Trashed, Lost & Strungout

perkele. Ei sitte toimi koneessa tai cd soittimes toi dvd ep ja sen lisäks dvd:s on joku vika, ei soita knuckledusterii eli mul on muut biisit ja sitte videot, eli pitää oottaa et joku saa biisit nettiin että sais minidiscille.
 
Kun kuulin tuon Knuckledusterin niin kyllä se potki useimmat HCDR:n biisit. Varsinkin teemariffi potkii aikassitte hyvin. En tajua, mikä tarve jengillä on valittaa jostain "nu-metalli-tyylistä". Helvetti, nuo riffit on kaukana nu-metallista, kukaan niiden poikabändien jäsenistä ei osaa säveltää tuollaisia riffejä tai sooloja, vaikkeivat Bodomin parhaimmistoa olekaan. Trashed, Lost & Strungout on kyllä paras, mutta biisi on ihmeen hiljaisella tuolla sinkulla :/
 
oon samaa mieltä. Trashed... on liian hiljasella. Itse pidän She is Beautifulista. Jotain erilaista bodomille. Siit tulle hyvä mieli :Spin: . Hyi :yuk: :tickled:
Mut mun mielest ne vois tehä jostain tosi POP biisist coverin. Se olis "näky" se o_O .
 
kipeenä kun olen, niin aikas monta kertaa on tullu katottua se dvd, ja joka kerta ihan vitun hauzka.. x) ogeh, vahva lääkitys päällä.. ei kannata välittää selityksistä ja aivan täysin tyhjänpäiväisistä kommenteista etc...