Dutch/Belgium Thread

Ik heb verder geen bekenden gezien eigenlijk, misschien ook wel maar niet bewust zeg maar :p
cob vond ik niet echt geweldig... finntroll was wel leuk maar had ik liever wat eerder op de dag gezien want was vet moe :p Na korpiklaani was ik wel goed naar de klote want dat was best wel hard in het publiek, na de helft ofzo had ik maar een liter drinken naar binnen gegooid en ben op het gras gaan liggen, of wat er nog van over was dan :p
 
Ik vond amon amarth slecht roel!!
Maar goed ik vond uiteraard opeth heer erg vet, arch enemy en emperor.

Heb karin en Ingrid nog gezien!
Het ingrid fanboy!!:p

En roel...had jou ook nog wel willen zien maar aangezien we nix hadden uitgewisseld gaat dat moeilijk!...

En karin! Heb je het shirt wel gedragen?! Heb je nl niet meer gezien!
 
hatecrewchick said:
Heb karin en Ingrid nog gezien!
Het ingrid fanboy!!:p


wahahaha jaaaaa:kickass:
maar we zaten er ook voor in extremo hoor :p


btw, we hadden vrienden gemaakt met de security, hahaha dikke lol die lui jonguh:lol:
en vet aardig, ze hebben alle crowdsurfers bij ons weggetrokken, heb er maar een paar over m'n hoofd gehad.
 
neej ik heb het shirt wel bij de tent aangehad maar niet meer op het terein.... een hempie was iets lekker met de warmte.... mijn hoogtepunten waren wintersun, amon amarth en finntroll... verder vond ik CoB en arch enemy uiterst saai en in geval van arch enemy was het nog uitermatend slecht ook.
maar de sfeer he... super weer dit jaar... volgend jaar nog een keer. :D:D:D
 
arch enemy was stukken beter dan op gaspop.
Amon amarth was echt slecht vond ik. Cob vond ik ook niet leuk
Finntroll was wel vet maar geluid begon slecht maar daarna werd het wel beter
En karin ik geef je wel gelijk heur met dat shirt:p
 
Arch Enemy vond ik juist vet, kende alle nummers wel die ze speelden
cob was inderdaad gewoon kut
Finntroll vond ik ook niet zo boeiend, geluid was inderdaad klote in het begin, gasten van motorhead speelden ook veel te lang door.

Wat verder ook wel grappig is, is dat celtic frost een paar maanden geleden nog hier in een zaaltje van max paar honderd man speelden en nu op wacken :)
 
@ roel
ik vond motorhead verder wel vet maar dat ze steeds weer trug kwamen begon ook wel te irriteren
en wat ik trouwens ook vervelend vond aan de scorpions was dat die solo's zo ontzettend lang doorgingen en dat die kerel gewoon een bak met drumstokjes had...
 
Motorhead heb ik niet gekeken, was toen best wel naar de klote :p ben maar gaan wachten op het gras of wat er van over was op finntroll.

De donderdag vond ik zowiezo niet echt boeiend, we hebben in het begin beetje zitten kijken maar gingen daarna naar de biertuin ons zitten bezatten :p
 
donderdag liepen wij met de meest uberknappe kerel op wacken (die oooogen *kwijl kwijl*) bandjes te kijken, ik was voor finntroll ook helemaal kapot. hing half over het hek heen te slapen (stond ergens vooraan) maar toen het begon had ik wel weer energie gelukkig :D
 
Mja wil wel, weet niet of ik kan... ooit zal ik een keer stage moeten lopen en daar zijn geen weken voor ingepland.. dus zie ik over een jaar wel weer :p
 
Oh, ja was echt ernstig verbrand en benen waren ernstig verrot van al dat staan/lopen de hele dag.. maar na een paar dagen ging het wel weer, ben alweer verveld enzo :p

We moeten ergens in de komende maanden maar keer meeten met zn allen, als iedereen weer beetje gesettled is met school/woon/werk omgeving ofzo (en zn ov heeft :p) Weet niet wat iedereen zn plannen zijn komende tijd maar we moeten maar een keer een datum prikken.
 
ja inderdaad! Moeten we dan gauw doen ja:) Ik zit alleen straks dat ik misschien elke dag moet werken of dus dat wordt dan zowieso een zaterdag denk ik maar ik moet eerst nog maar eens werk vinden :loco:!
Maar je hebt helemaal gelijk ja!
 
Ja een zaterdag vind ik ook allemaal best, alleen geen vrijdag aangezien ik op zaterdag moet werken en doordeweeks ga ik waarschijnlijk weer veel dagen om 6 uur mn nest uit maar dat is verder niet zon probleem aan gezien we wel naar huis gaan die avond als het goed is :p