg osaa kuvailla paremmin) jotka "lakkas" kynsiään tussilla mun edessä ja jollain taukilla oli käsissä semmoset vitun pitkät piikit ja HCDR paita, varmaa 13 vuotias ja hirvee uho päällä ja sit sä lesoot sillä kuinka "ensimmäisinä" kuulit ton biisin livenä. Hmm. Laske sä siitä että paljon oli Saunassa ym. muilla kesän festareilla possee ja mieti olitko ensimmäisiä ...
 
stoned&drunk said:
Vittu että osaat olla niin saatanan tyhmä! Olit varmasti joku niistä 150 cm pissiksistä (shadeg osaa kuvailla paremmin) jotka "lakkas" kynsiään tussilla mun edessä ja jollain taukilla oli käsissä semmoset vitun pitkät piikit ja HCDR paita, varmaa 13 vuotias ja hirvee uho päällä ja sit sä lesoot sillä kuinka "ensimmäisinä" kuulit ton biisin livenä. Hmm. Laske sä siitä että paljon oli Saunassa ym. muilla kesän festareilla possee ja mieti olitko ensimmäisiä ...
hahahahaha!!! mä en lakannu mitään kynsiä enkä käyttäny bodomin paitaa enkä mä uhonnut enkä mä lesoo sillä että mä kuulin sen ensimmäisenä vaikka en kuullut kun se taidettiin soittaa saunassa ensimmäistä kertaa ja mie oon kyllä ihan 175cm pitkä eikä mulla oole mitään vitun pitkiä piikkejä vaa semmonen pieni. ja kuka se shafasiudgasfuigfui on?
 
Code:
hahahahaha!!! mä en lakannu mitään kynsiä enkä käyttäny bodomin paitaa enkä mä uhonnut enkä mä lesoo sillä että mä kuulin sen ensimmäisenä vaikka en kuullut kun se taidettiin soittaa saunassa ensimmäistä kertaa ja mie oon kyllä ihan 175cm pitkä eikä mulla oole mitään vitun pitkiä piikkejä vaa semmonen pieni. ja kuka se shafasiudgasfuigfui on?

Damn i don't understand that man , now in english plz
 
Damn i don't understand that man , now in english plz[/QUOTE]

hey, this is finnis place to us finnsih COB fans, there is discussion from outsider fans ;)
 
Grim Reaper said:
Code:
hahahahaha!!! mä en lakannu mitään kynsiä enkä käyttäny bodomin paitaa enkä mä uhonnut enkä mä lesoo sillä että mä kuulin sen ensimmäisenä vaikka en kuullut kun se taidettiin soittaa saunassa ensimmäistä kertaa ja mie oon kyllä ihan 175cm pitkä eikä mulla oole mitään vitun pitkiä piikkejä vaa semmonen pieni. ja kuka se shafasiudgasfuigfui on?

Damn i don't understand that man , now in english plz

Hahaha i didin't lacquer (ain't sure is the word right...) any nails and i didin't use bodom's shirt and i didin't defiance that i heard it first though it was played at sauna first time and i am 175 cm long and i don't have fucking over lenght spikes only little ones and who the hell is the "Shafasiudgasfuigfui"??

Here there are somemistakes because im not best in english but i tried my best =)
 
hey, this is finnis place to us finnsih COB fans, there is discussion from outsider fans ;)[/QUOTE]
heh dont be so rude :)
 
Asiasta moottorisahaan , mutta kun uusistä biiseistä on puhe , niin ilmoitanpa mielipiteeni (joka ei ketään kyllä vois vähempää kiinnostaa) tästä knuckleduster-biisistä : Nyt menee jo pikkasen liian nu:ksi meikäläisen makuun... :ill:
 
nikon87 said:
Asiasta moottorisahaan , mutta kun uusistä biiseistä on puhe , niin ilmoitanpa mielipiteeni (joka ei ketään kyllä vois vähempää kiinnostaa) tästä knuckleduster-biisistä : Nyt menee jo pikkasen liian nu:ksi meikäläisen makuun... :ill:
Knuckle ei kuullosta Bodomilta.
 
Täytyy sanoo, että ei toi Knuckleduster meikäläises mitää mielleyhtymiä nu-metallii herätä. Ikinä vois kuvitella, että noi riffit olis lähtösin miltään kuulemaltani nu-metalyhtyeeltä. Tykkään siis biisistä. Ylipäänsä koko EP (varsinki se DVD-versio) rokkaa.