Varg-
New Metal Member
Mm... Han och nån jävla dvärg slog sig själva in i publiken så de kom längst fram. Tur för de att de inte försökte sno min plats.
SolarKnife said:Yeah that sucked dude!
I wanted to hear Murder and Deadhouse so bad =/
zeroMaximum said:och innan dess bredvid ett troll med 20 kilo hår som slappade mig i ansiktet konstant.
Jag flyttade till V-ås i December. Bodde i Stockholm innan, född i Hallsta.seventi said:@Tranquillian: Seen you around the boards many times. Didn't know you were from Västerås too.
Haha, han var ju så jävla snygg när han landade på nacken!SolarKnife said:Varg: Nja, visst hade jag druckit men... Jag har faktist inget minne av att jag snackade med dig
Jo jag såg också det där mongot som försökte stage-diva, synd att han inte avled.
Haha, han var ju så jävla snygg när han landade på nacken!SolarKnife said:Varg: Nja, visst hade jag druckit men... Jag har faktist inget minne av att jag snackade med dig
Jo jag såg också det där mongot som försökte stage-diva, synd att han inte avled.