Västerås gig

Mm... Han och nån jävla dvärg slog sig själva in i publiken så de kom längst fram. Tur för de att de inte försökte sno min plats.
 
och? :cool: gå vidare, det blir nämligen just nu riktigt intressant (hmm, jag har en känsla av att jag avlyssna här)

så angår jag mycket mera att jag inte kunde vara där, vi borde ha gört upp med den där disco-killen, heh.
 
I could have killed any1 in the venue, just to hear Blakk Session!!! :erk:
or Chrome or....(and so on...)


btw... Mattias rocks!!! :headbang:

001.jpg
 
hehe, varg, det var ju du med läderbyxorna och opeth-tröjan right? ;) vi åkte samma buss hem o allt... var också tvungen att gå mitt i :zipit:
dessutom fick jag stå bredvid den där fulla snubben, och innan dess bredvid ett troll med 20 kilo hår som slappade mig i ansiktet konstant. :eek:
men i övrigt, fan va bra det var :D
 
seventi said:
@Tranquillian: Seen you around the boards many times. Didn't know you were from Västerås too.
Jag flyttade till V-ås i December. Bodde i Stockholm innan, född i Hallsta.
 
@Solar: hmm, kan vara så ja :)

@Varg: nä, du blandar ihop mig med nån annan, asså vi snackade inte ens nån gång tror jag... kommer bara ihåg hur du ser ut. fan va busschaffisen va seg asså :|
 
busschaffisen, alias yoghurtansiktet. När jag klev på snackade han om huruvida hans skulle hinna till uppsala i tid för stockholmståget, som gick 05:05
 
SolarKnife said:
Varg: Nja, visst hade jag druckit men... Jag har faktist inget minne av att jag snackade med dig :loco:


Jo jag såg också det där mongot som försökte stage-diva, synd att han inte avled.
Haha, han var ju så jävla snygg när han landade på nacken!

Dryg kille det där!
 
SolarKnife said:
Varg: Nja, visst hade jag druckit men... Jag har faktist inget minne av att jag snackade med dig :loco:


Jo jag såg också det där mongot som försökte stage-diva, synd att han inte avled.
Haha, han var ju så jävla snygg när han landade på nacken!

Dryg kille det där!
 
SolarKnife said:
Varg: Nja, visst hade jag druckit men... Jag har faktist inget minne av att jag snackade med dig :loco:


Jo jag såg också det där mongot som försökte stage-diva, synd att han inte avled.
Haha, han var ju så jävla snygg när han landade på nacken!

Drug kille det där!