Vituttaako..?

Pikkasen pistää vituttamaan...

Koko viikko töissä on ollu yhtä helvetin maanantaita, kaikki asiat menee päin persettä ja tätä sitten pitäis kestää ens viikolla sellaset 64 tuntia :yell:

Sitten vielä iski dementia, enkä muista enää mistä muusta piti valittaa... Palailemme astialle, mikäli muisti alkaa taas pelaamaan.
 
BurningAngel said:
Nykyään? Ei täällä oo ollu kahteen vuoteen minkäännäköstä elämää.
Mun mielestä olis parempi jos tänne ei tulis enempää porukkaa kun niiden juttujen taso on kuitenkin samaa kuin, örhm, eräillä....:Smug:
krhm :loco: no... olipahan ainakin sillon wanhoina hyvinä aikoina ees jotain elämää :D warman oli raaka äijjä.
 
BurningAngel said:
Nykyään? Ei täällä oo ollu kahteen vuoteen minkäännäköstä elämää.
Mun mielestä olis parempi jos tänne ei tulis enempää porukkaa kun niiden juttujen taso on kuitenkin samaa kuin, örhm, eräillä....:Smug:
Niinpä, niinpä...

Vituttaa odotella joitakin vitun kirjoitusten tuloksia melkeen 2 kuukautta vain tietääkseen että vituiks meni ja homma uusiks. Parastahan tässä on, että aine mikä todennäkösesti kosahtaa on äidinkieli, eikä ruotsi!
 
ei vituta sitten yhtään!! WAPPU! mut siis frendin kanssa ryyppäämään jonnekkin päin Espoota. Ei vielä tietoa minne. Saa nyt nährä... Huomenna voi sitten katua, kun darra iskee, mut se on sitten huomenna! :D heh!
 
Voi vitun Vappukin vielä.... Huomenna vasta pääsee todennäkösesti edes hieman olutta maistamaan ja meikän tuurilla koko päivä tulee vettä kaatamalla. Perkele. Jotain lohtuakin Vapussa on... tietää ettei ole enää kauaa 20-vuotispäiviin.
 
Vituttaa kun alkaa tenttiviikot, mulla ei oo oikein hajuakaan mistää enkä oo koko kevään aikana saanu oikeestaan mitään aikaseksi. Kesätöitä ei oo, joten piti ottaa kesäkursseja koulusta --> kesä menee ihan vituiksi. Festareille ei varmaan pääse kun täytyy opiskella eikä kyllä olis edes rahaa. Ei oo varaa ostaa bussikorttia niin täytyy joka aamu kävellä 5kilometriä kouluun. Koko saatanan oleminen menee yhdeks vittuuntumiseksi kun mikään ei mee niinkuin pitäis ja eniten vituttaa se että kaikki johtuu omasta saamattomuudesta.

Vittu että mä oon laiska jätkä.
 
nonni tyypit auttakaa mua...miten uskallan mennä sanomaan eräälle muijalle NE tietyt asiat....katseita ollaan vaiheltu mutta siihen se on jäänyt prkl!....ja muuten...meidän koulu o buusteris tällä viikolla :headbang: ja btw...miten usein herra warmen Vai(ko) warman enään postailee tänne?
 
juoppo said:
nonni tyypit auttakaa mua...miten uskallan mennä sanomaan eräälle muijalle NE tietyt asiat....katseita ollaan v :erk: aiheltu mutta siihen se :hotjump: on jäänyt prkl!....ja muuten. :loco: ..meidän koulu o buusteris tällä viikolla :headbang: ja btw...miten usein herra warmen Vai(ko) warman enään postailee tänne?
JUUUUUUUU vähä aikaa sit sä sanoit et älkää ees tulko sanoo et mee iha rohkeesti et halunnu apuu mut nyt :D äijä haluu



oke en oo mikää expertti joten sanon vaa et yritä näyttää se jotenkin sille ne ''tietyt asiat'' tai mee suoraa asiaa

mee vaa rohkeesti puhuu sille ei se mailmaa kaada ja hetkellistä se on :Smug: :bah: no ei :D nyt meet prkl...
 
Extendar said:
Vituttaa kun alkaa tenttiviikot, mulla ei oo oikein hajuakaan mistää enkä oo koko kevään aikana saanu oikeestaan mitään aikaseksi. Kesätöitä ei oo, joten piti ottaa kesäkursseja koulusta --> kesä menee ihan vituiksi. Festareille ei varmaan pääse kun täytyy opiskella eikä kyllä olis edes rahaa. Ei oo varaa ostaa bussikorttia niin täytyy joka aamu kävellä 5kilometriä kouluun. Koko saatanan oleminen menee yhdeks vittuuntumiseksi kun mikään ei mee niinkuin pitäis ja eniten vituttaa se että kaikki johtuu omasta saamattomuudesta.

Vittu että mä oon laiska jätkä.

miksi sinä et pyydä koulusta bussikorttia??? :confused: :Shedevil:
 
seuraava on testi..kokeilen toimiiko nuo avatar+muut hässäkät jos ei niin sitte minua vituttaa :hotjump:


Edit: juu'u näyttäisi toimivan..onkohan tuo kuva liian iso ^^
 
Torgoth said:
@Extendar: Et sitte oo vammasempaa avatarta löytäny?
Yritin kyllä ettiä sitä mun entistä avataria (mies YRITTI itsemurhaa haulikolla) mutta kun en löytänyt, niin jonkun muun animaatio-avatarista sain sitte idean, että tehdään niin maailman perkeleen kliseinen animaatio. Pitäis kyllä taas vaihtaa, kun jo itteeki vituttaa tuo.